محصولات مد روز برای فروش آنلاین در سال 2020 (و ایده هایی برای بازاریابی آنها)

برای موفقیت در تجارت الکترونیک، شما به سه چیز نیاز دارید: محصولات موردنیاز و مد روز برای فروش، مهارت‌های بازاریابی آن‌ها و انگیزه و تلاش برای رسیدن به موفقیت.

شما از قبل طرز فکر برنده را دارید. برای اینکه شما به‌طور مداوم در حال یادگیری ، تحقیق و آمادگی برای موفقیت هستید. اما یافتن محصولات محبوب برای فروش می‌تواند یک چالش باشد. به همین دلیل همه ساله این لیست را به‌روز می‌کنیم تا به شما در کشف ایده‌های جدید برای یافتن محصول مد روز کمک کنیم.

در این لیست، شما 12 محصول مد روز در سال 2020 را پیدا می‌کنید که می‌تواند ایده‌های تجاری جدید را در ذهن شما فعال کند، و یا شاید شما محصولی با تقاضای زیاد در بازار پیدا کنید تا به فروشگاه اینترنتی حال حاضر خود اضافه کنید. از آنجا که هر محصول مد روز مخاطبان خاص خودش را دارد، ما همچنین نگات ویژه‌ای را برای یافتم مشتری جدید با شما به اشتراک می‌گذاریم.

محصولات مد روز در این لیست تعداد انگشت شماری از محصولات با بالاترین ارزش ناخالص کالا (GMV) و تعداد کل سفارش‌های دریافت شده در سایت‌های Oberlo و AliExpress هستند.

محصولات مدروز برای فروش در سال 2020:

  1. تختخواب حیوانات خانگی
  2. کاور مبلمان و کاناپه با یک اندازه متناسب برای همه آن‌ها
  3. جواهرات مینیمالیستی
  4. صاف کننده ریش
  5. گن لاغری
  6. کوله پشتی
  7. تفنگ‌های ماساژ بعد از تمرین
  8. هودی‌های چهارخانه
  9. ساعت‌های هوشمند
  10. کَریر نوزاد و بچه
  11. لباس‌های ورزشی
  12. کفش با متریال مِش

1- تختخواب حیوانات خانگی

آیا به دنبال خرید محصولات مد روز و اصلی برای فروش به صاحبان حیوانات خانگی هستید؟ این تختخواب حیوانات خانگی راه خود را به صدر جدول فروش باز کرده است  بر اساس  Google Trends، “تختخواب سگ” رشد چشمگیری در حجم جستجو داشته است. جستجو کلیدواژه “تختخواب سگ” 234000 جستجو ماهانه می‌شود و “تخت گربه” نیز با 60500 جستجو ماهانه، مقدار قابل‌توجهی از جستجو را به خود اختصاص داده‌اند.

محصولات مد روز: جستجو تختخواب حیوانات خانگی

اگر صاحب فروشگاه حیوان خانگی هستید، می‌توانید این تختخواب حیوان خانگی را در کانال‌های فروش بصری مانند پینترست و اینستاگرام به بازار عرضه کنید. در پینترست، می‌توانید به تابلوهای گروه حیوانات خانگی بپیوندید، که به شما این امکان را می‌دهد محصولات خود را به مخاطبان بزرگ‌تری نشان دهید. در اینستاگرام می‌توانید با فن پیج ها یا صفحات طرفداری مرتبط با حیوان خانگی شراکت کنید گزینه “partner” را فعال کنید تا در یک پست یا یک استوری اینستاگرام بازدید خوبی بگیرید. با همکاری با یک فن پیج، محصولات مد روز شما می‌تواند توسط مخاطبان بسیار بزرگ‌تری دیده شود، به‌خصوص اگر تازه شروع به کار کرده باشید.

محصولات مد روز: تختخواب حیوانات خانگی

2- کاور مبلمان و کاناپه با یک اندازه متناسب برای همه آنها

این روکش مبل و کاناپه محصولی محبوب برای خانه‌هایی با حیوانات خانگی یا کودک و همچنین صلحبان خانه‌هایی است که فضاهای خود را در سایت مانند AirBnB اجاره می‌دهند. روکش مبل و کاناپه یک محصول مد روز و محبوب برای میزبانان است، زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا مبلمان خود را در شرایط طبیعی و دست نخورده نگه‌دارند. همچنین عوض کردن کاور به‌طور قابل‌توجهی به‌صرفه‌تر از عوض از کردن کل مبلمان است.

نه تنها Google Trends افزایش چشمگیر جستجوهای این محصول را نشان داده است، بلکه Statista همچنین صنعت مبل و صندلی را این‌طور تخمین زده است که در سال 2020 یک بازار 44.706 میلیون دلاری باشد. در آخر اینکه داده‌های آماری Statista پیش‌بینی می‌کند که بازار مبل تا سال 2023 سالانه 0.6٪ رشد کند، این امر باعث می‌شود روکش مبل و کاناپه یک محصول مد روز ایدئال باشد که حداقل تا چند سال آینده می‌توانید بفروشید.

هنگام بازاریابی این محصول برای مشتریانی که حیوانات خانگی یا فرزندی دارند، بهترین روش‌های شما کانال‌های وسیع مانند Facebook و Google هستند. اما اگر به دنبال جذب میزبان‌های سایت AirBnB به عنوان مشتری هستید، باید موقعیت جغرافیای در استراتژی جذب خرید خود را در نظر بگیرید.

محصولات مد روز: کاور مبلمان و کاناپه

3- جواهرات مینیمالیستی

بسیاری از افراد چیزهای ظریف در زندگی را ترجیح می‌دهند. از قرار معلوم این جواهرات مینیمالیستی هستند که در سال‌های اخیر شاهد رشد شدید فروش برای خرده‌فروشان بوده‌اند. Google Trends نشان می‌دهد که جستجوهای مکرر و پرحجم از سوی مصرف‌کنندگان برای این سبک از جواهرات با استایلی ساده و سبک وجود دارد. با وجود ابن موضوع انتظار می‌رود نرخ رشد سالانه 2% تا سال 2023 باعث کاهش تعداد کسب و کارهای سنتی در حوزه جواهر می‌شود. از آنجا که تقاضا برای محصول وجود دارد اما رقابت وجود ندارد، یک مغازه جواهری می‌تواند سرمایه‌گذاری سودآور برای هر کارآفرین جدید یا موجود باشد.

محصولات مد روز: گوگل نرندز جواهرات مینیمالیستی

وقتی نوبت به بازاریابی محصولات پرطرفدار مانند این گردنبندها می‌رسد، بسترهای ایدئال به‌طور معمول اینستاگرام، پینترست و فیسبوک هستند. یک راه ساده برای ارتقای سطح فروشگاه جواهرات شما در بازار، ایجاد ویدیوهایی از محصولاتتان و یا مراحل ساخت آن‌ها است.

محصولات مد روز: جواهرات مینیمالیستی

همچنین بیشتر فروشندگان جواهرات تمایل به ارسال عکس دارند ، در صورت تمایل به کار کمی بیشتر، مزیت رقابتی به شما می‌دهند. ویدیوها جایگاه‌های ملموس‌تری در جستجو و اکسپلورر اینستاگرام دارند که پست‌های شما را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین بیشتر فروشندگان جواهرات تمایل به پست کردن عکس‌هایی از جواهراتشان در بستر شبکه‌های اجتماعی دارند، که یک مزیت رقابتی به شما می‌دهند اما باید بیشتر کار کنید.

4- صاف کننده ریش

نظافت و بهداشت آقایان به سرعت  در حال تبدیل شدن به یکی از بازارهای سودآور در دسترس است. در سال 2018 ، Statista این صنعت را 60.6 میلیارد دلار ارزش‌گذاری کرد و اکنون انتظار می‌رود تا سال 2024 به 81.2 میلیارد دلار افزایش یابد. به‌طور کلی، صنعت نظافت و بهداشت مردان پر از فرصت‌ها است، اما یک مورد به‌طور خاص توجه ما را جلب کرده است: صاف کننده ریش. Google Trends نه تنها رشد تقاضای جستجو برای این مورد را نشان می‌دهد، بلکه 37000 جستجو ماهانه برای صاف کننده‌های ریش نیز وجود دارد. قطعاً یکی از محصولات داغ  و مد روز برای فروش است.

محصولات مد روز: گوگل نرندز صاف کننده ریش

برای اینکه صاف کننده ریش مردانه را به یک کالای پرفروش در فروشگاه خود تبدیل کنید، ترکیبی از Google ads (تبلیغات در گوگل) برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی با قصد خرید بالا (به عنوان مثال “خرید صاف کننده ریش آقایان”) همراه با محتوای سئو محور برای هدف گرفتن اصلاحات اطلاع‌رسانی (به عنوان مثال “چگونه ریش را صاف کنیم”) را در نظر بگیرید. یا اگر نویسنده خوبی نیستید فیلم‌های آموزشی هم می‌توانند بکار بیاید.

محصولات مد روز: صاف کننده ریش

محتوای آموزشی در این دسته از محصولات عملکرد خوبی دارد زیرا با افزایش تقاضای بازار، نیاز مشتریانی که به دنبال راهنمایی در مورد نحوه مراقبت از ریش خود با استفاده از این ابزار افزایش می‌یابد. سعی کنید با محتوا برای پاسخ به سؤالات متداولی مانند “چه نوع شانه‌ای برای ریش بهتر است” استفاده کنید تا با این کار ترافیک از طریق جستجو گوگل هم به دست آورید. 

5- گن لاغری

گن لاغری یکی از بهترین فرصت‌های همیشه در دسترس برای بررسی است. برای سومین سال پیاپی آن‌ها در لیست محصولات مد روز قرارگرفته‌اند. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2022 ، بازار shapewear به حدود 5.6 میلیارد دلار در فروش برسد. آنچه به عنوان لباس‌زیر معرفی شد، اما به قسمتی از لباس روزمره تبدیل شده است.

خرده‌فروشان حوزه مد نیز این موضوع را می‌دانند و جنس‌های موجود در انبار خود را با تن‌پوش‌هایی پر می‌کنند که به یک لاغری موقت و ظاهری کمک می‌کنند. هر چند تن‌پوش‌های لاغری همچنان در صنعت لباس‌زیر، جایی برای اولین بار ظهور کرده‌اند، محبوب هستند، اما این تن‌پوش‌ها طیف گسترده‌تری از فرصت‌های بازار را به ارائه می‌دهد که می‌تواند زیر لباس مثلاً مانتو، کت یا به عنوان تاپ زنانه استفاده شود.

چیزی که باعث می‌شود گن‌های لاغری یک محصول مد روز در نظر بگیریم این است که تنوع و تطبیق‌پذیری بسیاری را به خرده‌فروشان ارائه می‌دهد. چه شما لباس‌زیر زنانه بفروشید یا بخواهید آن را به عنوان یک شاخه به فروشگاه پوشاک خود اضافه کنید، می‌توانید گن‌های لاغری را در رنگ‌ها، طرح‌ها و سایزهای مختلف پیدا کنید تا پاسخگوی نیازهای گوناگون مشتری باشید.

شما می‌توانید تن‌پوش‌ها و گن‌های لاغری را به عنوان محصولات مد روز و شیک برای فروش آنلاین در نظر بگیرید. این گن‌های لاغری کمری در سال تا ژانویه 2020 بیش از 6000 تعداد فروش داشته‌اند. آن‌ها با طراحی یکپارچه و بودن توانسته‌اند به‌طور قابل‌مشاهده‌ای یک استایل باریک و لاغر را برای مشتریانتان بسازند.

6- کوله پشتی

کوله پشتی‌ها همیشه کالایی محبوب برای فروش بوده‌اند. اما به‌تازگی داده‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها پیشرو واضحی به عنوان یکی از بهترین محصولات مد روز برای فروش آنلاین هستند و اخیراً به‌صورت ویژه‌ای بر موج فروش سوار شده‌اند.

همان‌طور که Google Trends در تصویر زیر نشان می‌دهد، تقاضای جستجو با افزایش نوک نمودار به‌صورت ثابت در ماه آگوست، سال به سال بیشتر شده است. Statista تخمین می‌زند که فروش کوله پشتی از 19.1 میلیارد دلار در سال 2020 به 22.5 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یابد و اطمینان می‌دهد که این محصول برای سال‌های آینده به بالای لیست محصولات مد روز راه پیدا کند.

حصولات مد روز: گوگل نرندز کوله پشتی

هدف قرار دادن مشتری ایدئال شما بستگی به این دارد که چه کسی مخاطب شماست؛ کوله پشتی برای کودکان، دانش آموزان، دانشجویان دانشگاه و یا بزرگ‌سالان. اگر به دنبال فروش کوله پشتی برای کودکان هستید، بازاریابی شما نیاز به والدین آن‌ها دارد. بهترین مکان برای هدف قرار دادن والدین از طریق تبلیغات فیسبوک ، تبلیغات اینستاگرامی و پینترست است. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که رقابت با سایر کمپین‌های بازاریابی با کلیدواژه‌ای مثل “بازگشت به مدرسه” منجر به افزایش قیمت تبلیغات خواهد شد. اما، اگر قبل از بازگشایی مدارس زمان راه‌اندازی فروشگاه برنامه‌ریزی کتید، می‌توانید شاهد افزایش فروش باشید.

محصولات مد روز: کوله پشتی
کوله پشتی های فروشگاه اینترنتی آس بگ

با این حال، اگر شما به بچه‌های کالج یا بزرگ‌سالان می‌فروشید ، باید به‌طور مستقیم با تبلیغات اینستاگرام و به‌طور بالقوه با همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. اگر می‌خواهید بزرگ‌سالانی را هدف قرار دهید که دانشگاه نمی‌روند و زیاد به فراز و نشیب‌های فصلی در بازار اهمیت نمی‌دهند و اگر به دنبال محصولات مد روز برای تمام طول سال هستید، کوله پشتی‌ها می‌توانند بهترین گزینه باشند.

7- تفنگ‌های ماساژ بعد از ورزش

تفنگ‌های ماساژ دستگاه‌های ماساژ دستی هستند که پس از تمرین ورزشی برای باز کردن و شل شدن عضلات سفت‌ شده استفاده می‌شوند. تفنگ‌های ماساژ هنوز هم نسبتاً جدید هستند، اما علاقه مصرف‌کننده به آن‌ها از تابستان گذشته روندی رو به رشد داشته است. علاقه و تمایل خرید این محصول هنوز پس از کریسمس زیاد است  و تفنگ‌های ماساژ نشانه‌های واضحی از تبدیل شدن به کالایی برتر و مد روز برای فروش در سال 2020 نشان می‌دهند.

محصولات مد روز: گوگل نرندز تفنگ‌های ماساژ

برای  دسترسی به پتانسیل بالای فروش تفنگ‌های ماساژ، به دنبال بازاریابی ویدیویی  و تبلیغات تعاملی در اینستاگرام باشید. هدف‌گذاری تبلیغات روی هشتگ های خاص اینستاگرام و تأثیرگذاری اینفلوئنسرها، می‌تواند بهترین روش جذب مشتری برای شما باشد. آن هم به این دلیل است که این یک روند رو به رشد در بین علاقه‌مندان به تناسب‌اندام و علاقه‌مندان به اشتراک‌گذاری هر چیزی از نکات تمرینی، فیلم‌های معمول و وسایلی است که در ساک ورزشی آن‌ها وجود دارد است. فالوورهای ا«ها می‌خواهند سبک و روند زندگی حرفه‌ای آن‌ها را ببینند و تجهیزات لازم را برای تمرینات خود را پیدا کنند.

محصولات مد روز: تفنگ‌های ماساژ

کار به‌طور مستقیم با اینفلوئنسرها در اینستاگرام می‌تواند یکی دیگر از کانال‌های سودآور برای فروش باشد. یک تبلیغ هیجانی در استوری آن‌ها و یا تعامل در کامنت های زیر پست‌های آن‌ها می‌تواند برای ایجاد فروش جدید کافی باشد. به عنوان مثال، در صنعت تناسب‌اندام سلیقه‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها تمرکز کنید. از دوندگان گرفته تا ورزشکاران کراس فیت، فرصت کافی برای نشان دادن مزایای ماساژ عضلات درد با این مورد وجود دارد و آن را به یک محصول مد روز و پرفروش آنلاین تبدیل می‌کند.

8-هودی‌های چهارخانه

هودی‌ها با طرح چهارخانه از یک الگوی پیش‌پاافتاده و زودگذر به سبکی بدون محدودیت زمان و به‌طور همیشگی محبوب و مد روز تبدیل شده است. علیرغم اینکه بازار پوشاک یک فرصت بازاری بخصوص رقابتی است، اما این شکاف در بازار هنوز گزینه‌ای بالقوه و سودآور برای کارآفرینان بلندپرواز هستند که می‌خواهند یک کسب و کار پوشاک ایجاد کنند. Google Trends افزایش مداوم علاقه و تمایل را در چند سال گذشته نشان می‌دهد. با وجود 1900 جستجو ماهانه برای “هودی چهارخانه”، شواهد روشنی وجود دارد که نشان می‌دهد این بازار قدرتمند یک شکاف و فرصت در بازار است.

محصولات مد روز: گوگل نرندز هودهای چهارخانه

برای تبدیل فروش هودی‌های چهارخانه به یک سرمایه‌گذاری سودآور، بهتر است که بازاریابی خود را در فرصت بازاریابی خود قرار دهید. حجم جستجوی پایین نباید شما را از اتکا به جستجوی ارگانیک برای رونق بخشیدن به فروش مأیوس کند. مشکل کلمه کلیدی این اصطلاح نیز بسیار کم است و باعث می‌شود فضای کافی برای افراد تازه‌وارد در بازار وجود داشته باشد تا فروش را از جستجوی ارگانیک سوق دهند و محصولی برتر را برای تجارت خود ایجاد کنند.

محصولات مد روز: هودهای چهارخانه

9- ساعت‌های هوشمند

هر ساله حدود 1.2 میلیارد ساعت در سطح جهان فروخته می‌شود. و تعداد آن‌ها در حال افزایش است. سال گذشته شاهد ظهور ساعت‌های مینیمالیستی بودیم. در سال 2020 احتمالاً ساعت‌های هوشمند روند صعودی خود را ادامه خواهند داد. ماه دسامبر تمایل به خرید ساعت به اوج خود می‌رسد، اما عاقلانه است که لوازم جانبی مربوط به فصل تابستان را برای اطمینان از سود بیشتر در طول سال به فروشگاه خود اضافه کنید.

محصولات مد روز: گوگل نرندز ساعت‌های هوشمند

فیسبوک و اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین کانال‌ها برای رشد یک فروشگاه ساعت دیده می‌شوند. بسیاری از فروشندگان ساعت مچی، اینفلوئنسرهایی دارند که عکس‌هایی سبک زندگی در هر کجا که سفر می‌کنند، برای استفاده از خارج از خانه و لوکس و مناسب برای رسانه‌های اجتماعی تهیه می‌کنند. کارآفرین تیم کوک یک فروشگاه ساعت‌فروشی را راه‌اندازی کرد و با استفاده از این رویکرد توانست تقریباً در مدت هشت هفته 6،667 دلار درآمد کسب کند.

محصولات مد روز: ساعت‌های هوشمند

می‌توانید با فروش این ساعت هوشمند بلوتوث، که شامل دوربین داخلی، ضبط صدا، پیشخوان، بررسی حالت خواب، تقویم و موارد دیگر است، اولین فروشگاه اینترنتی ساعت خود را راه‌اندازی کنید.

10- کَریر کودک و نوزاد

یکی از محصولات اخیر که با نسل جدید والدین رواج پیدا کرده است، کَریر کودک است. از اینجایی که کالسکه‌ها بزرگ و حجیم شده‌اند و برخی والدین ترجیح می‌دهند برای حمل چند ساعت نوزاد خود از وسیله‌ای کوچک‌تر برای مهار نوزاد خود استفاده کنند. Google Trends نشان می‌دهد ما نزدیک به اوج ترسیده علاقه‌مندی و مد روز شدن این محصول هستیم، بنابراین اگر به دنبال کالای پرفروش با تقاضای زیاد هستید، سریع عمل کنید.

محصولات مد روز: گوگل نرندز کَریر کودک

برای دستیابی به والدین جدید با این مورد، یک بار دیگر به تبلیغات در فیسبوک و اینستاگرام بپردازید. اگر به دنبال کشف سایر کانال‌های فروش هستید ، فروش در دیجیکالا به عوان فروشنده را در نظر بگیرید یا محصول خود را در Google Shopping قرار دهید، البته شایان ذکر است که این بازارهای فروش از فروش شما هزینه‌ای دریافت می‌کنند . برخی از آن‌ها در کشور ما امکان‌پذیر نیستند. راه‌های دیگری که باید امتحان کنید مثلاً بازاریابی با بروشور. کد تخفیف ایجاد کنید و آن‌ها را بین گروه‌های جدید ملاقات والدین در شهر خود توزیع کنید.

محصولات مد روز: کَریر کودک

11- لباس‌های ورزشی

در صنعت مد، علاقه‌مندی و تمایل تنها مواردی به‌حساب می‌روند که همیشه ماندگار هستند. با توجه به این نکته، لباس‌های ورزشی یک از این محصولات مد روز است که همیشه قدرت ماندگاری بالایی در این بازار دارند.

بنابراین از اینکه در چند سال پیاپی در لیست محصولات مد روز قرار دارد تعجب نکنید. لباس‌های ورزشی جدید  نه فقط برای اهداف ورزشی و رفتن به باشگاه، بلکه به عنوان یک لباس روزمره استفاده می‌شوند. در این دسته‌بندی همه‌چیز از سویشرت، شلوار گرم‌کن، لگ های اسپورت، لباس‌های زیر ورزشی، تاپ و زیرپوش‌های ورزشی، هدبند، کاپریس و کفش‌های اسپرت در طرح‌ها و رنگ‌های بشمار می‌توانید در فروشگاه خود به فروش برسانید.

محصولات مد روز: گوگل نرندز لباس‌های ورزشی

به‌علاوه شما می‌توانید این فرصت بازار را با چند روش اجرا کنید: با یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی، یک کالکشن در فروشگاه‌های مد و پوشاک وسیع‌تر و با می‌توانید محصولات خود را در بازارهای زیرشاخه تناسب‌اندام بازاریابی کنید. بسته به جایگاه برند شما در بازار، می‌توانید فرصتی در بازارهای موازی با آن مانند اکسسوری و جواهرات یا لوازم جنابی تناسب‌اندام پیدا کنید.

از آنجایی که خانم‌های نسل جدید می‌توانند مشتری‌های بالقوه شما باشند، می‌توانید از مدیوم‌های بصری مثل فیسبوک، اینستاگرام و پینترست به عنوان کانال‌های ایدئال استفاده کنید. چه هدف شما جذب ترافیک و رشد ارگانیک باشد چه به دنبال گزینه‌هایی برای بازاریابی باشید.

محصولات مد روز: لباس‌های ورزشی

همین‌طور می‌توانید با بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها به افزایش رشد فکر کنید. برای شروع می‌توانید به دنبال اینفلوئنسر های این حوزه از طریق سرچ اینستاگرام باشید. اینفلوئنسرها می‌توانند از لباس شما الگوبرداری کرده و با پرداخت هزینه یا کمیسیون فروش، برند شما را برای فالوورهایشان تبلیغ کنند.

12- کفش با متریال مِش

ما در درجه اول این محصول را به عنوان کفش برای دویدن در نظر گرفتیم، اما اکنون با افزایش فروش کفش مش آن‌ها مورد استفاده‌های بیشتری پیدا کردن که از شاخه لباس‌های ورزشی صرفاً برای تمرین در باشگاه‌های ورزشی به دسته لباس ای ورزشی جهت استفاده روزمره منتقل می‌شوند. کفش مش و زنانه نیز برای دو سال گذشته کالای پرفروش بوده است و نشانه‌هایی از کالای پرطرفدار و مد روز در سال 2020 را نشان می‌دهد.

محصولات مد روز: گوگل نرندز کفش با متریال مِش

این آیتم‌های پرطرفدار به بهترین وجه از طریق سیستم بسترهای شبکه‌های اجتماعی بصری مانند پینترست ، اینستاگرام و فیسبوک به فروش می‌رسند، اگرچه کانالی که ممکن است بخواهید با آن آزمایش کنید Google Ads است. اگر تصمیم دارید از همان نوع بازاریابی هزاره متمرکز به عنوان لباس ورزشی برای استفاده روزمره استفاده کنید، حتماً با اینفلوئنسرها همکاری کنید زیرا این ساده‌ترین راه برای به دست آوردن محصولات مد روز و جدید در مقابل این مخاطب است.

محصولات مد روز: کفش با متریال مِش

کفش‌های مش به‌طور معمول نسبت به بیشتر محصولات تفریحی ورزشی، دارای یک بازار بزرگ‌تر هستند. به عنوان مثال، بازار هدف شما می‌تواند به اندازه تمرکز روی نسل جدی بچه‌ها که به دنبال کفش راحت‌تر برای گردش در هنگام تعطیلات هستند باشد. یا شما می‌توانید کارکنان در صنایع غذایی و خدماتی را که این افراد در تمام طول روز روی پای خود قرار دارند هدف قرار دهید.

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید