مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • شبکه‌های اجتماعی
  • >
  • اینفلوئنسر اینستاگرام مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

اینفلوئنسر اینستاگرام مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

  • اشکان عیوق
  • آموزش اینستاگرام
  • 3 آذر 1399
  • ۵۸۸ بازدید
  • 2 دیدگاه ها
اینفلوئنسر اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت به رسانه‌ای قابل دسترس برای فروشگاه دارانی تبدیل شده است که به دنبال مشتریان و بازدیدکنندگان جدید هستند و اینفلوئنسر اینستاگرام یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای جذب مشتریان به حساب می‌آید.

فهرست
درباره اینفلوئنسر اینستاگرام
مزایای کار کردن با اینفلوئنسر اینستاگرام
انتخاب اینفلوئنسر اینستاگرام مناسب
محتوای تولیدی اینفلوئنسر اینستاگرام
نرخ تعامل اینفلوئنسر اینستاگرام‌
اهداف کار با اینفلوئنسر اینستاگرام
جمع‌بندی

وقتی شما این تبلیغات را با شخص مناسبی انجام دهید می‌توانید به یک موفقیت بزرگ برای مارکتینگ و فروش خود دست یابید. اما چطور می‌توانیم متوجه شویم که کدام اینفلوئنسر مناسب‌ترین گزینه برای برند ماست؟ در این مطلب از وب سایت بیدک با ما همراه باشید تا به طور مفصل به موضوع اینفلوئنسر اینستاگرام بپردازیم.

درباره اینفلوئنسر اینستاگرام

بسیاری از افراد می‌پرسند که من علاقه دارم تا اینفلوئنسر مارکتینگ را برای فروشگاهم در اینستاگرام امتحان کنم. تا به حال این کار را نکرده‌ام و چیزی که در ذهنم هست این است که مطمئن شوم با اینفلوئنسری کار می‌کنم که بازدیدکنندگان واقعی و مناسب  برایم ایجاد می‌کند. راه‌حلی وجود دارد تا من مطمئن شوم که اینفلوئنسر درست را انتخاب کرده‌ام؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم برای اینکه مطمئن شوید اینفلوئنسر مناسبی را انتخاب کردید یا نه در ابتدا بیاید یک قدم به عقب بردارید و از خود بپرسید که چرا به کار کردن با اینفلوئنسرها احتیاج دارید؟ پاسخ این است که خروجی‌ که از کار کردن با اینفلوئنسرها می‌گیرید می‌تواند مسائل متفاوتی را شامل شود، بنابراین اینفلوئنسری را انتخاب کنید که با اهداف کسب و کارتان همخوانی داشته باشد. در ادامه به بررسی بیشتری در این رابطه می‌پردازیم.

اینفلوئنسر
مزایای کار کردن با اینفلوئنسر

مزایای کار کردن با اینفلوئنسر اینستاگرام

به طور کلی می‌توان سه مزیت اصلی برای کار با اینفلوئنسرها در نظر گرفت که هر کدام از آنها، هدفی مستقل به حساب می‌آیند:

  • اینفلوئنسرها با توجه به دانش و طرز کار پلتفرم خود برای آن پلتفرم محتوا ایجاد می‌کنند.
  •  به مخاطبان خود دسترسی دارند.
  • با آن‌ها به عنوان مصرف‌کنندگان برخورد می‌کنند تا دیدگاه‌هایشان را در مورد محصولات ارائه دهند.

برای فرآیند بررسی به دو سؤال اساسی برخورد می‌کنیم، آیا این شخص مناسب برند من هست و یا اینکه چه میزان تعامل پویایی را می‌تواند در بین مخاطبان ایجاد کند؟

انتخاب اینفلوئنسر اینستاگرام
انتخاب اینفلوئنسر

انتخاب اینفلوئنسر اینستاگرام مناسب

پیش از آنکه به دنبال هر موضوعی کمّی مثل تعداد فالوور یا میزان تعامل باشید، مهم است که یک لیست از اینفلوئنسرهایی تهیه نمایید که فکر می کنید برای محصول و برند شما، انتخاب‌های خوبی هستند. ممکن است این فرآیند، کاملا بصری باشد، یعنی برای مثال، چون از چهره یک اینفلوئنسر حس خوبی می‌گیرید فکر کنید که می‌توانید آن را انتخاب خوبی برای معرفی محصول خود در نظر داشته باشید.

بنا بر تمامی این توضیحات، لازم است که با توجه به تمامی بررسی‌هایی که انجام داده‌اید، با خود به این نتیجه برسید که آیا اینفلوئنسر اینستاگرامی که برای کار shoreprojects انتخاب کرده‌اید می‌تواند به چشم یک مشتری باشد و به همان شکل نیز از محصول شما استفاده کند؟

اینفلوئنسرهای اینستاگرام
اینفلوئنسرها

محتوای تولیدی اینفلوئنسر اینستاگرام

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که تلاقی برند شما و محتوایی که اینفلوئنسر تولید می‌کند برای هر کسب و کاری متفاوت خواهد بود. در بهترین حالت، اینفلوئنسرها شبیه به ناشران مجله هستند. اگر شما یک مجله انتخاب کردید، به این موضوع آگاه هستید که این مجله چه نوع محتوا و در چه زمینه‌هایی دارد؟ با انتشار آن مجله می‌دانید که به باید برند خود را به چه صورت ببا آن مجله ارتباط دهید.

به همین دلیل هم حالا می‌توانید همان روند را با اینفلوئنسرها نیز امتحان کنید. بر اساس پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام، شما می‌توانید دریابید که چه کسی اینفلوئنسر است، چه نوع محتوایی ایجاد می‌کند و چه استایل و سبکی برای زندگی‌ خود دارد. اگر این فاکتورها با برند و محصول شما هم‌خوانی دارد، حالا می‌توانید میزان تعامل فالوورهایش را نیز چک کنید.

نرخ تعامل اینستاگرام اینفلوئنسر
نرخ تعامل اینستاگرام

نرخ تعامل اینفلوئنسر اینستاگرام‌ 

وقتی در نهایت، فرد شایسته‌ای را برای برند و محصول خود را پیدا کردید، وقت آن می‌رسد که بررسی کنید و ببینید که آیا او همان مقدار که نشان می‌دهد واقعاً فالوور دارد؟

تمامی این مسائل به نرخ تعامل فالوورها بستگی دارد. ابزارهایی مانند Whalar می‌توانند به شما کمک کنند تا بفهمید که آیا اینفلوئنسر شما می‌تواند انتظاراتتان  را برطرف کند؟ در کنار این نیز می‌توانید از اطلاعات عمومی اینستاگرام آن افراد، اطلاعات مورد نظر خود را با نگاهی سریع پیدا کرده کنید.

برای پیدا کردن نرخ تعامل اینستاگرام اینفلوئنسر مورد نظر خود در هر پست به تعداد کامنتی که گذاشته شده دقت کنید. ۴ تا ۱۰ پست آخر را در نظر بگیرید، تمامی لایک ها را جمع کرده و آنها را تقسیم بر تعداد پست‌ها کنید تا میانگین را به دست آورید، سپس عدد به دست آمده را  تقسیم بر تعداد فالوورها کنید.

 نرخ تعامل ۲ تا ۳ درصد نرخ مناسبی برای مشارکت و تعامل است. امکان دارد افرادی باشند که با فالوور کمتر هم نرخ تعامل ۷ تا ۹ درصد داشته باشند. چنین افرادی هم گزینه‌های بسیار خوبی خواهند بود. به خاطر داشته باشید که در اینستاگرام تنها لایک مهم نیست، بلکه مقدار کامنت‌ها و موضوعاتی که در کامنت‌ها صحبت می‌شود نیز به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر نظرها واقعی باشند و یا فقط یک کلمه و یا جمله کوتاه نباشند فالوورها واقعی به نظر می‌رسند.

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام
اینفلوئنسر مارکتینگ

اهداف کار با اینفلوئنسر اینستاگرام

وقتی که در حین انتخاب اینفلوئنسر خود هستید، مهم است که سه نتیجه کلیدی را که می‌توانید از این همکاری‌ها در ذهن داشته باشید، حفظ کنید:

  • محتوایی که بر روی یک پلتفرم خاصی کار می‌کند.
  • دسترسی به مخاطبان جدید
  • بازخورد از یک مشتری که هم هدف با شماست.

هر کدام از این موارد، یکی از اولویت‌های اصلی شما را تشکیل می‌دهند. این را بدانید که مهم نیست اگر شما به نتیجه‌ای که مدنظرتان بود نرسیدید، مهم این است که در نهایت به تلاشی که برای مارکتینگ خود داشته‌اید افتخار کنید. بسیار مهم است که شما اطمینان داشته باشید با افرادی که با نام تجاری شما هماهنگی داشته و نرخ تعامل بالایی دارند کار کنید.

کاربر اینستاگرام
استفاده از اینستاگرام

جمع‌بندی

قوانین نانوشته‌ای برای رعایت استانداردهای کار با اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارد، قوانینی که با توجه به معنی کلی جامعه، فرهنگ یک جامعه با تکامل آن شکل می‌گیرند. پس تعاملی که بین اینفلوئنسرها و مخاطبانشان در جریان است، در طول زمان اتفاق می‌افتد و قطعاً تأثیر خود را از شخصیت اصلی این بازی یعنی اینفلوئنسر دریافت خواهد کرد.

مهم‌ترین استاندارد رایج، داشتن محصول یا کالای مناسب با جامعه مخاطب اینفلوئنسرهاست. قطعاً وقتی لوازم جانبی و تخصصی کامپیوتر می‌فروشید، نمی‌توانید مشتری‌های خود را از میان مخاطبان یک اینفلوئنسر و بلاگر لوازم‌آرایشی پیدا کنید.

یادتان باشد اینفوئنسر مارکتینگ مرحله‌ای است که شما فروشگاه اینترنتی خود را حداقل تا حد متوسط و قابل قبولی برای فروش آنلاین آماده کرده باشید تا نیازهای مشتری را برطرف نماید. پیشنهاد ما این است که به سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ بروید، ولی زمانی این کار را انجام دهید که بستر آماده‌ای برای این کار داشته و تحقیقات لازم را نیز به انجام رسانده باشید.

  • influencerMarketingاینفلوئنسربازاریابیبازاریابی در شبکه های اجتماعیبازاریابی شبکه‌های اجتماعی

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[220,11],"post__not_in":[1212],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

Microsoft و LinkedIn یکی می‌شوند

بازاریابی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

مزایای استفاده از تقویم محتوایی برای شبکه های اجتماعی

چرا برند شما باید در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشد و بفروشد

2 دیدگاه ها

  1. پینگ بک چطور از اینستاگرام پول در بیاوریم [آپدیت مرداد 98] - بیدک
  2. پینگ بک راه‌های ساده اما بسیار مؤثر برای افزایش ترافیک در فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • ۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که زحمات شما را به باد می‌دهد
  • چطور و از کجا مشتری‌های جدید پیدا کنیم؟
  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#