مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • مزایای استفاده از تقویم محتوایی برای شبکه های اجتماعی

مزایای استفاده از تقویم محتوایی برای شبکه های اجتماعی

  • فرشاد آقایاری
  • شبکه‌های اجتماعی
  • 10 بهمن 1400
  • ۴۱۳ بازدید
  • بدون دیدگاه
بازاریابی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

بیایید روراست باشیم. شما سرتان شلوغ است و زمانی که سرتان شلوغ است برنامه‌ای برای دسته‌بندی انجام کارهایی که باید انجام شوند را ندارید. در یک استراتژی موفق در شبکه های اجتماعی برای دیدن نتایج مثبت، نیازمند پست‌های منظم و ارتباط با دنبال کنندگان هستیم. چه در حوزه لغات مورد استفاده برای بهبود در موتورهای جستجو، چه در برند سازی، چه در جذب بازدیدکننده و یا در هر سه مورد است. در بهترین فروشگاه ساز بیذُک به مزایای تقویم شبکه اجتماعی پرداخته‌ایم و مزایای آن را برای شما نوشته‌ایم که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

فهرست
۱– تقویم‌ها به شما کمک می‌کنند تا از تلاش‌های سخت در زمان وقوع اتفاقات دوری کنید
۲- کمک تقویم به شما برای محتوای مربوط به هر شبکه اجتماعی
۳- تقویم به شما کمک می‌کند تا کارایی خود را ببینید و برای پست‌های آینده برنامه‌ریزی کنید
۴- تقویم به شما برای تعطیلات و مناسبت‌ها کمک می‌کند
۵- تقویم بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد

پس درصورتی‌که هم‌اکنون از تقویم برای مشخص کردن بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده نمی‌کنید، این مطلب را بخوانید:

۱– تقویم‌ها به شما کمک می‌کنند تا از تلاش‌های سخت در زمان وقوع اتفاقات دوری کنید

با یک تقویم شبکه اجتماعی، می‌توانید تمام پست‌های یک هفته یا یک ماه را برنامه‌ریزی کنید. همچنین در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود تا بتوانید برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید و از پست‌هایی مانند گذاشتن خبر‌ها رها شوید. در غیر این صورت باید روزانه زمان زیادی را به دنبال محتوای همان روز بگردید، که قاتل بهره‌وری شما است.

۲- کمک تقویم به شما برای محتوای مربوط به هر شبکه اجتماعی

شما باید برای پیدا کردن محتوای هر شبکه اجتماعی وقت بگذارید و انجام این کار به شکل تخصصی در طول هفته، زمان زیادی را برای شما ذخیره می‌کند. همچنین می‌توانید اطمینان داشته باشید که برای هر پست کاملاً متفکر و متمرکز بودید.

۳- تقویم به شما کمک می‌کند تا کارایی خود را ببینید و برای پست‌های آینده برنامه‌ریزی کنید

بدون یک تقویم، شما در واقع در فضایی بزرگ و خلاء می‌گردید و هیچ‌گاه قادر به دیدن بازده واقعی خود و دیدن تصویری که از خود پیش مخاطبان ساخته‌اید نخواهید بود. به‌وسیله تقویم می‌توانید به گذشته نگاه کنید و ببینید کدام محتوا بهتر جواب می‌دهد و بر این اساس می‌توانید استراتژی خود را آنالیز کنید.

۴- تقویم به شما برای تعطیلات و مناسبت‌ها کمک می‌کند

مانند روز جهانی گربه‌ها یا روز جهانی مادر که می‌توانید به این وسیله محتوای خود را شکل بدهید و تعداد بیشتری از مخاطبان را درگیر خود کنید و برنامه داشته باشید. 

۵- تقویم بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد

بر اساس گزارش انستیتو بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute)، ۶۰ درصد از بازاریابی‌های در شبکه های اجتماعی که همراه با استراتژی مکتوب بوده‌اند دارای بهره‌وری بالا هستند. همینطور در نقطه مقابل ۳۲ درصدی بودند که به‌صورت شفاهی استراتژی خود را چیدند. 

همچنین شما برای ساخت فروشگاه می‌توانید از بهترین فروشگاه ساز، بیدُک نهایت بهره و استفاده را ببرید و از خدماتش لذت ببرید.

  • آموزش بازاریابیبازاریابی در شبکه های اجتماعی

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[11,2],"post__not_in":[709],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

مشاغل خانگی

کسب و کار در منزل بهترین‌های ۲۰۲۰ کدام‌ها بودند؟

نیاز فروشگاه‌های اینترنتی به گوش دادن به تفکر جمعی (Social Listening)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

گوگل آنالیتیکس

چطور اکانت گوگل آنالیتیکس بسازیم؟

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • بهترین کلمه تبلیغاتی برای جذب مشتری – با کلمات جذب کن!
  • استارتاپ چیست؟
  • مزایای گارانتی محصول – ۵ دلیل برای فروش محصولات گارانتی‌دار
  • آموزش آنلاین سئو – اینجوری می‌تونی تو گوگل لینک یک باشی!
  • دیجیتال مارکتینگ چگونه کسب و کار پرسودی به ما می‌دهد؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#