مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی + ایده اسم برای آنلاین شاپ

انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی + ایده اسم برای آنلاین شاپ

  • bdok
  • فروش و بازاریابی
  • سپتامبر 28, 2022
  • ۵۶۶ بازدید
  • بدون دیدگاه

مدت‌هاست که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین در میان مردم بسیار رواج یافته است و درصد بسیاری از مردم انواع خریدهای خود را با اینترنت و از فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌دهند. فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می‌شود که کالا یا خدماتی را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهد. برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی علاوه‌بر تمامی خدماتی که در سایت ارائه می‌شود، نام تجاری یا همان نام فروشگاه اینترنتی، یکی از مراحل راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی است که در موفقیت کسب‌وکار تأثیر بسزایی دارد.

انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی اولین گامی است که در این مسیر طی می‌شود. در این مقاله قصد داریم نکات ارزشمندی درباره انتخاب نام فروشگاه اینترنتی به شما عزیزان ارائه دهیم؛ پس اگر شما هم قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

  • استراتژی‌های انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی
  • مراحل انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی و ابزارهای آن
  • نکاتی که در انتخاب نام فروشگاه اینترنتی باید در نظر بگیرید
  • ترفند ترکیب اسامی و ساخت اسم جدید و منحصربه‌فرد
  • ذکر چند شغل و اسامی مناسب آن‌ها

 

همان‌طور که گفته شد، انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا باید این فروشگاه اینترنتی را تا سال‌ها با این اسم شناخت؛ پس باید در انتخاب اسم بسیار دقت کنید تا در آینده از تصمیم خود پشیمان نشوید. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان با کمک آن یک فروشگاه اینترنتی مناسب داشت استفاده از فروشگاه‌ساز اینترنتی است. بیدک یکی از فروشگاه‌سازهای معتبر است که با مراجعه به آن می توانید از پشتیبانی و مشاوره متخصصین آن‌ها برای داشتن یک فروشگاه با ظاهر و امکانات ایده‌آل استفاده کنید. تنها کافی ‌است به وبسایت بیدک مراجعه کنید و برای طراحی وبسایت فروشگاهی وارد بخش تعرفه وبسایت شوید؛ پس از انتخاب تعرفه مورد نظر خود و تست رایگان فروشگاه اینترنتی برای ۱۴ روز می‌توانید به راحتی محصولات خود را به صورتی آنلاین به فروش برسانید.

مطالبی که شاید برای شما جالب باشد:

بهترین ایده‌های کسب درآمد برای دانشجویان

استراتژی‌های انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی

قدم اول انتخاب اسم برای فروشگاه‌های اینترنتی استراتژی مناسب برای نام‌گذاری است که در ادامه به مهم‌ترین استراتژی‌های مختلف برای نام‌گذاری اشاره کرده‌ایم.

 

  1. ۱. انتخاب یک نام تجاری با هدف برندینگ

درواقع هدف از این کار ایجاد یک هویت و برند بدون در نظر گرفتن خدمات و محصولات ارائه‌شده است. از مزایای این استراتژی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نماینده شما و برند شما
  • دسترسی آسان به دامنه و پروفایل شبکه‌های اجتماعی مختلف
  • منحصربه‌فرد بودن آن

این استراتژی معایبی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص‌ندادن دقیق کسب‌وکار مورد نظر
  • احتیاج به مدت‌زمان زیاد برای ماندگاری در ذهن مردم
  • رتبه‌گرفتن سئویی بسیار دشوار در مدت‌زمان کوتاه
  1. انتخاب یک نام و دامنه تجارت الکترونیک شامل کلمات کلیدی کسب‌وکار

این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که نام انتخابی شما با کلمه کلیدی اصلی کسب‌وکار شما یکسان بوده یا شامل آن باشد. از مزایای این استراتژی می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • رتبه‌گیری بهتر از نظر سئویی به‌دلیل وجود کلمه‌ای کلیدی در دامنه
  • مشخص‌بودن کسب‌وکار با توجه به نام منتخب

 

معایب این استراتژی شامل موارد زیر است:

  • دشواری در یافتن این نوع از اسم‌ها به‌دلیل غیر رایگان‌بودن دامنه‌های دارای کلمات کلیدی رایج
  • اشاره‌نکردن و نمایش‌ندادن مستقیم برند شما که می‌تواند به تجارت الکترونیک شما یا هر تجارت دیگری اشاره کند.

 

این استراتژی بیشتر زمانی که اقدامات سئویی در اولویت است، استفاده می‌شود؛ پس پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد راه‌اندازی یک برند واقعی برای کسب‌وکار خود را دارید، از این گزینه استفاده نکنید.

 

  1. ترکیب برند و کلمه کلیدی

این مورد یک استراتژی بسیار رایج است که هدف آن ادغام کلمه کلیدی با سایر لغات یا اصطلاحات است؛ به‌گونه‌ای که بتوان ریشه آن را تشخیص داد. در این استراتژی معایب یک نام سئو محور با انتخاب نام دیگر که خود برند است، مرتفع می‌شود.

 

 

  1. بازی با کلمات

این استراتژی شباهت بسیاری به استراتژی نام تجاری دارد؛ با این تفاوت که اندکی خلاقیت چاشنی آن شده است. با ذکر مثالی ساده به شفاف‌ترشدن موضوع کمک خواهیم کرد.

 

  • پیکسل: این واژه تداعی‌کننده عکس یا تصویر در ذهن مخاطب است که در حال حاضر نام یک سایت فروش دوربین نیز است.
  • آپارات: این کلمه تداعی‌کننده دستگاه‌های قدیمی ساخت ویدئو و امروزه نام یک سایت ویدئومحور نیز است.

 

  • لنز: این واژه به قسمتی از دوربین اشاره دارد و مانند آپارات در حال حاضر یک سایت اشتراک‌گذاری ویدئو نیز به شار می‌آید.

مراحل انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی و ابزارهای آن

براساس مطالب گفته‌شده بهترین استراتژی‌های انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی استراتژی سوم و چهارم هستند.

  1. هر چیزی به ذهنتان می‌رسد، یادداشت کنید

در نخستین گام، تمامی کلمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله، اگر قصد شما استفاده از استراتژی ترکیب است، کلمه کلیدی خود را در گوشه‌ای یادداشت کنید، اما اگر قصد دارید از استراتژی بازی با کلمات استفاده کنید، هرچه درباره کسب‌وکارتان به ذهنتان خطور می‌کند، در یک کاغذ ثبت کنید. کوتاه، بلند و بی‌معنابودن کلمات مهم نیستند؛ زیرا در این مرحله آنچه اهمیت دارد، ثبت آن چیزی است که در ذهنتان وجود دارد.

  1. مراجعه به ابزارهای آنلاین

با توجه به اینکه ترکیب کلمات مختلف با یکدیگر و ساخت یک نام جدید و مناسب فعالیتی زمان‌بر است، استفاده از ابزارهای آنلاین می‌تواند در این راه کمک شایانی به شما کند. namemesh منحصربه‌فردترین ابزار انتخاب اسم سایت است که اسامی زیادی را به شما پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این سایت از میان اسامی پیشنهادشده بهترین آن را با توجه به کسب‌وکار خود انتخاب کنید. پیشنهاد اسامی در دسته‌بندی‌های مختلف و گوناگونی توسط این سایت به شما ارائه می‌شود که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • SEO (کلمات مناسب سئو)
  • FUN (کلمات با چاشنی طنز)
  • SHORT (کوتاه‌شده و اختصاری)
  • IX (ادغام‌شده با دیگر کلمات)

 

گفتنی است سایت namemesh درحقیقت یک سایت فروش دامنه است و نام‌هایی که در آن به شما نمایش داده می‌شوند، دامنه‌هایی برای فروش هستند، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید دامنه به سایت‌های فارسی مراجعه کنید.

 

  1. ساخت یک اکانت با اسم برندتان در شبکه‌های اجتماعی

مطمئناً کسی نمی‌تواند اهمیت شبکه‌های اجتماعی در فروش و برندینگ هر کسب‌وکار را انکار کند؛ پس از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی هرچه بیشتر برند خود غافل نشوید. این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید که مخاطبان شما قرار نیست تنها از روی آی‌دی به شبکه‌های اجتماعی‌تان دسترسی پیدا کنند؛ چون شما زمانی که برند شوید، آدرس دقیق شبکه‌هایتان در سطح وب و حتی در جست‌وجوی گوگل هم نمایش داده خواهد شد.

 

  1. ثبت دامنه و برند خود

برای شروع کسب‌وکار اینترنتی و حفظ مالکیت باید به ثبت دامنه و برندتان اقدام کنید. پیشنهاد ما برای انتخاب پسوند دامنه پسوندهای org،  com یا info  است.

 

  1. شروع کار

پس از ثبت دامنه باید برای طراحی یک سایت مناسب با کسب‌وکار خود اقدام کرده و به‌عنوان گام آخر کسب‌وکار اینترنتی خود را شروع کنید.

 

نکاتی که در انتخاب نام فروشگاه اینترنتی باید در نظر بگیرید

در ادامه ۱۵ نکته طلایی و بسیار باارزش را برای انتخاب نام فروشگاه اینترنتی بررسی کرده‌ایم.

 

  1. یافتن ایده‌های عالی با پاسخ به چند سؤال کلیدی

در اولین گام می‌توانید با پاسخ به چند سؤال کلیدی و مهم و بررسی پاسخ سؤالات لغات مناسب حوزه کسب‌وکارتان را یادداشت کنید که این امر به یافتن ایده برای اسم فروشگاه اینترنتی منجر خواهد شد. در ادامه به تعدادی از این سؤال‌های کلیدی اشاره خواهیم کرد.

 

  • حوزه فعالیت سایت فروش اینترنتی شما دقیقاً چیست؟
  • کدام کالاها و محصولات شما احتمال فروش بیشتری دارند؟
  • مخاطبان هدف شما و مشتریان فروشگاه شما بیشتر چه قشری از جامعه را تشکیل می‌دهند؟
  • مزایای فروشگاه اینترنتی شما در مقایسه با رقبا چیست؟
  • کسب‌وکار آنلاین شما چه ویژگی‌های خاص و برجسته‌ای دارد؟

 

  1. شناسایی رقبای خود و تحقیق درباره آن‌ها

در این مرحله می‌توانید با انجام تحقیقی گسترده رقیبان اصلی کسب‌وکار خود را شناسایی کنید و ببینید آن‌ها از چه نام‌هایی برای سایت خود استفاده می‌کنند تا بتوانید روی خلق نام‌هایی کاملاً متفاوت از نام‌های آن‌ها شروع به کار کنید؛ برای مثال، شما قصد انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل را دارید. در این مرحله می‌توانید با جست‌وجویی ساده در گوگل و شناسایی رقیبان خود در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و بررسی نام سایت آن‌ها نامی مناسب و متفاوت را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

  1. انتخاب نامی مناسب جهت عدم مواجهه با مشکل فروش در سایت‌های دیگر

با انتخاب نام مناسب این امکان برای شما فراهم می‌شود تا اگر در آینده تصمیم بگیرید محصولات برند خود را در مارکت‌های آنلاین دیگر نیز به فروش برسانید، مشکلی وجود نداشته باشد.

  1. استفاده از کلمات مرتبط با حوزه فروش

استفاده از برخی کلمات رایج مرتبط با فروش از قبیل sales, shop, kala, kharid در اسم سایت فروشگاهی می‌تواند مفید باشد.

  1. استفاده از کلمات جذاب مربوط به حیطه کار

انتخاب یک نام زیبا که بتواند در نگاه اول مشتریان را به خود جذب کرده و آن‌ها را وادار به مکث و تفکر کند. همچنین بتواند احساسی خوشایند را به محصولات یا خدمات شما در آن‌ها ایجاد کند؛ برای مثال، در انتخاب نام فروشگاه اینترنتی پوشاک مربوط به بچه‌ها می‌توان از لغات کودکانه مانند نی‌نی یا بی‌بی در اسم سایت استفاده کرد.

  1. خلق کلمات جدید

با اندکی خلاقیت می‌توانید کلمات موجود در حوزه کسب‌وکار خود را تغییر دهید و کلمه جدید خلق کنید؛ برای مثال، در زمینه انتخاب اسم خلاقانه و جدید برای فروشگاه اینترنتی می‌توان به نام‌های فروشگاه‌های اینترنتی بایا و بامیلو اشاره کرد.

  1. ترکیب لغات کوتاه و هم‌ریتم

اگر از ترکیب دو لغت با ریتم مشابه بابت ساخت اسم برای فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید، به خاطر سپردن آن و پیداکردن سایت‌تان برای افراد راحت‌تر است؛ برای مثال، برندهایی مانند اشی‌مشی، چین‌چین، زمزم، یک‌ویک و مزمز از این تکنیک استفاده کرده‌اند.

  1. استفاده از چند تکنیک ساده برای ایجاد نام‌های خلاقانه

با استفاده از چند تکنیک ساده که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، می‌توانید نام‌هایی خلاقانه برای فروشگاه اینترنتی خود ابداع کنید.

  • ترکیب نام برند + حوزه فعالیت، مثل مارال‌ چرم
  • ترکیب یک صفت + حوزه فعالیت، مثل شیرین‌‌عسل، نوین‌‌چرم، نیکو تن‌پوش
  • ترکیب یک صفت + محصول اصلی مثل زرماکارون، تک‌ماکارون، پارس‌خودرو
  • ترکیب یک صفت + یک فعل مناسب، مثل بهنوش، بهران، به‌پرداخت
  • ترکیب محصول اصلی یا نام برند + لغت ملی، مثل کفش ملی

 

  1. استفاده از سرویس‌های آنلاین ارائه اسم

تنها سرویس ایرانی که به نیاز کاربران ایرانی پاسخ می‌دهد و دارای کامل‌ترین دیتا بیس لغات و اسامی منتخب قابل استفاده برای برند و کسب‌وکار بوده، سرویس اسم یار است.

  1. مشورت با مشتریان فعلی برای انتخاب اسم

گاهی مشورت با مشتریان برای انتخاب نام فروشگاه اینترنتی می‌تواند بسیار سودمند باشد؛ زیرا آن‌ها با توجه به احساسی که به محصول یا خدمات شما دارند، نام‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهند و شما می‌توانید از میان نام‌های پیشنهادی آن‌ها، زیباترین و بهترین را برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید.

  1. انتخاب یک نام کوتاه و ساده

نام کوتاه و ساده راحت‌تر در ذهن مشتریان باقی می‌ماند؛ زیرا اگر اسم سایت فروشگاهی شما طولانی و پیچیده باشد، شانس انجام تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان را از دست خواهید داد؛ برای مثال با اینکه نام برندهایی مانند نایک، اپل، آمازون، آدیداس و bmw کوتاه هستند، جزء بزرگ‌ترین بیزینس‌های جهانی محسوب می‌شوند.

 

  1. استفاده‌نکردن از کلمات محدودکننده

ممکن است در آینده تصمیم بگیرید در فروشگاه اینترنتی خود کالاهای مختلفی را بفروشید؛ بنابراین بهتر است از کلمات محدودکننده که اختصاص به یک نوع کالا دارند، استفاده نکنید و استفاده از لغات دیگری که کالاهای مختلفی را شامل می‌شوند، مدنظر قرار دهید.

  1. استفاده از نام مکان یا شهر تنها تحت شرایط خاص

اگر قرار است فروشگاه اینترنتی شما تنها در شهر یا منطقه خاصی فعالیت داشته باشد، می‌توان نام آن منطقه را در اسم فروشگاه اینترنتی خود استفاده کرد؛ مثلاً برای فروشگاه اینترنتی فروش کفش که تنها در محدوده کرج فعالیت می‌کند می‌تواند در انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی کفش خود از کلمه کرج یا البرز استفاده کند.

  1. استفاده‌نکردن از لغات عمومی و صفات کلی

بهتر است در انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی تا حد امکان از کلمات بسیار کلی و عمومی استفاده نکنید و به‌جای آن از لغات خاص‌تر و خلاقانه‌تری برای نام‌گذاری استفاده کنید؛ برای مثال، یکی از اسامی خلاقانه فروشگاه اینترنتی در زمینه مد و پوشاک برند yoox است که x و y بیانگر این است که محصولات این فروشگاه مرتبط با آقایان و خانم‌هاست.

  1. ثبت دامنه‌های اینترنتی مرتبط با فروشگاه اینترنتی

اولویت اول شما باید ثبت یک دامنه com باشد، اما چنانچه به هر دلیل مجبور شدید دامنه‌ای غیر از com ثبت کنید، از دامنه‌های مرتبط با سایت‌های فروشگاهی مانند پسوندهای store یا shop استفاده کنید.

ترفند ترکیب اسامی و ساخت اسم جدید و منحصربه‌فرد

با استفاده از تکنیک Portmanteau می‌توانید اسامی جدید برای فروشگاه اینترنتی خود ابداع کنید. این تکنیک به معنای ترکیب‌کردن دو لغت و ابداع عبارتی جدید است. یکی از مزیت‌های این روش این است که احتمال اینکه لغت به‌دست‌آمده توسط فرد دیگری ثبت و استفاده‌شده باشد، به‌شدت کم است. استفاده از این ترکیبات خلاقانه به‌شرطی که بقیه ویژگی‌های مطلوب را داشته باشند، برای برندسازی نیز مناسب‌تر هستند. برای استفاده از این تکنیک می‌توانید هر بار دو کلمه از کلمات مرتبط با حوزه کسب‌وکار خود را انتخاب کنید، سپس آن دو کلمه را به نحو مناسبی با یکدیگر ادغام کرده و بعضی از بخش‌های آن دو کلمه را حذف کنید تا یک کلمه جدید و مناسب به دست آید؛ برای مثال می‌توانیم به کلمه phablet که از ترکیب دو کلمه phone و tablet به وجود آمده است اشاره کنیم.

توجه به این نکته نیز خالی از لطف نیست که گاهی ممکن است خروجی ادغام دو کلمه ترکیبی مناسب نباشد؛ به همین دلیل باید برای ساخت کلمه جدید و بامعنا، زمان زیادی صرف کرده و کلمات مختلفی را در کنار هم امتحان کنید. اگر قصد دارید برای نام فروشگاه اینترنتی از ترکیب دو کلمه، کلمه‌ای جدید خلق کنید، بهتر است به‌گونه‌ای عمل کنید که به خاطر سپردن هر دو کلمه برای مخاطبان آسان باشد.

ذکر چند شغل و اسامی پیشنهادی مناسب آن‌ها

در این قسمت از مقاله قصد داریم چند کسب‌وکار اینترنتی در حوزه‌های مختلف را نام ببریم و اسامی زیبا و مناسبی برای آن‌ها پیشنهاد دهیم تا اگر شما نیز قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی از میان این حوزه‌ها را داشتید، بتوانید از میان این نام‌ها مناسب‌ترین آن‌ها را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. ‌عنوان نام فروشگاه اینترنتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همه ما می‌دانیم انتخاب یک اسم زیبا و خاص می‌تواند تأثیر بسیاری در موفقیت یک برند داشته باشد. با توجه به مطالب گفته‌شده در این مقاله به تعدادی از اسامی زیبا و مناسب برای نام فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه لوازم جانبی موبایل، لوازم خانگی، کفش، بدلیجات، پوشاک، کتاب و اکسسوری اشاره خواهیم کرد. امیدواریم شما عزیزان بتوانید از میان اسامی ارائه‌شده نامی مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب نمایید و بتوانید با نامی زیبا و ارائه محصولات و خدمات باکیفیت هر روزه مشتریان بیشتری را جذب کنید؛ پس با ما همراه باشید.

  1. ۱. اسم برای فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل
  • ایفل موبایل
  • موبایل استور
  • پالادیوم
  • سورنا
  • مینیاتور
  • رویال
  • میلان
  • دیجی روز
  • موبوتو
  • پارس تل
  • سیتی سل
  • تل پلاس
  • دیجی مود
  • ایوان
  • موبایل فونیکس
  • آقای موبایل
  • نوین تل
  • مای فون
  • تله پاتی
  • هومر
  • شهر موبایل

 

  1. ۲. اسم برای فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
  • بهشت
  • چشمک
  • هدایای هنری
  • هدایای گالیور
  • عشق ساحلی
  • سوغاتی
  • آروماتیک
  • باران
  • برج
  • درخت بید
  • لبخند
  • ویکتوریا
  • روزالینا
  • گلامور
  • پارمین
  • شاپرک
  • لبخند صورتی
  • آروشا
  • کارینا
  • رامان
  • آدلی
  • پیکت
  • هوم گالری

 

  1. ۳. اسم برای فروشگاه اینترنتی کفش
  • کفش تک
  • چلنج
  • چرمغان
  • الماس شرق
  • جواهرپوش
  • پنج انگشتی
  • شیک پا
  • شوشان
  • اکباتان
  • تندرو
  • جفت‌پوش
  • یاسمن
  • آیلین
  • کفش شیک
  • تک پوشان
  • گل‌پوش
  • کفش نایریکا
  • جزیره کفش‌ها
  • پارت کفش
  • آریا کفش
  • نوین کفش
  • کفشدوزک
  • دنیای پا
  • کفش کهن
  • کفش چرم
  • شهر کفش
  • کفش آریایی

 

  1. ۴. اسم برای فروشگاه اینترنتی بدلیجات
  • دایموند
  • لاجورد
  • عقیق
  • تحفه
  • فیروزه
  • ارمغان
  • زرسام
  • یونیک
  • زیور
  • نگین
  • مروارید
  • آنتیک
  • سنجاق
  • آویز
  • کوه نور
  • زمرد
  • گوهر
  • زرنشان
  • برلیان
  • خاتون
  • تابان
  • مرسده
  • نورا
  • ثمین

 

  1. ۵. اسم برای فروشگاه اینترنتی لباس

از آن‌جایی که رقابت بین فروشگاه‌های اینترنتی لباس بیشتر است پس حتما قبلا از انتخاب اسم، مطلب نکاتی که قبل از انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی لباس باید بدانید! را مطالعه کنید.

 

  • رایحه
  • ترمه
  • سرمه
  • صدرا
  • آلاله
  • نرمینه
  • فرح پوش
  • والنتینو
  • دوک
  • مانکن
  • دومینو
  • مرینوس
  • باتیس
  • آداک
  • لیماک
  • آویژه
  • کاراکو
  • کیان
  • ورنا
  • سوما
  • تیارا

 

  1. اسم برای فروشگاه اینترنتی کتاب
  • فرداد
  • لوتوس
  • شهر کتاب
  • بوکینو
  • بوکتاب
  • کتاب‌سرا
  • کتاب کده
  • باغ کتاب
  • کتاب سبز
  • کتابینو
  • بوک مارکت

 

  1. اسم برای فروشگاه اینترنتی اکسسوری
  • گلادیو
  • تئوگالری
  • آئورا
  • توک گالری
  • آیریا
  • نورابل
  • آرت گالری
  • هایلی اکسسوری
  • اریس
  • لنیا گالری
  • تاج محل
  • ریتون آرت
  • لنیا
  • سوفیا اکسسوری
  • مک آرت
  • رومنس گالری

 

سخن پایانی

با توجه به مطالب ارائه‌شده در این مقاله به این موضوع پی بردیم که انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی امری بسیار مهم است؛ زیرا نام مناسب از ارزشمندترین و مفیدترین دارایی‌هایی است که یک کسب‌وکار می‌تواند داشته باشد. نام‌های متعددی را می‌توان برای فروشگاه اینترنتی انتخاب کرد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اولین برداشت ذهنی تمامی مشتریان شما از نام فروشگاه است؛ پس اسمی را انتخاب کنید که به راحتی به خاطر سپرده شود، کوتاه باشد، حس خوبی را به مخاطب منتقل کند و با نوع کسب‌وکار شما مرتبط باشد. در این مطلب تمامی مراحل انتخاب نام فروشگاه اینترنتی را توضیح داده‌ایم؛ شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌ساز بیدک برای طراحی وبسایت فروشگاهی از مشاورین و متخصصین آن برای انتخاب نام فروشگاه اینترنتی خود کمک بگیرید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[8,9],"post__not_in":[7026],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

آموزش ساخت درگاه پرداخت اینترنتی | هر آنچه باید بدانید!

جذب مشتری در فروشگاه ساز بیدُک

در بازار رقابتی چگونه جذب مشتری انجام دهیم؟

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#