مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • ویدئو
  • >
  • ۶ اشتباه در تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

۶ اشتباه در تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

  • bdok
  • شبکه‌های اجتماعی
  • آوریل 24, 2022
  • ۲۷۰ بازدید
  • بدون دیدگاه
اشتباهات تولید محتوا در فروشگاه ساز بیدُک

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب، به تولید محتوای بی‌نظیر نیاز داریم. محتوا‌هایی که با کیفیت بالا منتشر می‌شوند، باعث ایحاد نظر خود و جذب مشتری می‌شود که در نتیجه فروش و سود شما را بیشتر می‌کند. حال، فروشگاه ساز بیدُک در این مقاله به ۵ تا از مهم‌ترین اشتباه‌ها در زمان تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی پرداخت است.

۱- تحقیق نکردن درباره کلمه کلیدی

بدون در نظر گرفتن و تحقیق در مورد کلمه کلیدی (Keyword) مناسب فروشگاه اینترنتی مورد نظر، افت رتبه خواهید کرد. با استفاده از ابزار‌های موجود در اینترنت اعم از KWfinder, Google Trends, Search Console و… می‌توان بهترین کلمه کلیدی‌ها با بیشترین ورودی را بدست آورد.

به عنوان مثال برای فروشگاه اینترنتی که در حال فروش لوازم عمده جانبی کامپیوتر است، کلمه کلیدی «فروش کامپیوتر» مناسب نیست. با استفاده از ابزار‌هایی که در پاراگراف قبلی مطالعه کردین، می‌توان فهمید که کلمه کلیدی مناسب «فروش عمده لوازم جانبی» است.

تحقیق کلمه کلیدی در فروشگاه ساز بیدُگ

۲- دست کم گرفتن سئو

بهینه سازی ( ۷ روش برای بهبود سئو – SEO) قالب، توضیحات و مطالب فروشگاه اینترنتی بسیار مهم‌تر از چیزی که فکر می‌کنید است. محتوا‌هایی که می‌نویسید و منتشر می‌کنید، حتماً باید به‌صورت سئو شده منتشر شود تا از جانب گوگل آن محتوا باعث ارتقا و بهبود رتبه فروشگاه اینترنتی شما شود.

تمرکز روی یک کلمه کلیدی مشخص

اشتباهی که اکثر سئو‌کار‌ها و صاحبان فروشگاه اینترنتی می‌کنند، تمرکز بر روی بهینه سازی صرفا یک کلمه کلیدی است. کاری که باید به درستی انجام داد، این است که بهینه سازی رو به‌صورت تک بعدی جلو نبرده شود.

روش درست و اصولی در آغاز سئو، انتخاب کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords) است. این کلمات کلیدی باعث میشه تا ورودی‌هایی داشته باشید که از آن‌ها فروش بیشتری نسبت به کلمات کلیدی اصلی خواهید داشت.

به‌عنوان مثال «فروش میوه» کلمه کلیدی اصلی شماست. با انتخاب و بهینه سازی کلمه کلیدی «فروش میوه درجه یک» و یا «فروش میوه مرغوب خوزستان»، فروش بیشتری داشته باشید و همجنین به بهبود رتبه کلمه کلیدی اصلی خود کمک کنید.

۳- نداشتن محتوا‌‌های تصویری و ویدئویی

اگر مدتی به‌صورت متنی تولید محتوا کردین و آن را داخل فروشگاه اینترنتی‌تان منتشر کردین و جواب نگرفتید، مشکل اینجاست. باید به‌شکل تصویر و یا ویدئو به تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی‌تان ادامه بدهید و در تقویم محتوایی‌تان قرارشان بدهید.

ارتباط کاربری از طریق این دو یعنی عکس و ویدئو بسیار بیشتر از متن است و کاربران راحت‌تر هستند تا این دو را ببینند تا متن! در نتیجه برای بهتر شدن کیفیت محتوا‌هایتان، این دو مورد را به تقویم تولید و انتشارتان اضافه کنید.

۴- تولید محتوای کپی و ضعیف

اشتباه‌ترین نحوه تولید محتوا، تولید محتوا به‌صورت کپی است. کپی باعث ضعیف شدن و افت رتبه شدید شما خواهد شد. یکی از اصولی که همیشه در تولید محتوا باید رعایت کرد، «دوری از کپی کردن» است.

خلاقیت را همیشه باید در تولید محتوا به کار برد از آن برای تولید محتوای با کیفیت استفاده کرد. اینتر‌اکشنی (InterAction) که از طریق محتوایتان برای مشتری باید بوجود بیاید، یکی از مهم‌ترین اصول تولید محتوا است.

تولید محتوا در فروشگاه ساز بیدُک

۵- نداشتن دسته‌بندی دقیق محصولات

پس از ساخت فروشگاه اینترنتی، انتشار اولین مطلب و اولین محصول، نیاز به دسته‌بندی محصولات است. دسته‌بندی هر چه دقیق‌تر و منظم‌تر باشد، کاربر در فروشگاه راحت‌تر به خرید خودش می‌پردازد.

هر چه میزان راحتی کاربر در فروشگاه اینترنتی‌تان بیشتر باشد و به اصطلاح کاربر‌پسند باشد، کاربران بیشتری شما را نگه می‌دارند و تعدادشان بیشتر می‌شود.

۶- عدم رسیدگی به کاربر

صفحه اصلی شما بسیار باید مناسب کاربر و دارای تجربه کاربری (User Experience) باشد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند و افزایش ترافیک داشته باشد.

بعد از داشتن صفحه اصلی کاربر پسند، باید از کاربرانتان مواظبت کنید. این به معنی آن است که شما کاربر را راضی نگهدارید. برای راضی نگهداشتن کاربر، به‌دلیل شدت حساسیت بر روی نظرات (Comments) باید کامل و سریع رسیدگی کنید.

تولید محتوای با‌کیفیت برای فروشگاه اینترنتی‌تان

با انجام ندادن ۶ مواردی که بالا‌تر گفته شد و تولید محتوای مناسب فروشگاه اینترنتی‌تان، به‌صورت روزافزون متشری جذب خواهید کرد و در نتیجه سود بیشتر بدست خواهید آورد.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[7,9,10],"post__not_in":[6661],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
راه اندازی سایت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

راه اندازی سایت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی + نمونه کارها

انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#