مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • ۱۰ استراتژی فروش موفق (قسمت دوم و پایانی)

۱۰ استراتژی فروش موفق (قسمت دوم و پایانی)

  • فرشاد آقایاری
  • فروش و بازاریابی
  • 5 بهمن 1400
  • ۴۷۶ بازدید
  • بدون دیدگاه
استراتژی فروش موفق در فروشگاه ساز

در قسمت اول مطلب ۱۰ استراتژی فروش موفق، ۵ مورد اول در فروشگاه ساز بیدُک برای فروش موفق توضیح داده شد. پیدا کردن فرصت‌ها در کلمات کلیدی، ساختن یک برند جذاب و منحصر به فرد، شناسایی نقطه درد مشتریان و علاقه‌مندی مشتریان و… از مواردی بود که به آن اشاره شد.

فهرست
۶. اشتیاق خود را نیز بکار بگیرید.
۷. به دنبال یک شکاف برای پیدا کردن فرصت باشید.
۸. تجربه خود را در نظر بگیرید.
۹. بر تازه‌ترین گرایش‌ها سرمایه‌گذاری کنید.
۱۰. مشتاقانی که به دنبال سرگرمی خاصی هستند جذب کنید!
و حالا به دنبال چه فرصتی هستید؟

در ادامه به ۵ استراتژی نهایی می‌پردازیم تا با به‌کارگیری تمام موارد برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی به اطلاعات و آمادگی مناسبی برسیم.

۶. اشتیاق خود را نیز بکار بگیرید.

برخی از افراد علاقه شخصی خود را برای انتخاب یک نیچ بکار می‌گیرند تا یک دستورالعملی در مواقع وقوع فاجعه داشته باشند. اما همیشه این‌طور نیست و می‌توان ثابت کرد که حتی این موضوع به‌شدت سودآور است.

ساخت یک کسب و کار آنلاین بسیار کار سختی است و باید خیلی از موانع را از سر راه خود بردارید. توجه به علاقه‌مندی‌ها می‌تواند همیشه یکی از راه‌هایی باشد شما را در مواقع سخت یاری دهد.

برای بعضی از افراد اشتیاق ساخت یکی کسب و کار شخصی به‌تنهایی می‌تواند کافی باشد اما بعضی‌ها موفقیت خود را در به‌کارگیری این شور و شوق در کار فروش و صنعت خود نیز می‌بینند.

مشتاق ماندن می‌تواند کلید ساخت و اداره یک کسب و کار در مراحل سخت این روند باشد. حتما شنیدید که می‌گویند، اگر به کاری که می‌کنید علاقه داشتید باشید، حتی یک روز دیگر هم در زندگی مجبور نیستید که کار کنید!

آرام آرام، علاقه‌ی او نسبت به انواع ریش‌ها به این بلاگ رخنه کرد و بدین ترتیب اشتیاق او نسبت به سبک زندگی با ریش به یک کسب و کار آنلاین مجزا و موفق در حوزه فروش اینترنتی کالا های مرتبط با نظافت ریش تبدیل شد.

به عنوان مثال اریک بندهولز کسب و کار BeardBrand را در قالب یک بلاگ با محتوای بحث و گفتگو در مورد کسب و کار و استراتژی‌های فروش آغاز کرد.  

استراتژی فروش موفق BeardBrand

۷. به دنبال یک شکاف برای پیدا کردن فرصت باشید.

پیدا کردن یک فرصت مستلزم به نیچ هست که می‌توان مشکل یا نقصی که آن‌ها دارند را یافت و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. سپس با دانشی که از این ۱۰ مورد جهت استراتژی موفق فروش باید استفاده کرد تا به سوددهی برسید.

ببینید چه کاری را بهتر یا متفاوت‌تر می‌توانید انجام دهید که دیگران اخیراً مشغول به انجام آن بودند. یک استراتژی فروش موفق می‌تواند یک فرصت در بهبود ویژگی‌های یک کالا و‌یا یک بازار تحقق نیافته داشته باشد.

به‌عنوان مثال هایم پیکارسکی یک نمونه تمام عیار از شخصی است که به دنبال این شکاف‌ها و سرمایه‌گذاری بر این نوع فرصت‌ها است. هایم این کار را با دنبال کردن تبلیغات سایت آمازون و خواندن بخش نظرها با دقت کامل برای جستجو و یافتن شکاف‌هایی بین ویژگی‌ها و کمبودهایی که خریداران در نظرها پست می‌کنند شروع کرد. او از یک تولیدکننده در چین استفاده کرد و این اطلاعات را بکار گرفت و کالا های را باکیفیت بالاتری ساخت. او تا به حال این روند را هزاران بار تکرار کرده است.

۸. تجربه خود را در نظر بگیرید.

تا به حال در صنعتی بخصوص بوده‌اید که از زیر و بم آن خبر داشته باشید؟ شاید شما یک مهارت یا یک مجموعه‌ای از تجربه‌ها را داشته باشید که باعث شود به یک متخصص در یک موضوع خاص تبدیل شوید. بردن تخصص به سمت کسب و کار آنلاین منحصر به خودتان، می‌تواند بهترین راه برای وارد شدن به کاری که منجر به ترقی شما شود باشد و ممکن است کپی کردن از آن برای دیگران کار آسانی نباشد.

به‌طور مثال جاناتان اسنوک یک حرف ای در زمینه‌ی طراحی وب و توسعه‌ی آن است. او از سال‌ها تجربه خود استفاده کرد تا کتابی در مورد توسعه وب و CSS را با عنوان SMACSS منتشر کند. معماری مقیاس‌پذیر و تحقق پذیر با CSS.

 کالا های، دی‌وی‌دی ها، کتاب‌ها و تجهیزات مرتبط با تناسب‌اندام

جلیان مایکل از بزرگ‌ترین بازنده‌هایی هست که همین رویکرد را در پیش گرفت و از تخصص خود در تناسب‌اندام و کاهش وزن استفاده کرد تا یک سری از کالا های، دی‌وی‌دی ها، کتاب‌ها و تجهیزات مرتبط با تناسب‌اندام را توسعه دهد و به فروش برساند.

۹. بر تازه‌ترین گرایش‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

این موضوع به شما اجازه می‌دهد جایگاهی را در ذهن مصرف‌کنندگان حک کنید و خودتان را به‌عنوان یک پیشرو تعیین کنید قبل از اینکه رقبا شانسی داشته باشند، خودتان را به‌عنوان یک پیشرو تعیین کنید. همچنین جهش به‌سوی یک گرایش جدید می‌تواند یک تأثیر بزرگ بر SEO داشته باشد و این امکان را به شما بدهد تا قله‌ی رتبه‌بندی در جستجو را ساده‌تر و سریع‌تر فتح کنید.

به‌عنوان مثال برند Flockstocks خیلی زود متوجه گرایش به اکستنشن مو شد. سوفی کویچ بنیان‌گذار این برند، قبل از خرج کردن پول و تهیه موجودی، ذائقه بازار را با یک وب‌سایت تستی سنجید. می‌پرسید نتیجه چه شد؟ ۱۱ فروش در ۴ ساعت!

کالا برند Flockstocks

او سایت خود را با دانش بر فرصت‌های عظیمی که در بازار وجود دارد راه‌اندازی کرد. سپس موجودی‌های خود را تکمیل کرد و در آخر به پیروز شدن در رقابت Build A Business در حوزه پوشاک در سال ۲۰۱۲ منجر شد.

۱۰. مشتاقانی که به دنبال سرگرمی خاصی هستند جذب کنید!

آخرین استراتژی حهت فروش موفق با مشتاقان با دسته‌های خاص سر و کار دارد. زمانی‌که مصرف‌کنندگان نسبت به کالا در زمینه سرگرمی خاصی اشتیاق دارند، معمولاً تمایل بیشتری به پول خرج کردن برای آن دارند. این تمایل به پرداخت می‌تواند یک محک مهم هنگام ارزیابی فرصت بالقوه هر کالا یا یک دسته‌بندی از کالا ها باشد.

از مزایای دیگر این روش این است که، سطح بالاتری از تعامل وفاداری به برند توسط مشتریان را برای شما به همراه خواهد داشت. این هم به این دلیل که مشتریان مشتاق بیشتر درگیر آن کالا های مربوط به آن صنعت خاص هستند و این‌طور احساس می‌کنند که اگر برای اشتیاق و خواسته خود هزینه کنند، اعتبار و ارزش بیشتری کسب می‌کنند. حالا اگر در این حین شما خدمات بهتری نسبت به رقبا داشته باشید، اعتمادبیشتری نیز از طرف آن‌ها به همراه خواهد داشت.

بیایید به چند نمونه نگاهی بی اندازیم:

Hand Band Pro

استراتژی فروش موفق فروشگاه اینترنتی Hand Band Pro

فروشگاه اینترنتی Hand Band Pro به علاقه‌مندان به شیوه ورزش CrossFit که می‌خواهند تمرینات خود را بدون آسیب زدن به خود و پارگی و پینه بستن دست‌هایشان ادامه دهند.

بازی رنتر

استراتژی فروش موفق توسط فروشگاه ساز بیدُک

فروشگاه اینترنتی بازی رنتر برای تأمین نیاز گیمرهایی که قدرت خرید بازی‌های کنسول و خود کنسول و لوازمش را با قیمت‌های زیاد ندارند و می‌خواهند با قیمتی مناسب بازی‌ها را مدتی اجاره کنند و در هر شرایطی که هستند به اشتیاق و علاقه خود برسند.

Solé Bicycles

استراتژی موفق فروش فروشگاه اینترنتی Solé Bicycles


فروشگاه اینترنتی Solé Bicycles برای دوچرخه بازهایی که دوست دارند وقتی با دوچرخه در خیابان هستند، سواری آنها مانند یک «بوم نقاشی متحرک» به نظر بیاید و بیانگر شخصیت و استایل آنها باشد.

و حالا به دنبال چه فرصتی هستید؟

این را در ذهن داشته باشید که به دلیل رقابت شدید در حوزه تجارت الکترونیک و کالا های محبوب، نیچ‌خود را با دقت انتخاب کنید. و هیچ فرصتی را از استراتژی‌های بالا از دست ندهید.

همین حالا تجربه فروش متفاوت در حوزه آنلاین را با بهترین فروشگاه ساز، یعنی فروشگاه ساز بیدُک شروع کنید.

  • استراتژی فروش موفقاستراتژی موفق فروشاولین کالا آنلاینفروشگاه ساز بیدُک

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2,8],"post__not_in":[601],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

کارآفرین‌های موفق ایران، ۵+۱ مورد که باید بشناسید!

بهترین کتاب های کارآفرینی

بهترین کتاب‌های کارآفرینی، فهرستی از اولین و موثرترین انتخاب‌ها برای یک مطالعه کاربردی!

ویژگی های یک فروشگاه آنلاین خوب

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب و نکات بسیار مهم!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • ۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که زحمات شما را به باد می‌دهد
  • چطور و از کجا مشتری‌های جدید پیدا کنیم؟
  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#