مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • ۵ دلیل که چرا خرید آنلاین بهتر است؟

۵ دلیل که چرا خرید آنلاین بهتر است؟

  • اشکان عیوق
  • فروش و بازاریابی
  • 8 اسفند 1400
  • ۷۹۸ بازدید
  • بدون دیدگاه
چرا خرید آنلاین بهتر است در فروشگاه ساز بیدُک

اینترنت در روش‌های متفاوتی به یک مزیت تبدیل شده است. همانطور که در جریان هستید، ما در جامعه‌ای پیشرفته زندگی می‌کنیم. جایی که همه چیز به صورت آنلاین انجام می‌شود، از وصول چک گرفته تا انجام تراکنش‌ها، سفارش غذا و البته خرید آنلابن کالا!

فهرست
۱- دسترسی به اقلام فروشی بیشتر
۲- با تبلیغات به‌راحتی به اطلاع عموم می‌رسد
۳- احتمال موجود بودن سایز خریدار زیاد است
۴- مرجوعی آسان‌تر خواهد بود
۵- خریدار قیمت کل را قبل از نهایی کردن سفارش می‌بیند

خرید آنلاین به چند دلیل فواید زیادی نسبت به خرید معمولی و فیزیکی دارد که به چند تا از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱- دسترسی به اقلام فروشی بیشتر

وقتی اقلام برای فروش گذاشته می‌شوند بیشتر اوقات یک فروشگاه یا آن‌ها را تمام می‌کند یا اجناس تخفیف خورده مدتی بعد موجود نمی‌باشد.

با خرید آنلاین مشتری به احتمال زیاد از این مشکل دور خواهد شد. به دلیل این واقعیت که سفارشی که خریدار در حال انجام آن است بجای یک فروشگاه محلی، مستقیم به شرکت و یا تأمین‌کننده می‌رود.

۲- با تبلیغات به‌راحتی به اطلاع عموم می‌رسد

وقتی یک فروشگاه یک حراجی راه انداخته و سعی دارد که آن را به اطلاع عموم مردم برساند، یک مصرف‌کننده بیشتر تمایل دارد با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی از حراجی باخبر شود تا اینکه به پاساژ یا نزدیک‌ترین مغازه برود.

این موضوع باعث می‌شود از یک سفر درون شهری برای مصرف‌کننده جلوگیری شود. همین‌طور این امکان را فراهم می‌کند که یک پیش نمایشی از اقلام منتخب تخفیف خورده را قبل از خرید آنلاین ببیند. همچنین کمک می‌کند زمانی که مصرف‌کننده ایمیل خود را با فروشگاه اینترنتی به اشتراک می‌گذارند، از حراجی‌ها یا اطلاع رسانی‌ها از طریق ایمیل آگاه شوند.

اما قسمت اذیت کننده مسئله که مردم دوستش ندارند اینجاست که ایمیل یک شرکت، مانند بازی رنتر، صندوق ورودی(inbox) ایمیل مشتری را به صورت روزانه اسپم می‌کند.

۳- احتمال موجود بودن سایز خریدار زیاد است

یکی از موارد آزار دهنده دیگر این است که به مغازه می‌روید و روی یک محصول دست می‌گذارید که خیلی دوستش دارید و از فروشنده می‌خواهید که سایز شما را بیاورد اما ناگهان با این جواب روبرو می‌شوید: “متأسفم سایز شما را تمام کرده‌ایم”. گاهی اوقات گزینه دیگر آن‌ها این است که چیزی شبیه همان محصولی شما خوشتان آمده به شما پیشنهاد می‌دهند. آن‌ها می‌گویند که آن هم شبیه همین است و قطعاً شما که تنها از آن جنس خوشتان آمده مغازه‌های دیگر را به دنبال آن می‌گردید و این کار وقت‌گیر، نا‌امید کننده و اکثر اوقات بی‌ثمر خواهد بود.

خرید آنلاین این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد که به طیف عظیمی از اجناس در سایزهای و رنگ‌های مختلف دسترسی داشته باشد. حتی اگر سایز آن موجود نباشد آن را به قسمت علاقه‌مندی‌های خود اضافه کند تا فروشگاه اینترنتی به سرعت آن را فراهم کند.

۴- مرجوعی آسان‌تر خواهد بود

خیلی از افراد تنبلی می‌کنند محصولی که ایراد دارد به مغازه‌ای که خرید کرده‌اند برگرداند و خیلی وقت‌ها قید آن را می‌زنند.

گاهی اوقات کار به اداره پست رفتن، بسته‌بندی دوباره جنس و فرستادن آن به مغازه‌ای که از آن خرید شده است می‌کشد. حتی ممکن است‌ که خریدار مجبور باشد با پیک برگرداند و مدت‌ها منتظر پول خود باشد که این باعث می‌شود دیگر به آن مغازه برنگردد.

با خرید آنلاین مصرف‌کننده دیگر لازم نیست در صف طولانی پست یا راه دیگر برای مرجوع کردن کالا باشد یا قبل از همه‌ی این‌ها مجبور باشد فروشنده را راضی کند تا آن را برگرداند زیرا قوانین بازگشت کلاً در سایت فروشگاه اینترنتی وجود دارد و خریدار با خیال راحت‌تری خرید می‌کند.

۵- خریدار قیمت کل را قبل از نهایی کردن سفارش می‌بیند

خریدار با دانستن اینکه چقدر قرار است در نهایت هزینه کند، با نگاه کردن به جزییات سبد‌خرید در فروشگاه اینترنتی بهتر از آن است که برای خرید اقدام کند. سپس در ذهن خود تخمین بزند که قرار است در کل چقدر پرداخت کند و در آخر از آنچه هزینه واقعی است متعجب شود. اینکه ببیند مقدار واقعی که باید خرج کند به او اجازه می‌دهد که پیش خود حساب ‌و کتاب کند و به بودجه خود نگاهی بی اندازد و احساس شرمندگی از اینکه مغازه را به خاطر نداشتن پول کافی ترک می‌کند نداشته باشد.

خرید آنلاین می‌تواند نکات منفی خود را داشته باشد، اما جنبه‌های مثبت آن به‌راحتی به جنبه‌های منفی غلبه می‌کند و بسیار مفید است.

  • خرید آنلاینفروش آنلاین

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2],"post__not_in":[1084],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

آموزش استفاده از افزونه تخفیف‌ها

نحوه افزایش فروش در فروشگاه ساز بیدُک

افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

فروش اینترنتی گوشی

فروش اینترنتی گوشی با رعایت این نکات پرسودتر خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟
  • بلاگ یا وبلاگ چیست؟ چرا باید بلاگ بسازیم؟
  • ۵ کاری که باید در فروشگاه اینترنتی خود انجام دهید!

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#