مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

  • bdok
  • فروش و بازاریابی
  • ژوئن 16, 2022
  • ۱۸۴ بازدید
  • بدون دیدگاه
نحوه افزایش فروش در فروشگاه ساز بیدُک

افزایش فروش و بیشتر کردن میزان تقاضا توسط مشتری از اهداف اصلی و خواسته‌های مطلوب فروشندگان و مدیران کسب‌وکارها است. این هدف با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت و مرغوب به نتیجه می‌رسد. اما تمام کار این نیست بلکه، افزایش مشتری باید با افزایش سود برای فروشنده همراه شود.

استفاده از تکنیک برای افزایش فروش

تکنیک‌های مختلفی برای برآورده شده این هدف وجود دارند که در ادامه توضیح بیشتری می‌دهیم. همچنین مقاله دیگری تحت عوان «۴ گام برای افزایش فروش آنلاین» نوشته شده است که با کلیک بر روی

۴ گام موثر برای افزایش فروش آنلاین، وارد آن می‌شوید.

۱- نام محصول

به نام محصولتان اهمیت فراوانی بدهید چرا که نام محصول چیزی بیشتر از یک اسم معمولی است. اسم محصول یا خدمات شما می‌تواند احساسی را در مشتری درمورد کسب‌وکارتان ایجاد کند تا او را به‌سوی شما ترغیب کند و حتماً هم مهم هست که آن نام به کسب‌وکار شما مرتبط و منحصر به شما باشد.

۲- بخش‌های رایگان

استفاده از بخش‌های رایگان باعث انتخاب بیشتر می‌شود. این کار باعث می‌شود تا مشتری به دنبال ادامه محصول شما و یا استفاده بیشتر از محصول شما ترغیب شده و به دنبال شما بیاید.

۳- تبلیغات

تبلیغات می‌تواند مهم‌ترین جزء در رونق کار شما باشند اما این تبلیغات نباید طوری باشد که مشتری فکر کند که درحال گول خوردن از فروشنده است و باید حالتی باشد که مشتری واقعاً به مزیت شما نسبت به دیگران آگاه شده و برای خرید شمارا انتخاب کند.

۴- کیفیت محصول

در حقیقت مهم‌ترین جزء خدمات شما، کیفیت محصول است و همین کیفیت هست که شما را نسبت به دیگران متمایز می‌کند و باعث فروش بیشتر شما می‌شود.

چطور افزایش فروش داشته باشیم در فروشگاه ساز بیدُک

ارزش‌گذاری برای افزایش فروش

بعضی از کارها و مشتریان ارزش محور هستند. یعنی اینکه حاضرند کالا و خدماتی باکیفیت مرغوب دریافت کنند و عمدتاً توجه کمتری به قیمت آن محصول می‌کنند. شما می‌توانید با ارائه این سبک از محصولات مشتریان ارزش محور را جذب کنید.

  1. گزینه‌های تشویقی: این تکنیک نیز یکی از راه‌های مناسب برای جذب مشتری بیشتر است. به طور مثال شما می‌توانید بعد از خرید مشتری به وی مقدار مشخصی تخفیف داده و یا کارت قرعه‌کشی برای یک جایزه به او بدهید. مشتری برای امتحان هم که شده به کسب‌وکار شما مراجعه خواهد کرد.
  2. امکان‌پذیری و میزان تقاضا: سعی کنید محصولی را تولید کنید نیاز و تقاضای آن در بازار موجود باشد، اگر نیاز به آن وجود نداشته باشد هرچند که محصول و خدمات شما باکیفیت باشد باز هم مشتری نخواهد داشت چرا که کسی نیاز به آن کالا ندارد.
  3. قیمت‌گذاری: باید سعی کنید در قیمت‌گذاری هوشمند عمل کنید. یعنی کاری کنید که هم قیمت محصولتان بالا نرود و هم اینکه سود خودتان نیز خیلی پایین نیاید. بعضی از مشتریان هزینه‌محور هستند. یعنی اینکه سعی می‌کنند در انتخابشان قیمت محصول را نیز در نظر بگیرند و عموماً این سبک از مشتریان بیشتر هستند. در صورت قیمت خوب از جانب می‌توانید افراد زیادی را به کسب‌وکارتان جذب کنید.
  4. حفظ مشتری: سعی کنید مشتریان را رفتار و کیفیت محصولاتتان حفظ کنید تا وی هر زمان نیاز به خرید کالای مربوط به شما بود سراغ جای دیگری نرود.
  5. مشتریان ثابت: مشتریان ثابت کسانی هستند که کار شما وفا دارند پس ارزش این را دارند که از خدمات مطلوب‌تر شما مانند رایگان قراردادن محصولی بهره‌مند شوند.

پرسونای مشتری

پرسونای مشتری یعنی اینکه شما به‌عنوان فروشنده مشتریان خودتان را شناخته و تا حدودی بدانید که چه جنسیتی دارند، چندساله هستند، شغلشان چیست و تا حدودی از وسع آن‌ها خبر داشته باشید. با دانستن این موارد راحت‌تر می‌توانید آنها را کمک کرده و راهنمایی کنید و همچنین محصول موردنظر آنها را تأمین کنید.(پرسونا چیست و چه تاثیری در فروش دارد؟)

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی یعنی اینکه با استفاده از رسانه‌های اجتماعی محتوای الکترونیک خود را که مربوط به کارتان است به اشتراک گذاشته تا بتوانید در رسانه‌های اجتماعی نیز مشتری جذب کنید. درعین‌حال این کار هزینهٔ کمتری نسبت دیگر روش‌های ارائه تبلیغات دارد.

فنون مذاکره

مذاکره کردن با خریدار بسیار مهم است. عموماً فروشندگانی از فنون مذاکره آشنایی دارند موفق از افرادی هستند که این توانایی را ندارند و بیشتر مشتریان را به خرید ترغیب و مشتاق می‌کنند.

نتیجه‌گیری

با مواردی که ذکر شد شما می‌توانید مزیت رقابتی خود را نسبت به رقبایتان افزایش داده و با تبلیغات، مشتریان بیشتری را به استفاده از محصول و خدماتتان مشتاق کنید. در نتیجه این کارها به هدف اصلی کسب‌وکارها یعنی افزایش فروش و کسب سود بیشتر می‌رسید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[8,9],"post__not_in":[6823],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
The best ways to earn money at home for women

بهترین روش‌های کسب درآمد در منزل برای خانم‌ها + درآمد بالا

درگاه پرداخت مطمئن در فروشگاه ساز بیدُک

ویژگی‌های درگاه پرداخت مطمئن در فروشگاه اینترنتی

بهترین ایده‌های کسب درآمد برای دانشجویان

بهترین ایده‌های کسب درآمد برای دانشجویان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#