مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب و نکات بسیار مهم!

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب و نکات بسیار مهم!

  • طلوع حقیقت
  • فروش و بازاریابی
  • 16 فروردین 1401
  • ۶۰۴ بازدید
  • بدون دیدگاه
ویژگی های یک فروشگاه آنلاین خوب

برای بسیاری از کاربران شاید هنوز اعتماد کردن به یک فروشگاه اینترنتی کار راحتی نباشد. اینکه آیا محصولی که خریداری می‌کنند دقیقاً شبیه همان چیزی است که در تصاویر وب سایت و فروشگاه اینترنتی می‌بینند؟ آیا می‌توانند با خیال راحت، مبلغ و هزینه محصول را پرداخت نمایند؟ به همین دلیل هم اگر تصمیم به برپایی یک فروشگاه اینترنتی دارید باید به برخی از نکات توجه داشته باشید. در این مطلب از وب سایت فروشگاه ساز بیدُک تصمیم داریم که به موضوع ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب بپردازیم.

فهرست
ایجاد اعتماد در مشتری
طراحی حرفه‌ای و آسان فروشگاه اینترنتی
ثبت نام در فروشگاه آنلاین
فروشگاه اینترنتی سازگار با موبایل
کیفیت تصاویر در فروشگاه
ثبت نظرات کاربران در فروشگاه
نحوه ارسال سفارش در فروشگاه آنلاین
امکان پشتیبانی محصولات


ایجاد اعتماد در مشتری

طبیعی است که جلب اعتماد و رضایت مشتریان و کاربران، مهم‌ترین هدف هر فروشگاه اینترنتی و یکی از بهترین ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی به حساب می‌آید. به همین دلیل نیز لازم است که در روند کاری خود در مارکتینگ، پیش از هر چیز به دنبال جلب اعتماد مخاطب باشید. برای این کار هم باید صداقت خود را به بهترین شکل ممکن به او برسانید. پیشنهادات ما برای ایجاد اعتماد در مشتری شامل این موارد می‌شوند:

  • دریافت و ارائه نماد اعتماد الکترونیک
  • ارسال محصولات در سریع‌ترین زمان و بدون فوت وقت
  • پیگیری سفارش‌ها و رضایت مشتری از طریق پشتیبانی
  • ارائه کامل‌ترین توضیحات و مشخصات برای محصول
  • اشاره همزمان به مزایا و معایب هر کدام از محصولات و خدمات
  • ارائه قیمت‌هایی منطقی و معقول
  • برگزاری طرح‌های تخفیفی مختلف
ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی


طراحی حرفه‌ای و آسان فروشگاه اینترنتی

قطعاً یکی از اولین و مهم‌ترین ملاک‌های اطمینان و تمایل به خرید از یک فروشگاه و ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی، نحوه طراحی وب‌ سایت و سهولت در دسترسی آن است. به طور کلی پیاده‌سازی فروشگاه باید به شکلی باشد که کاربران بتوانند به راحتی به محتواهای تولید شده و بخش‌های موردنظر خودشان دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل هم هست که در وهله اول، مفهوم و مشخص بودن تمامی دسته‌بندی‌ها، امکان جستجو در سایت و… از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که سرویس جستجوی فروشگاه اینترنتی هم، خود به فاکتورهای مختلفی نیازمند خواهد بود. طبیعتاً کاربران شما در صورت جستجوی یک محصول باید با مرتبط‌ترین نتایج به آن محصول دست یابند. در غیر این صورت به کلی بی‌خیال سرچ و جستجو کردن می‌شوند و چه بسا سایت شما را ترک می‌کنند! سعی کنید وب سایت خود را ساده و به دور از پیچیدگی‌های غیرضروری طراحی نمایید.

مطلب پیشنهادی: چطور یک فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی خوب


ثبت نام در فروشگاه آنلاین

بخش مهم دیگری که به عنوان ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب شناخته می‌شود، داشتن امکان ثبت نام آسان در فروشگاه است. این یعنی کاربر باید بتواند در راحت‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن در وب سایت فروشگاه اینترنتی ثبت نام کند.

قطعاً اگر فرآیند ثبت نام و عضویت در فروشگاه خیلی طولانی باشد و یا اطلاعات شخصی و زیادی را از مخاطب بخواهد، او را نگران و پشیمان می‌کند و از به کلی از عضویت در سایت منصرف می‌سازد. به همین دلیل نیز لازم است که برای ثبت نام کاربران در فروشگاه اینترنتی خود، راه‌های ساده و البته کوتاهی را انتخاب کنید و صرفاً به دریافت اطلاعات اولیه اکتفا نمایید.

فروش محصولات به صورت آنلاین


فروشگاه اینترنتی سازگار با موبایل

از آنجایی که امروزه درصد بالایی از کاربران با تلفن همراه خود کار می‌کنند و گشت و گذار در میان فروشگاه‌های اینترنتی را نیز با همین وسیله به انجام می‌رسانند، لازم است که فروشگاه اینترنتی خود را به گونه‌ای سازگار با موبایل طراحی و اجرا نمایید.

به همین دلیل هم توصیه ما این است که با کمک طراحی سایت ریپانسیو (Responsive) و یا واکنش گرا، فروشگاه اینترنتی خود را با قالب و محتوایی سازگار با موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و… سازگار کنید. با این کار قطعاً می‌تواند درصد بسیار زیادی از فروش خود را افزایش دهید.

کیفیت تصاویر در فروشگاه

از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند، کیفیت تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در فروشگاه اینترنتی شماست. به عنوان یک فروشگاه آنلاین لازم است که تصاویر و ویدیوهایی با وضوح بسیار بالا را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهید. این یعنی علاوه بر کیفیت، باید محصول را با تصاویری از زوایای متفاوت هم در اختیار کاربر بگذارید.

در این رابطه باید اضافه کنیم که ملاحظات فنی مدیا و تصاویر وب سایت هم از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. به همین دلیل هم تصاویری که به خوبی بارگذاری نمی‌شوند و زمان بسیار زیادی را نیز از کاربر می‌گیرند می‌توانند احتمال فروش شما را بسیار کاهش دهند. چرا که کاربر به دنبال سریع‌ترین و راحت‌ترین اطلاعات است.

دیدگاه های فروشگاه آنلاین


ثبت نظرات کاربران در فروشگاه

بخش دیدگاه‌ها و یا نظرات کاربران از مهم‌ترین قسمت‌های هر فروشگاه اینترنتی خوب به حساب می‌آیند. کاربران برای اطمینان بیشتر به فروشگاه شما، نیازمند آشنایی با نظرات و دیدگاه‌های سایر خریداران و مشتریان شما هستند. این موضوع می‌تواند میزان صداقت و کیفیت کاری شما را به کاربران نشان دهد.

علاوه بر این، بخش دیدگاه‌های وب سایت اینترنتی می‌تواند در امکان انتخاب و خرید محصولی مناسب‌تر و درست برای مشتری و خریداران نیز تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل نیز استفاده از بخش‌هایی همچون امتیازدهی، ثبت کامنت و دیدگاه و… برای هر محصول می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

نحوه ارسال محصولات


نحوه ارسال سفارش در فروشگاه آنلاین

برای ارسال سفارشات و محصولات خریداری شده توسط کاربران، لازم است که راحت‌ترین و کامل‌ترین راه‌ها را انتخاب کنید. برای این کار هم باید بازه‌های زمانی دقیقی را به کاربر ارائه داده و به آنها امکان انتخاب زمان مشخصی را ببخشید. یادتان باشد که ارسال سریع و به‌موقع محصولات می‌تواند اعتماد مشتری را نسبت به شما بیشتر کرده و تمایل به تکرار یک تجربه خرید شیرین و به‌موقع را برای او افزایش دهد.

مطلب پیشنهادی: ویژگی های فروشنده حرفه ای

امکان پشتیبانی محصولات

برای هر فروشگاه اینترنتی لازم است که از یک تیم حرفه‌ای و پرقدرت پشتیبانی برخوردار باشد. این موضوع می‌تواند برای پیگیری ارسال محصولات، پیگیری انتقادات و شکایات مشتریان، بررسی مشکلات پیش آمده، بررسی میزان رضایت کاربران و… لازم و ضروری باشد. وجود یک تیم پشتیبانی قابل اعتماد و دقیق، خیال مشتریان و کاربران شما را بسیار راحت خواهد کرد.

  • ساخت فروشگاه اینترنتیفروشگاه آنلاینفروشگاه اینترنتی

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2],"post__not_in":[3612],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

تگ کالا چیست؟ چگونه سئو فروشگاه اینترنتی را با تگ کالا بهبود ببخشیم؟

انواع کانال های فروش در فروشگاه ساز بیدُک

انواع کانال های فروش آنلاین – از چه طریقی بفروشیم؟

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

گوگل آنالیتیکس

چطور اکانت گوگل آنالیتیکس بسازیم؟

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • بهترین کلمه تبلیغاتی برای جذب مشتری – با کلمات جذب کن!
  • استارتاپ چیست؟
  • مزایای گارانتی محصول – ۵ دلیل برای فروش محصولات گارانتی‌دار
  • آموزش آنلاین سئو – اینجوری می‌تونی تو گوگل لینک یک باشی!
  • دیجیتال مارکتینگ چگونه کسب و کار پرسودی به ما می‌دهد؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#