مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • بهترین کلمه تبلیغاتی برای جذب مشتری – با کلمات جذب کن!

بهترین کلمه تبلیغاتی برای جذب مشتری – با کلمات جذب کن!

  • کورش غریب نواز
  • فروش و بازاریابی
  • 25 اردیبهشت 1401
  • ۱۱۴ بازدید
  • بدون دیدگاه
بهترین کلمه تبلیغاتی در فروشگاه ساز بیدُک

تبلیغات جزو مهم‌ترین عوامل در دیجیتال مارکتینگ هست. تبلیغات موثر و صحیح باعث افزایش و رشد مخاطب می‌شود و در نتیجه سود لازمه را به‌همراه خواهد داشت. در این مقاله سعی کرده‌ایم چندین کلمه پرکاربرد و بهترین‌هایشان در جذب مشتری را بنویسیم. کلمات، قدرتمند‌ترین راه انتقال هستند و با استفاده صحیح از آن‌ها، می‌توانید قدمی مثبت به سمت جذب مشتری بگذارید. در ادامه به بهترین کلمه تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

فهرست
بهترین کلمه تبلیغاتی
بهترین عبارت‌های تبلیغاتی
استفاده از بهترین عبارت و کلمه تبلیغاتی

بهترین کلمه تبلیغاتی

پرقدرت‌ترین سلاح در تبلیغات، کلمه‌ها هستند. با استفاده از بهترین کلمه تبلیغاتی شما می‌توانید به راحتی مشتری جذب کنید و مخاطبان خود را بیشتر کنید. این کلمه‌ها، امکان تاثیرگزاری بالایی دارند و می‌توانند مشتری را به سمت شما هل بدهند. در طراحی تبلیغات ویا حتی کمپین‌های خود با استفاده از این کلمه‌های تبلیغاتی، می‌توانید بهره مندی خود را بالا ببرید.

رایگان

با تحقیقاتی که به عمل آمده است، نشان از این دارد که مخاطبان و کاربران از واژه رایگان بسیار استقبال می‌کنند و هر چیزی که بصورت رایگان و مجانی باشد را می‌گیرند. به عنوان مثال جمله «پی دی اف چک لیست سئو رایگان» تاثیرگزاری بسیار زیادی دارد و به هدف شما خواهند رسید.

جدید

با توجه به پیشرفت‌های روز افزونی که حاصل می‌شود، همیشه چیز‌های جدیدی تولید و منتشر می‌شوند. برای همین همیشه به دنبال چیز‌های جدید هستیم و از آن‌ها استقبال می‌کنیم. به عنوان مثال «جدید‌ترین متد استفاده از بهترین کلمه تبلیغاتی» کنجکاوی مورد نیاز را ایجاد می‌کند و در نهایت مخاطب جذب شما می‌شود.

بهترین

واقعیتی که وجود دارد این است که همیشه به دنبال بهترین‌ها هستیم. بهترین غذا، بهترین مقاله در حوزه …، بهترین ماوس و… . به همین سبب، با استفاده از کلمه تبلیغاتی بهترین، می‌توانید مخاطب زیادی را دریافت کنید. به عنوان مثال «بهترین کتاب در حوزه سئو» باعث می‌شود تا اگر فردی به دنبال بهترین کتاب برای سئو هست، به مطلب یا پست شما مراجعه کند.

ضمانت (تضمین)

متاسفانه بازار فروش آنلاین، پر از کلاهبرداری،دزدی و نواقص است. ترس مخاطبان و کاربران هنوز به‌صورت کامل از بین نرفته است. به‌همین دلیل، مشتریان به‌دنبال تضمین فروشنده و ضمانت هستند. به نوعی مزایای گارانتی محصول، کورسوی امیدی مبنی بر خرید محصول هست. به عنوان مثال اگر کالایی با ضمانت گارانتی دارید از عنوان «کالای مورد نظرتان + با گارانتی ۱۲ ماهه» ویا هر مدت اعتباری که دارد.

بهترین عبارت‌های تبلیغاتی

بالا‌تر به بهترین کلمه تبلیغاتی پرداختیم و نمونه‌هایی از آن را گفتیم. حال در ادامه می‌خواهیم به بهترین عبارت‌های تبلیغاتی در مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک بپردازیم. عبارت‌هایی که حتما به یک واژه ختم نمی‌شوند و با استفاده از آن می‌توان جذب بالایی داشت و به بهترین نحو تبلیغ نویسی انجام دهیم.

آمار و ارقام

تحقیقات نشان داده که کابران از آمار و ارقام استقبال می‌کنند. این نشان‌دهنده این‌است که با استفاده از اعداد و رقم‌ها می‌توانید به خوبی جذب مخاطب داشته باشید. به راحتی با نشان دادن آمار و یا استفاده از عدد در عنوان محصول یا مطلبتون، مخاطب به دنبال آن کشیده خواهد شد. سعی کنید که حتما اعداد و ارقامی که به صورت بهترین کلمه تبلیغاتی استفاده می‌کنید درست باشد و به نوعی فکت باشد. به عنوان مثال «۲۳۰ میلیون تومان فروش اینترنتی در کمتر از ۳۰ روز با فروشگاه ساز بیدُک» کاربر را مشتاق به مطالعه آن و چگونگی آن است.

مشهورین و اینفلئونسران

با ارتقا و رشد تکنولوژی و پیشرفت استفاده مردم از اینترنت، بسیاری از آن‌ها علاقه به کشف اطلاعات از مشهورین و اینفلئونسران از طریق اینترنت دارند. حال باید با استفاده از اسم آنان، می‌توانید به هدف خود یعنی جذب مشتری و کاربر برسید. به عنوان مثال «رقم قرارداد مهران مدیری در سریال شب‌های برره لو رفت!» باعث می‌شود تا کاربر با توجه به احتمالات بالای ۸۸ درصد بر روی لینک کلیک کند.

مقایسه (حداقل دو مورد)

با استفاده از مقایسه می‌توانید تبلیغ بسیار جذابی را ارائه بدهید. زمانی که در عنوان و یا تبلیغتان دو یا چند چیز را با هم مقایسه می‌کنید و برترین را مشخص می‌کنید، کنجکاوی مورد نیاز را برای مخاطب ایجاد می‌کنید. به عنوان مثال «گوشی‌های سامسونگ بهتر هستند یا شیائومی؟». همین کافیست تا لید اتفاق بیفتد و در ادامه مطلب شما باید ادامه لید را به سمت هدف خود ببرید.

استفاده از بهترین عبارت و کلمه تبلیغاتی

با نوشتن واژه و عبارت‌هایی که بالاتر گفته شد، می‌توانید تبلیغ نویسی خوبی را انجام دهید و لید را به درستی به سمت هدفتان ببرید. این موارد، بهترین‌ها بودند و شما هم می‌توانید از قسمت نظرات، نظر خود را مبنی بر بهترین کلمه تبلیغاتی بنویسید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2],"post__not_in":[6722],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی در فروشگاه ساز بیدُک

فروشگاه اینترنتی برای همه

دامنه چیست در فروشگاه ساز بیدُک

دامنه چیست و چطور آن را تهیه کنیم؟

ایده هایی برای افزایش فروش

ایده‌هایی برای افزایش فروش، قدم‌هایی که باید بردارید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟
  • بلاگ یا وبلاگ چیست؟ چرا باید بلاگ بسازیم؟
  • ۵ کاری که باید در فروشگاه اینترنتی خود انجام دهید!

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#