مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • شبکه‌های اجتماعی
  • >
  • برند سازی در شبکه های اجتماعی

برند سازی در شبکه های اجتماعی

  • bdok
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فوریه 27, 2022
  • ۱۴۰۵ بازدید
  • 2 دیدگاه ها
برند سازی در شبکه مجازی از طریق فروشگاه ساز بیدُک

شبکه های اجتماعی می‌توانند آگاهی و وفاداری به برند را بسازند. در یک نظرسنجی توسط شرکت Sprout Social در سال ۲۰۱۷ از ۱۰۰۰ مصرف‌کننده در شبکه های اجتماعی، ۶۲ درصد از آن‌ها گفته بودند که بیشتر تمایل دارند از برندی که در شبکه های اجتماعی آن‌ها را دنبال می‌کنند خرید کنند. برند سازی در شبکه های اجتماعی کمک می‌کند که یک برند ملکه ذهن شود و وقتی مصرف‌کنندگان نیاز به خرید داشته باشند، آن برند را در نظر داشته باشند.

علاوه بر این، پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی بیشتر احتمال می‌دادند که یک برند را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند قبل از اینکه از آن خرید کنند.

در این مقاله ما به شما ۴ نکته را پیشنهاد می‌کنیم تا به کسب‌وکار شما کمک کند تا آگاهی از برند شما بالا برود و وفاداری نسبت به برند شما توسط شبکه های اجتماعی شکل بگیرد.

فراتر از محصولات و خدمات بروید

فروش محصول و خدمت همیشه برای چشم‌اندازها کافی نیست. خیلی از مشتریان ارزش‌هایی مانند صداقت، شفافیت و اعتبار شرکت‌هایی که از آن خرید می‌کنند را می‌سنجند، مانند موارد زیر:

  • تأکید بر ارزش‌ها و فرهنگ شرکت
  • رو بازی کردن و صادق بودن راجع فعالیت‌های کسب‌وکار
  • به اشتراک گذاشتن اطلاعات و نمایش پشت صحنه تولید و فراهم‌سازی محصولات و خدمات
  • انتشار محتوای با مفهوم
  • پیوستن به جامعه و در میان آن‌ها بودن
اینستاگرام شرکت CustomInk

CustomInk، شرکت آمریکایی فروش آنلاین پوشاک، از اینستاگرام استفاده کرده تا نشان دهد که کارکنان آن در کمپین ۵هزار نفری و در حال رشد حفاظت از منابع آبی شرکت کرده‌اند.


اینستاگرام Stash Tea

شرکت Stash Tea،خرده‌فروش محصولات چای، به‌خوبی می‌داند عاشقان چای در مورد روند تولید چای مشتاق هستند و از این رو در به دنبال کننده‌های اینستاگرامی خود یک نمایشی از روند آزمایشگاهی آماده‌سازی چای در این شرکت ارائه می‌دهد.


اینستاگرام Stash Tea

ThinkGeek، خرده‌فروش کامپیوتر، یک شب از مراجعه‌کنندگان در محل برگزاری موسیقی‌های محلی میزبانی کرد و عکس‌های این رویداد را در اینستاگرام خود پست کرد.

شراکت در بازاریابی را در نظر داشته باشید

روی آمار جمعیتی، علاقه‌مندی‌ها و رفتارهای مخاطبان خود تحقیق کنید که می‌تواند پرده از فعالیت دیگر سازمان‌های و کسب‌وکارهایی که شما با آن‌ها همکاری دارید بردارد.

با شراکت در بازاریابی، هر دو برند دسترسی بیشتری را به دست می‌آورند و در معرض دید قرار می‌گیرند. البته به‌صورت ایده‌آلی نتایج بزرگ‌تری از یک کمپین مستقل دریافت خواهند کرد. به این دو مثال توجه کنید:

برند سازی در شبکه اجتماعی از طریق بازاریابی

شرکت Astley Clarke خرده‌فروش جواهرات، از استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کند تا همکاری تنگاتنگ خود با شرکت Hunza G، خرده‌فروش پوشاک را نشان دهد.


Sole Society، Public در شبکه‌های اجتماعی

شرکت‌های خرده‌فروشی Sole Society، Public و Society 6 باهم مشارکت کردند و هشتگ howisummer# که مربوط به تابستانی است در شبکه های اجتماعی تبلیغ کرده‌اند.

تأکید بر ارائه خدمات مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی

درحالی که ربات‌های گفتگو و گفتگوی آنلاین بسیار در میان خرده‌فروشان رایج و محبوب است، کانال‌های شبکه های اجتماعی را نادیده نگیرید.

مصرف‌کنندگان در شبکه های اجتماعی انتظار پاسخ‌های سریع به درخواست‌هایشان را دارند که شامل شکایت‌های آن‌ها نیز می‌شود.

این فرم درخواست بازخورد از Loft شرکت پوشاک زنانه در نظر بگیرید که شبیه یک نظرسنجی است.

بعد از تعامل خریداران با این شرکت از طریق چت آنلاین درون سامانه‌ای کارشناسان Loft از آن‌ها می‌پرسند که اگر دسترسی به گفتگوی آنلاین ممکن نبود از چه طریقی با آن‌ها ارتباط می‌گرفتند. شبکه های اجتماعی یکی از گزینه‌های این نظرسنجی بود.

به اشتراک گذاری فرم نظر سنجی در شبکه‌های اجتماعی

آزمایش برند سازی با پروفایل‌های شبکه های اجتماعی

آزمایش و تست ویژگی‌های هر پلتفرم شبکه های اجتماعی امری سرگرم‌کننده است.

فیسبوک با توجه به گزینه‌های زیادی که دارد مانند فرم ثبت‌نام ایمیلی، پیشنهاد‌ها، خرید و توانایی بردن ترافیک به سایت فروشگاه اینترنتی می‌تواند پلتفرم موردعلاقه خرده‌فروشان اینترنتی باشد.

صفحه‌ی فیس‌بوک DharmaCrafts

مثالی از دکمه خرید در صفحه‌ فیسبوکی DharmaCrafts


ثبت‌نام ایمیلی شرکت Vrai & Oro در فیس‌بوک

شرکت Vrai & Oro خرده‌فروش جواهرات صفحه فیسبوک خود را شامل یک فرم ثبت‌نام ایمیلی کرده است.


برای تبلیغاتی که حساسیت زمانی دارند، از استوری اینستاگرام برای جلب تعامل و بردن ترافیک به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

برند سازی در شبکه اجتماعی از طریق استوری

Deborah Lippmann خرده‌فروش محصولات آرایشی بهداشتی، از استوری اینستاگرام خود استفاده کرده است تا تبلیغاتی که محدود به زمان هستند را به نمایش بگذارند.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[7],"post__not_in":[1089],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

همه چیز درباره تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام به چه کارهایی نیاز دارد؟

مطلب فروش در اینستاگرام در فروشگاه ساز بیدُک

۴ روش برای بالا بردن فروش در اینستاگرام

2 دیدگاه ها

  1. پینگ بک کارهای 30 روز اول فروشگاه اینترنتی برای رسیدن به اولین سفارش‌ها
  2. پینگ بک چرا باید از فروشگاه اینترنتی استفاده کنیم: رشد کسب و کارها از راه فروش اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#