مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • شبکه‌های اجتماعی
  • >
  • ۴ روش برای بالا بردن فروش در اینستاگرام

۴ روش برای بالا بردن فروش در اینستاگرام

  • bdok
  • آموزش اینستاگرام
  • فوریه 14, 2022
  • ۷۰۵ بازدید
  • بدون دیدگاه
مطلب فروش در اینستاگرام در فروشگاه ساز بیدُک

این یک حقیقت است. اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و به شبکه‌ اجتماعی تبدیل شده که خیلی سخت است که از آن بگذریم. به هر حال، مطالعات نشان داده که تعامل با برند‌ها در اینستاگرام ۲۵درصد از دیگر شبکه‌ها مانند فیسبوک، توییتر و پینترست بیشتر است. یک شبکه اشتراک‌گذاری عکس که رشد سالانه ۹۰۰ درصد را سپری کرده است و بر اساس آمار ۶۰ درصد خانم‌ها و ۴۰ درصد آقایان در آن حضور دارند. در ادامه ۴ روش برای فروش در اینستاگرام از طریق تعامل را ذکر می‌کنیم. همچنین جهت مطالعه مطلب نکات طلایی در فروش اینستاگرام هم می‌توانید بر روی آن کلیک کنید.

مطالبی که شاید مفید باشند:

بهترین ایده‌های انتخاب اسم برای پیج اینستاگرام

۱) کمپین یا مسابقه راه اندازی کنید!

زمانی که در مورد محتوایی برای بدست آوردن کاربر بیشتر و تعامل بیشتر صحبت می‌کنیم، نمی‌توانید روش بهتری نسبت به راه‌اندازی کمپین یا مسابقه در ایسنتاگرام فکر کنید. زمانی که شما درباره شناخت برند نایک یا استارباکس مطالعه می‌کنید، متوجه می‌شوید این یک راه بسیار عالی برای انگیزه دادن به مشتریان و ایجاد تعامل است تا خریدها و آنچه که درباره برند شما را دوست دارند را به اشتراک بگذارند.

شروع کردن با یکی از موارد بسیار ساده است:

  • انگیزه درستی را انتخاب کنید، با دادن راهی که مردم آن را می‌خواهند.
  • هشتگ ساده برای کمپین خود انتخاب کنید.
  • قالب مشخصی انتخاب کنید تا به توجه‌ها را متمرکز کنید.
  • متراکم و انبوه محتوا را در فضای آنلاین نشر دهید.

اگر اونقدر خوش شانس نیستید که بتوانید از طریق API مستقیماً تصاویر را پست کنید، ابزارهای زیادی هستند که می‌توانید به راحتی از طریق آن‌ها محتوا و کمپین خود را راه اندازی کنید.

برخی از این‌ها که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • رونگار
  • TINT
  • PIXLEE
  • Statigram
  • Olapic
  • Venueseen
  • Candid

یکی از نمونه ‌های موفق بازاریابی از طریق محتوا و ایجاد تعامل در اینستاگرام برند Michael Kors است. اونها مسابقه ای طراحی کردند برای کسانی که یکی از ساعت‌های آن ها را خرید کرده بودند تا آن‌ها عکسی با آن ساعت را با هشتگ #mktimeless پست کنند.

مشارکت مردم با در اینستاگرام شما از طریق مسابقه یک راه بسیار خوب برای تعامل و جذاب بودن شما برای کاربرانتان خواهد بود. هشتگ‌گذاری مناسب بسیار به فروش در اینستاگرام کمک می‌کند و بهتر است آن را به خوبی رعایت کنید.

۲) عکس‌های که مردم در اینستاگرام گذاشته‌اند را در صفحه محصول خود قرار دهید!

این بهترین روش است تا به مشتریان فعلی و آینده خود ثابت کنید که محصولات شما فقط محبوب نیستند، بلکه باید به طور مرتب مجذوب پدیده روانشناختی اثبات اجتماعی شوند.

به طور خلاصه باید اجتماعی باشید! ما تمایل داریم چیزهایی را دوست داشته باشیم که بقیه هم دوست داشتن آن‌ها را بازگو کنند. چرا نباید به مشتریان آینده خودتان نشان دهید که مشتریان فعلی شما هم از محصولاتتان استفاده می کنند و هم آن‌ها را بسیار دوست دارند؟

در این جا یک نمونه بسیار خوب از این مفهوم را می‌بینید:

تعامل با محصولات برند

۳) به پشت صحنه بروید.

هیچ چیزی تعامل کاربران را همانند اجازه دیدن پشت صحنه فعالیت های شما و فرصت لایک و نظر دادن به آن ها برنمی‌انگیزد. این مانند آن است که کسی را برای شام دعوت کنید و لبریز از احساس وفاداری به برند یا قدمی جلوتر برای صمیمیت با مشتریانی که به دنبال گزینه‌هایی بی‌پایانند.

برای مثال، Threadless به دنبال کنندگان خود اجازه می‌دهد نه تنها ببینند آن‌ها چطور کار می‌کنند بلکه چطور تیشرت‌های آن ها رنگ می‌‌شود.

رفتن به پشت صحنه به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا تجریه خصوصی‌تر داشته باشند، مسئله‌ای بسیار ارزشمند که اساساً به پیشرفت کمک خواهد کرد. این موردی است که بسیار به فروش در اینستاگرام کمک می‌کند.

۴) کاتالوگ محصولات خود را در حرکت نمایش دهید.

قطعا شما می‌توانید همان تصاویر ساده با پیش‌زمینه سفید را برای محصولات خود در سایت استفاده کنید اما اینستاگرام این فرصت را به شما می‌دهد تا محصولات خود را در شرایط واقعی به نمایش بگذارید.

این به دنبال کنندگان شما کمک می‌کند تا محصولات شما در شرایطی که می‌توانند با محیط روزانه خود وقف دهند را ببینند. این مورد یک راه شگفت‌انگیز با جذب تعامل در صفحات شبکه‌های اجتماعی شماست.

به طور مثال نایک که به عنوان یک برند بسیار خوب در اینستاگرام شناخته می‌شود، آخرین کفش‌های خود را به طوری که در زندگی واقعی استفاده می‌شوند در عکس‌ها نمایش می‌دهد و دنبال کنندگان این فرصت را دارند تا آن‌ها را لایک کنند و یا نظرات خودشان را در این رابطه بگویند و با این پیج تعامل برقرار کنند.

به روش‌هایی فکر کنید که مشتریان شما با محصولاتتان ارتباط برقرار می‌کنند، از آن‌ها استفاده می‌کنند و یا آن‌ها را از طریق اینستاگرام پر رنگ‌تر نمایش می‌دهند.

امیدواریم این روش‌ها به شما کمک کنند تا بیشتر مزیت‌های اینستاگرام را بشناسید و به روش‌های خودتان از آن بهره ببرید. در‌صورتی‌که روش‌ دیگری می‌شناسید از طریق نظرات برای ما کامنت بگذارید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[11,7],"post__not_in":[1033],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

بازاریابی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

مزایای استفاده از تقویم محتوایی برای شبکه های اجتماعی

همه چیز درباره هشتگ

هشتگ های اینستاگرام از صفر تا صد!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#