مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

  • bdok
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فوریه 7, 2022
  • ۲۱۹۸ بازدید
  • بدون دیدگاه
راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

وقتی شما با دقت ایده‌ای به به ذهنتان می‌رسد و نهایتاً محصولی برای فروش در اینترنت پیدا می‌کنید، همه چیز هیجان انگیز می‌شود. بعد از جست و جوی کم یا زیاد، شما تولیدکننده و یا توزیع‌کننده محصول مورد نظر خود را پیدا می‌کنید و متوجه می‌شوید حتی از آنچه در فکر شما بود بهتر است. در نهایت شما نخستین سفارش خود را ارسال می‌کنید و منتظر رسیدن آن‌ها می‌شوید. اما حالا چی؟!

شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، چون در حال حاضر در فاز پیش راه‌اندازی هستید. این مرحله زمان بسیار حساسی است برای تمام فروشگاه‌های اینترنتی که کارهای اولیه را برای ادامه انجام دهند. به دنیای سخت کار کردن خوش آمدید!

راه و اندازی یک کسب و کار بدون آماده شدن برای آن، دستورالعملی است برای بدبختی. برای همین است که ما مجموعه مقالاتی جهت مهیا شدن شما برای حضور در بازار رقابت آماده کرده‌ایم، که در این قسمت درباره شبکه های اجتماعی صحبت خواهیم کرد.

کار برای انجام بسیار است، پس همین حالا شروع کنید.

شبکه های اجتماعی خود را راه‌اندازی کنید

برای بسیاری از کسب و کارها، شبکه های اجتماعی خون حیاتی هستند که روند مناسبی از ترافیک و مشتری را با خود همراه خواهند داشت. آن‌ها دریچه ورود علاقه‌مندان به محصول و برند شما هستند. نکات بسیاری هستند که هر کسب و کار آنلاینی باید برای آماده سازی شبکه های اجتماعی خود انجام دهد.

نام خود را انتخاب کنید

شما چه بخواهید و چه نخواهید اینستاگرام و تلگرام محبوب‌ترین‌ها در ایران هستند. صرف‌نظر از اینکه شما می‌خواهید در این‌ها فعالیت داشته باشید یا نه، نام خود را در این شبکه‌ها رزرو کنید، تا دیگران این نام را به اسم خود ثبت نکنند.

در شبکه های اجتماعی هیچ چیزی بدتر از این نیست که نام شما در هر کدام از آن‌ها متفاوت باشد. شما می‌توانید قبل از انتخاب اسم از ابزارهایی چون namechk و knowem استفاده کنید تا مطمئن شوید که اسم شما در شبکه های مختلف رزرو نشده است.

⚠️ هشدار: استفاده از ربات‌ها و یا خرید دنبال کننده (follower) اشتباهی است که باعث می‌شود پست‌های شما فقط به ۵ الی ۱۰ درصد مخاطبین خود نمایش داده شود. در هر حال، اگر اقدام به خرید دنبال کننده کنید، شما هرگز با مخاطبین اصلی خود روبرو نخواهید شد و این برای شما گران تمام می‌شود.

شبکه های اجتماعی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

به‌جز تلگرام و اینستاگرام قطعاً شما علاقه دارید تا در شبکه های اجتماعی دیگر نیز فعال باشید. بعضی از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما بهتر جواب خواهند داد. شما باید کشف کنید که مؤثرترین شبکه‌ها برای شما کدام‌ها هستند.

توجه داشته باشید، هر شبکه برای محتوای خاصی طراحی شده است. همچنین شبکه های اجتماعی به زمان نیاز دارند. پس اگر می‌توانید در مدت زمان طولانی شبکه‌ای را به‌روز نگه‌دارید سراغ آن بروید.

مشخصات و عکس‌های پیش زمینه

پروفایل خود را سریعاً کامل کنید و نخستین پست‌های خود را انتشار دهید. مسلماً بازدیدکنندگان و دنبال کننده‌های نخستین باید چیزی برای دیدن داشته باشند و دوست ندارند شبیه کسانی به نظر برسند که زودتر از بقیه به مهمانی رسیده‌اند!

شما می‌توانید لیست سایز تصاویر اولیه شبکه های مختلف را اینجا مشاهده کنید.

دنبال کننده‌های خود را بسازید و ارتباط بگیرید

حالا به سخت‌ترین قسمت رسیدید. اگر بخواهم صادقانه به شما بگویم به‌دست آوردن ۱۰۰ دنبال کننده اول بسیار سخت و پیچیده است. به همین دلیل شما باید روزانه برای این کار زمان گذاشته و نتیجه را بررسی کنید.

روش‌هایی جهت بازاریابی در شبکه های اجتماعی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[7,9],"post__not_in":[664],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
نماد اعتماد الکترونیکی

همه چیز درباره نماد اعتماد الکترونیکی، اعتماد جلب کن!

استارتاپ چیست

استارتاپ چیست؟

اس ام اس مارکتینگ در فروشگاه ساز بیدُک

اس ام اس مارکتینگ چیست؟ – با SMS Marketing بترکون!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#