مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک خود را بسازید (قسمت نهایی)

استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک خود را بسازید (قسمت نهایی)

  • اشکان عیوق
  • فروش و بازاریابی
  • 22 اسفند 1400
  • ۵۴۹ بازدید
  • بدون دیدگاه
استراتژی تجارت الکترونیک در فروشگاه ساز بیدُک

وقتی که فروشگاه اینترنتی خود را می‌سازید تازه اولین قدم برای ساخت امپراتوری آنلاین خود را برداشته‌اید. مشتریان احتمالی شما باید درباره‌ی شما بدانند اگر می‌خواهید در میان رقبا دوام بیاورید. بازاریابی فروشگاه آنلاین شما بخش سرگرم‌کننده آن است و ما راه‌های ساده‌ای را به شما ارائه می‌دهیم تا از یک کسب‌وکار ناشناخته خود پس مدتی خود را جزو خانواده تجارت الکترونیک بدانید.

فهرست
تبلیغات آنلاین
بازاریابی ایمیلی
بهینه‌سازی

در قسمت اول استراتژی الکترونیکی که از استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک گفته بودیم، خلق مخاطب به‌وسیله‌ دیده شدن و حضور در شبکه های اجتماعی و همین‌طور ساخت وبلاگ برای ایجاد انگیزه در مشتری صحبت شد.

حالا در قسمت دوم و نهایی این مطلب از دیگر راه‌های ایجاد استراتژی صحبت می‌کنیم و آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات آنلاین برای بازاریابی

تبلیغات آنلاین

اگر آن‌قدر آماده هستید تا مخاطب از نقاط دورتر داشته باشید، نوعی دیگر از تبلیغات آنلاین را در نظر داشته باشید. شما می‌توانید در شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو مانند Google و Bing بسته به نوع مخاطبی سعی به رسیدن به آن دارید تبلیغات انجام دهید.

پرداخت برای هر کلیک یا PPC چیزی نوعی از تبلیغات است که شما اگر به دنبال افراد هدف بر اساس چیزی که آن‌ها آنلاین جستجو می‌کنند هستید باید آن را در نظر داشته باشید. برنامه‌ای مانند Google Adwords به شما این امکان را می‌دهد که کلمات کلیدی را انتخاب کنید که نشان‌دهنده‌ی کسب‌وکار شما و «پیشنهاد» آن‌ها است تا بر‌روی سئو سایت شما تاثیر بسزایی بگذارد. سپس زمانی که کسی آن کلمات کلیدی را جستجو کند سایت فروشگاه اینترنتی شما ظاهر خواهد شد. می‌پرسید بهترین قسمتش کجاست؟

باید بدانید که تنها شما برای آن‌هایی پول می‌دهید که روی سایت شما کلیک می‌کنند. اگر نیاز به کمک برای شروع دارید با فروشگاه ساز بیدُک تماس بگیرد تا کارشناسان پشتیبانی شما را راهنمایی کند.

اگر به دنبال تبلیغ بر اساس یک جمعیت شناسی خاص یا مردمی که اخیراً در صفحه شبکه اجتماعی شما را لایک کرده‌اند هستید، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را در نظر داشته باشید. به این فکر می‌کنید که کسی را استخدام کنید تا در این قسمت کار شما را کمک کنید؟

باز هم به بیدُک فکر کنید زیرا تبلیغات هدفمندی در شبکه‌های را به شما ارائه می‌دهد که به شما کمک خواهد کرد به مخاطب که آن‌ها را برای کسب‌وکار خود تعیین کرده‌اید برسید و بعد از آن تنها کاری که انجام می‌دهید اینکه عقب بنشینید و ببینید چطور ترافیک وارد سایت شما خواهد شد.

email marketing

بازاریابی ایمیلی

به محض اینکه مخاطبان خود را جذب کردید، آن‌ها مشتاق خواهند بود که از شما بشنوند. زمانی که فروشگاه خود را در بیدُک می‌سازید به اطلاعات مشتریان خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آن‌ها را داخل یک حلقه نگه دارید.

بعد از آن می‌توانید ایمیل‌های زیبایی با استفاده از سرویس‌های ارسال کمپین‌های ایمیل داخلی و خارجی بسازید و آن‌ها را از حراج‌های مناسبتی و انواع پیشنهاد‌هایی که برای فروشگاه خود در نظر می‌گیرید آگاه کنید. از آنجا دیگر می‌توانید آدرس ایمیل خود را حتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید که به مخاطب بیشتری هم دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی ایمیلی برای ترویج سایت فروشگاه اینترنتی شما ضروری است و یک روش عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریانتان است. هرماه یک ساعت برای تنظیم برنامه زمان‌بندی خبرنامه خود وقت بگذارید و ایده‌های سرگرم‌کننده و تازه‌ای را برای خواننده‌های خود بیابید.

optimization

بهینه‌سازی

اگر می‌خواهید به تمام پتانسیل خود دست پیدا کنید، آماده باشید تا هر چیزی را بهینه‌سازی کنید. با درک صنعت مربوط به محصولات خود و توجه به اینکه رقبای شما چه‌کار می‌کنند شروع کنید. بفهمید چه‌چیزی به‌کار می‌آید و چه‌چیز به کار نمی‌آید تا راهی برای به‌دست آوردن پیچیدگی منحصر به فرد خود برای صنعت محصولات خود پیدا کنید.

قطعاً مهم‌ترین درس‌هایی که یاد خواهید گرفت از مطالعه کارهایی است که در کسب‌وکار خودتان انجام می‌گیرد. از ابزاری مانند سایت آنالیزگر گوگل یعنی گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) استفاده کنید تا رفتار کسانی که به سایت شما سر می‌زنند ردیابی کنید و نکاتی را که می‌توانید بهبود دهید یادداشت کنید.

شما همین‌طور نیاز خواهید داشت تا این را در نظر بگیرید که ترافیکی که به سایت شما می‌آید از کجاست. اگر می‌بینید که بیشترین ترافیک از سمت شبکه‌های اجتماعی می‌آید، پس باید به تلاش‌های خود در آن پلتفرم تمرکز کنید.

علاوه بر مطالعه آنالیزهای سایت شما می‌بایست مستقیم سراغ منبع یعنی مشتری‌های خود بروید. در فروشگاه ساز بیدُک قابلیت این وجود خواهد داشت تا درون سیستم با مشتری‌های خود از طریق ارسال پیام ارتباط داشته باشد. همچنین می‌توانید ببینید چه چیز از ذهن آن‌ها می‌گذرد و به نقدها و پیشنهادهای آن‌ها در جهت بهینه‌سازی گوش کنید.

حالا آماده هستید فروشگاه اینترنتی خود را در بازار بزرگ تجارت الکترونیک کشور بسازید؟

همین امروز فروشگاه خود را رایگان در بیدُک ایجاد کنید!

  • بازاریابی ایمیلیتجارت الکترونیکفروشگاه اینترنتی

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2],"post__not_in":[1109],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
تخفیف فروشگاه اینترنتی در فروشگاه ساز بیدُک

تخفیف فروشگاه اینترنتی و افزایش فروش

فروش اینترنتی لباس

فروش اینترنتی لباس و اصولی که به کارتان خواهد آمد!

ایده هایی برای افزایش فروش

ایده‌هایی برای افزایش فروش، قدم‌هایی که باید بردارید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • ۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که زحمات شما را به باد می‌دهد
  • چطور و از کجا مشتری‌های جدید پیدا کنیم؟
  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#