مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • افیلیت مارکتینگ چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد؟

افیلیت مارکتینگ چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد؟

  • کورش غریب نواز
  • فروش و بازاریابی
  • 11 خرداد 1401
  • ۷۲ بازدید
  • بدون دیدگاه
افیلیت مارکتینگ چیست در فروشگاه ساز بیدُک

افیلیت مارکتینگ (بازاریابی وابسته) به یکی از روش‌های نسبتاً پرطرفدار در مباحث مربوط به کسب‌وکارهای آنلاین است، به همین دلیل میزان استفاده از این فناوری به طور روزافزون است.

فهرست
هدف از استفاده افیلیت مارکتینگ چیست؟
انواع Affilate Marketing
چگونه در بستر افیلیت مارکتینگ از تقلب جلوگیری کنیم؟
نتیجه‌گیری

مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ در فروشگاه ساز بیدُک

هدف از استفاده افیلیت مارکتینگ چیست؟

هدف اصلی در استفاده از افیلیت مارکتینگ افزایش حجم فروش است. باتوجه‌به اینکه هزینه‌های بازاریابی زیاد است و این فناوری می‌تواند هزینه‌های بازاریابی را کاهش دهد اغلب یکی از گزینه‌های روی میز کسب‌وکارها برای ارائه بهتر کار و یا محصولشان است.

این روش یکی از روش‌های جدید در کسب مشتری یا بازاریابی برخط است که در آن افراد و صاحبان کسب‌وکار در آن تلاش می‌کنند تا با رسانه‌های متفاوت همکاری کرده و مشتری کسب می‌کنند و فروش خود را افزایش می‌دهند.

در واقع این عمل، عمل تازه‌ای نیست بلکه در سالیان گذشته بسیاری از کسب‌وکارها از این روش استفاده می‌کردند اما این کار با ظهور پدیده‌های فناوری جدید آسان‌تر و گسترده‌تر شد و رهگیری آن در بستر اینترنت شکل گرفت.

در اصل این کار توسط یک فرد یا شرکت برای کسب‌وکار دیگر انجام می‌شود، و فردی که ارتباط بین مشتریان و کسب‌وکار را برقرار می‌کند به همان میزان درآمد حاصل می‌کند.

کدام گروه‌ها که توانایی شرکت در افیلیت مارکتینگ را دارند؟

  • شبکه­‌ها: شبکه­‎‌های مدیریت افیلیت که در اصل با تسلط و شناختی که از بازار دارند، می‌توانند از موارد تأثیرگذار کسب‌وکارها باشند.
  • مشتریان: افرادی هستند که ازطریق لینکی که ناشران طراحی کرده‌اند وارد شده و خرید می‌کنند و میزان استفاده از لینک در افیلیت ذخیره می‌شود.
  • صاحبان کسب‌وکار: این افراد در اصل افرادی هستند که افراد و شرکت‌ها برای آن‌ها تبلیغ می‌کنند که از این طریق میزان فروش آن‌ها نیز افزایش میابد.

انواع Affilate Marketing

  • پرداخت به‌ازای هر مشتری (PPCo – Pay Per Costumer): این‌گونه که به میزان تعداد مشتری‌هایی که آمده‌اند پولی به افیلیت مارکت پرداخت می‌شود.
  • هزینه بابت هر کلیک (PPC – Pay Per Click): به میزان تعداد کلیکی که هر فرد انجام می‌دهد به فرد موردنظر پول پرداخت می‌شود.
  • پرداخت به‌ازای هر فروش (PPS – Pay Per Sale): به میزان تعداد اجناسی که فروخته شده است آن فرد پول دریافت خواهد کرد.

افیلیت مارکتینگ در فروشگاه ساز بیدُک

 مزایای افیلیت مارکتینگ

  • مشتریان را افزایش می‌دهد: همان‌طور که گفتیم برای افزایش مشتری روش خوبی است.
  • کار و کسب شما را معتبر می‌گرداند: به دلیل اینکه افرادی غیر از شما در مورد آن نظر می‌دهند موجب افزایش اعتبار شما در نظر مشتریانتان می‌شوید.
  • به‌صرفه است: تمام کارهای این بستر بسیار کم‌هزینه‌تر از راه‌­های دیگر جذب مشتری است.

معایب افیلیت مارکتینگ

  • ناشران نمی‌توانند کنترلی بر وی رقبای خود در این حوزه داشته باشند و همین باعث می‌شود که آنها با محتوای خلاقانه‌تر گوی سبقت مشتری را از شما بگیرند.
  • در این بستر هیچ تضمینی برای رسیدن شما به درآمد نمی‌کند و به شما تضمین نمی‌کند که این مسیر نتیجه دلخواهی دارد.
  • ممکن است در این بستر درگیر اسپم‌ها شوید و وارد لینک‌های مخرب و یا تقلبی شوید.

چگونه در بستر افیلیت مارکتینگ از تقلب جلوگیری کنیم؟

با افزایش فعالیت‌های الکترونیکی کلاهبرداران راحت‌تر می‌توانند به فعالیت‌های مخرب خودشان دسترسی داشته باشند.

در این شرایط باید صاحبان کسب‌وکار سعی کنند تا با رعایت اصول امنیتی و راه‌حل‌های مختلف این مشکل از این‌گونه اتفاقات جلوگیری کنند. این کار باعث می‌شود تا مشتریان در بستری امن و بدون واهمه از خطرات کلاهبرداران به کسب‌وکار شما دسترسی داشته باشند.

در این بستر چگونه به کارگذار نیاز است؟

بسیاری از بازاریابان سعی می‌کنند بر صحت لینک­‌ها و نحوه نمایش محتواها توسط ناشر نظارت داشته باشند. اما این کار نه‌تنها انرژی زیادی از آن‌ها می‌گیرد بلکه امکان دارد نظارت آنها با مشکل مواجه شود.

در این صورت است که بازاریابی‌ها نیاز به کارگذار پیدا می‌کنند و کارگذار می‌تواند نظارت‌های دقیق‌تری داشته باشد.

در چه صورتی در افیلیت مارکتینگ موفق خواهیم شد؟

  • ارزشمندی محتوا را در نظر داشته باشید
  • حتماً صداقت را سرلوحه کارتان قرار دهید
  • از حالت‌ها و مدل‌های مختلف لینک‌دهی استفاده کنید
  • سعی کنید همواره عملکرد مشتریان و مخاطبانتان را زیر نظر داشته و ایشان را بشناسید.

 نتیجه‌گیری

باتوجه‌به شرایطی که از این بستر مطرح شد این کار می‌تواند شما را برای رسیدن به بازاریابی بهتر و اثرگذارتر کمک کند.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2,8],"post__not_in":[6779],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
اس ام اس مارکتینگ در فروشگاه ساز بیدُک

اس ام اس مارکتینگ چیست؟ – با SMS Marketing بترکون!

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی بازی

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی بازی، بهترین انتخاب‌ها برای یک سرگرمی جذاب!

استرات

استراتژی بازاریابی موفق، چند نکته مهم برای موفقیت بیشتر در بازاریابی آنلاین!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟
  • بلاگ یا وبلاگ چیست؟ چرا باید بلاگ بسازیم؟
  • ۵ کاری که باید در فروشگاه اینترنتی خود انجام دهید!

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#