مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • ۲۳ نکته بازاریابی در شبکه ‌های اجتماعی

۲۳ نکته بازاریابی در شبکه ‌های اجتماعی

  • کورش غریب نواز
  • شبکه‌های اجتماعی
  • 4 بهمن 1400
  • ۱۱۳ بازدید
  • بدون دیدگاه
نکته بازاریابی در شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی به طور فزاینده‌ای در حال تبدیل‌شدن به نیرویی پیشرو در بازاریابی می‌باشند. حال سؤال اینجا است که کمپانی‌ها یا برندهای متوسط، چطور می‌توانند بیشترین تأثیر را با استفاده از این ابزار مهم داشته باشند؟ ۲۳ نکته بازاریابی را برای شما آماده کردیم تا کار خود را در شبکه اجتماعی گسترش دهید و موفق‌تر شوید.

فهرست
۱- استمرار در پست گذاشتن:
۲- نشر محتوای مرتبط:
۳- محتوای خاص خودتان را داشته باشید:
۴- اشتراک گذاری:
۵- برای شبکه ‌های اجتماعی کوچک‌تر، ارزش کم‌تر قائل نشوید:
۶- به اندازه ممکن در معرض دید باشید:
۷- کار راه انداز باشید:
۸- تنوع در نحوه نمایش لوگو:
۹- از اشتباهات خود درس بگیرید:
۱۰- همیشه از تصاویر استفاده کنید:
۱۱- متن‌های طولانی ننویسید:
۱۲- تقاضا برای لایک و اشتراک گذاری را متوقف کنید:
۱۳- به قالب بندی محتوا توجه کنید:
۱۴- از رسانه‌های بر خط استفاده کنید:
۱۵- از #هشتگ به درستی استفاده کنید:
۱۶- در هر زمان بر یک شبکه اجتماعی مسلط شوید:
۱۷- تا جایی که می‌شود سیستم‌ها را خودکار کنید:
۱۸- محتوای پست های رقبایتان را بشناسید:
۱۹- برای ویدئوها هزینه کنید:
۲۰- برگزاری مسابقات:
۲۱- کارمندانتان را به تعامل با شبکه اجتماعی‌تان تشویق کنید:
۲۲- مقتدر و مسلط باشید:
۲۳- ریسک پذیر باشید:

در ادامه به بیان ۲۳ نکته‌ای که رعایت آنها خروجی کمپین رسانه‌های اجتماعی شما را به حداکثر می‌رساند، می‌پردازیم.

۱- استمرار در پست گذاشتن:

هرچه مخاطبانتان بیشتر از شما ببینند و بشنوند، اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت.

۲- نشر محتوای مرتبط:

مطمئن شوید که آنچه در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهید جذاب و در راستای هویت برند شما است.

۳- محتوای خاص خودتان را داشته باشید:

سعی نکنید مطالبی که بیشتر کاربرانتان قبلاً آن را دیده‌اند را نشر دهید. اگر می‌خواهید شبکه اجتماعی برجسته‌ای داشته باشید، محتوای شما باید منحصربه‌فرد باشد.

۴- اشتراک گذاری:

راهی فوق‌العاده برای افزایش گستره مخاطبان و نشان‌دادن اینکه شما مطالب مرتبط را می‌شناسید.

۵- برای شبکه ‌های اجتماعی کوچک‌تر، ارزش کم‌تر قائل نشوید:

همه شبکه‌ های اجتماعی را از جمله پینترست، تامبلر، گوگل پلاس و… امتحان کنید تا بهترین را پیدا کنید. در بعضی موارد ممکن است نتایج، شما را شگفت زده کند.

۶- به اندازه ممکن در معرض دید باشید:

از دنبال‌کردن رقبایتان نترسید و حتی با مطالب و شبکه‌های اجتماعی آن‌ها تعامل داشته باشید.

۷- کار راه انداز باشید:

زمانی که جواب درستی برای سؤالات دارید؛ در فیس‌بوک، اینستاگرام یا تلگرام با مخاطبان تعامل کنید. سعی نکنید که حتماً نتیجه بحث، تماس با مخاطب یا فروش باشد. در کمک‌رسانی باهوش باشید. شما جهت ساخت اکانت اینستاگرام می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

۸- تنوع در نحوه نمایش لوگو:

با رنگ‌ها و قالب‌های مختلف آن را به چیزی که هویت شما است نزدیک کنید تا متوجه شوید مخاطبانتان با کدام یک بیشترین ارتباط را برقرار می‌کنند.

۹- از اشتباهات خود درس بگیرید:

پست‌های گذشته را بررسی کنید و ببینید چه چیزی همیشه جواب داده و چه موردی نباید تکرار شود. از نشر پستی که می‌دانید جذابیت کافی را ندارد خودداری کنید.

۱۰- همیشه از تصاویر استفاده کنید:

از تصاویر به‌عنوان نقطه برتری برای جذب کاربرانی که دنبال مطالب جذاب هستند استفاده کنید.

استفاده از عکس در شبکه اجتماعی

۱۱- متن‌های طولانی ننویسید:

متن شما بیشتر از ۱۰۰ کاراکتر نباشد. این باعث می‌شود دیگر کاربران هم رغبت بیشتری به‌اشتراک‌گذاری آن داشته باشند.

۱۲- تقاضا برای لایک و اشتراک گذاری را متوقف کنید:

سعی کنید مخاطبانتان را از راه تشویق آن‌ها به تعامل و مکالمه جذب کنید. اگر کاربران، جذابیتی در پست شما ببیند خودشان آن را به اشتراک خواهند گذاشت.

۱۳- به قالب بندی محتوا توجه کنید:

مطمئن شوید که پست شما باتوجه‌به برند شما و شبکه اجتماعی که در آن هستید باید قالب خاص خود را داشته باشد. برای استفاده از قالب‌های مختلف نترسید.

۱۴- از رسانه‌های بر خط استفاده کنید:

این مورد باعث واقعی‌تر جلوه‌دادن تجربه آنلاین کاربرانتان خواهد شد. سرویس‌هایی مثل تلگرام یا واتس‌اپ به‌خوبی این نیاز ما را پاسخ خواهند داد.

۱۵- از #هشتگ به درستی استفاده کنید:

هر کاری می‌کنید لطفاً از هشتگ در زمان نوشتن متن اصلی پست استفاده نکنید. حواستان به هشتگ‌های روز و درحال‌رشد باشد. گاهی اوقات هشتگ مورداستفاده شما الزاماً بهترین گزینه برای رشد کسب‌وکار شما نیست ولی اگر هشتگ‌های روز را دنبال کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

۱۶- در هر زمان بر یک شبکه اجتماعی مسلط شوید:

سعی نکنید که چندین شبکه اجتماعی را هم زمان راه‌اندازی و در همه موفق باشید چرا که این یک راه تضمین شده برای سوزاندن همه فرصت‌ها است. در یکی به تبحر برسید و بعد به سراغ بعدی بروید.

۱۷- تا جایی که می‌شود سیستم‌ها را خودکار کنید:

همیشه مجموعه‌ای از اطلاعات تازه را برای عرضه داشته باشید. سیستم‌هایی هستند که این را برای شما مدیریت و در زمان خاص ارسال می‌کنند. برای استفاده از آن‌ها و دسته‌بندی و زمان‌بندی ارسال نترسید.

۱۸- محتوای پست های رقبایتان را بشناسید:

به الگوهای موفق رقبا در انتشار محتوا توجه کنید و مواردی مشابه به آن‌ها را امتحان کنید.

۱۹- برای ویدئوها هزینه کنید:

یک ویدئوی خوب می‌تواند برای هر مخاطبی جذابیت داشته باشد.

۲۰- برگزاری مسابقات:

شما می‌توانید با کمی هزینه مخاطبان را به هیجان بیاندازید. مثلاً با راه اندازی رقابتی دوستانه و دادن تعدادی کالای رایگان یا تخفیف به عنوان جایزه.

۲۱- کارمندانتان را به تعامل با شبکه اجتماعی‌تان تشویق کنید:

کسانی که برای شما کار می‌کنند می‌توانند بهترین ستایش‌کننده شما باشند. برای اشتراک‌گذاری مطالبتان در شبکه‌های اجتماعی شخصی، از آن‌ها کمک بگیرید.

نکته بازاریابی در شبکه اجتماعی

۲۲- مقتدر و مسلط باشید:

در حوزه کاری خود، خودتان را در جایگاه یک پیشرو قرار دهید و محتوایی را نشر دهید که نشان‌دهنده این مطلب است.

۲۳- ریسک پذیر باشید:

گاهی کاری عجیب و خارج از عرف را امتحان کنید و از قضاوت مردم راجع به خود نترسید.

  • شبکه اجتماعینکته بازاریابی

۲۳ نکته بازاریابی در شبکه ‌های اجتماعی

  • صادق سرابی
  • شبکه‌های اجتماعی
  • 10 شهریور 1395
  • ۳۹۲ بازدید
  • 1 دیدگاه
نکته بازاریابی در شبکه اجتماعی

شبکه ‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به نیرویی پیشرو در بازاریابی می‌باشند. حال سؤال اینجا است که کمپانی‌ها یا برندهای متوسط، چطور می‌توانند بیشترین تأثیر را با استفاده از این ابزار مهم داشته باشند؟

در ادامه به بیان ۲۳ نکته‌ای که رعایت آنها خروجی کمپین رسانه‌های اجتماعی شما را به حداکثر می‌رساند، می‌پردازیم.

(بیشتر…)
  • شبکه‌های اجتماعی

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[11],"post__not_in":[415],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

نمونه‌های الهام بخش استفاده‌ی مناسب از شبکه‌های اجتماعی توسط کسب و کارهای اینترنتی (قسمت دوم و نهایی)

Microsoft و LinkedIn یکی می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

گوگل آنالیتیکس

چطور اکانت گوگل آنالیتیکس بسازیم؟

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • بهترین کلمه تبلیغاتی برای جذب مشتری – با کلمات جذب کن!
  • استارتاپ چیست؟
  • مزایای گارانتی محصول – ۵ دلیل برای فروش محصولات گارانتی‌دار
  • آموزش آنلاین سئو – اینجوری می‌تونی تو گوگل لینک یک باشی!
  • دیجیتال مارکتینگ چگونه کسب و کار پرسودی به ما می‌دهد؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#