مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • انواع کانال های فروش آنلاین – از چه طریقی بفروشیم؟

انواع کانال های فروش آنلاین – از چه طریقی بفروشیم؟

  • bdok
  • فروش و بازاریابی
  • مارس 19, 2022
  • ۴۸۹ بازدید
  • بدون دیدگاه
انواع کانال های فروش در فروشگاه ساز بیدُک

تا چندین سال پیش، تمام مردم جهان تفکرشان بر این بود که تنها طریق فروش محصول یا خدماتی، بصورت حضوری و فیزیکی است. اما با گذشت زمان، طرق مختلفی برای فروش به‌وجود آمد. در واقع کانال های فروشی به وجود آمده‌اند که از طریق آن‌ها فروش ساده‌تر شده است.

حال، چندین روش و کانال‌های مختلفی برای فروش به‌وجود آمده‌اند که در این مقاله به برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم. همچنین پست این مطلب را، در صفحه اینستاگرام فروشگاه ساز بیدُک به نشانی bdok_ir می‌توانید مشاهده کنید.

⚫۱٫ فروشگاه اینترنتی

یکی از بهترین کانال های فروش در عصر دیجیتال امروزی، فروش از طریق وب و اینترنت است. فروشگاه ساز بیدُک با هزینه کم و با امکانات بالا این کانال فروش رو برای شما راه‌اندازی می‌کند تا فروش بیشتری داشته باشید.

در فروشگاه اینترنتی شما قابلیت این را دارید که بدون حضور خودتان در فروشگاه، آن را مدیریت کنید و بفروشید! به سفر برید، قرار‌های کاری بذارید، کافه، رستوران و… در تمام این مکان‌ها شما مدیریتتان را بر فروش غیر حضوری‌تان دارید. قیمت، موجودی، وضعیت ارسال و…

همچنین شما با فروشگاه ساز بیدُک می‌توانید یک تیم پشتیبانی را در کنار خود داشته باشید تا به فروشتان کمک کنند. به موتور‌های فروش ترب و ایمالز وصل می‌شوید. حتی به نرم افزار حسابداری هلو هم می‌توانید وصل شوید تا موجودی‌تان همیشه به‌روز باشد.

⚫۲٫ فروش سنتی

قدیمی‌ترین روش فروش، بصورت سنتی بوده است. به‌این‌صورت که مغازه‌ها و بازار‌ها همیشه بوده‌اند. این روش جزو یکی از معدود نوع کانال های فروش بوده است و همچنان هم ادامه دارد. اما بسیار از این فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، به فروشگاه اینترنتی و‌یا شبکه های اجتماعی روی آورده‌اند و فروش خود را گسترش داده‌اند. فروش فیزیکی/سنتی به سه بخش تقسیم می‌شود.

  • خرده فروشی (B2C)

روش خرده فروشی (Business to Costumers) که زیر دسته فروش سنتی است، عمده‌ترین روش است. سوپر‌مارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها و… نمونه‌هایی از روش خرده فروشی است.

کانال های فروش در فروشگاه ساز بیدُک

  • عمده فروشی (B2B)

روش عمده فروشی (Business to Business) بعد از روش خرده فروشی، بیشترین تراکم را دارد. غریب به ۹۰ درصد این روش، وارد کننده و تامین کننده ها هستند. شرکت‌های بزرگی مانند اسنوا، جی پلاس، سام و… مثال هایی از این روش است.

  • فروش سازمانی (B2G)

روش آخر، روش فروش سازمانی (Business to Goverment) است که معدود‌ترین استفاده را در بین سایر روش‌ها دارد. در این روش تنها تمرکز بر روی سازمان‌ها و فروش بر آن‌ها است.

⚫۳٫ دراپ شیپینگ (Drop Shipping)

دراپ شیپینگ روش فروشی است که بدون نیاز به هیچ مکان فیزیکی قابل انجام است. به این صورت که شما با همکاری یک تامین کننده، از طرق مختلف سفارش را دریافت می‌کنید و به تامین کننده انتقال می‌دهید. در این روش شما نیازی به انبار و‌یا سرمایه زیاد ندارید. تنها کافیست همکاری با تامین کننده و‌یا وارد کننده‌ای داشته باشید تا بتوانید دراپ شیپینگ (واسطه‌گری) را انجام دهید. بزرگ ترین مثال ممکن برای این روش، شرکت بزرگ دیجی کالا است.

⚫۴٫ شبکه‌های اجتماعی (Social Media)

حتما تا الان با تعداد زیادی از فروشگاه‌های عضو شبکه اجتماعی برخورد داشته‌اید. استفاده از تصاویر و ارتباط مستقیم با کاربران باعث شده است تا این روش به یکی از بهترین کانال های فروش تبدیل شود.

شبکه های اجتماعی روش خوبی برای فروش آنلاین است و پس از شروع پاندمی کرونا بشدت فروش از این طریق رونق گرفت. نرم افزار‌هایی شامل: تلگرام، اینستاگرام، واتس اَپ و… که کانال های مستقیمی بین فروشنده و مشتری است.

جمع بندی

با استفاده از کانال های فروشی که در این مطلب گفته شد، شما می‌توانید فروش خود را بهتر کنید. همچنین شما می‌توانید با انتخاب فروشگاه ساز بیدُک، از رقبای خود پیشی بگیرید و گامی موفق در عرصه فروش بگذارید. همچنین در موارد دیگر هم می‌توانید از خدمات بیدُک استفاده کنید تا بهترین عملکرد را بدست آورید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[8],"post__not_in":[6554],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
همه چیز درباره ارز دیجیتال

همه چیز درباره ارز دیجیتال، تحولی مدرن در دنیای اقتصاد!

کانتنت مارکتینگ

کانتنت مارکتینگ چیست؟ چه تاثیری در کسب و کار ما دارد؟!

رازهای فروش تلفنی

رازهای فروش تلفنی، مواردی که به شدت به کارتان خواهند آمد!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#