مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • مزایای استفاده از تقویم محتوایی برای شبکه های اجتماعی

مزایای استفاده از تقویم محتوایی برای شبکه های اجتماعی

  • bdok
  • شبکه‌های اجتماعی
  • ژانویه 30, 2022
  • ۶۴۱ بازدید
  • بدون دیدگاه
بازاریابی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

بیایید روراست باشیم. شما سرتان شلوغ است و زمانی که سرتان شلوغ است برنامه‌ای برای دسته‌بندی انجام کارهایی که باید انجام شوند را ندارید. در یک استراتژی موفق در شبکه های اجتماعی برای دیدن نتایج مثبت، نیازمند پست‌های منظم و ارتباط با دنبال کنندگان هستیم. چه در حوزه لغات مورد استفاده برای بهبود در موتورهای جستجو، چه در برند سازی، چه در جذب بازدیدکننده و یا در هر سه مورد است. در بهترین فروشگاه ساز بیذُک به مزایای تقویم شبکه اجتماعی پرداخته‌ایم و مزایای آن را برای شما نوشته‌ایم که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

پس درصورتی‌که هم‌اکنون از تقویم برای مشخص کردن بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده نمی‌کنید، این مطلب را بخوانید:

۱– تقویم‌ها به شما کمک می‌کنند تا از تلاش‌های سخت در زمان وقوع اتفاقات دوری کنید

با یک تقویم شبکه اجتماعی، می‌توانید تمام پست‌های یک هفته یا یک ماه را برنامه‌ریزی کنید. همچنین در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود تا بتوانید برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید و از پست‌هایی مانند گذاشتن خبر‌ها رها شوید. در غیر این صورت باید روزانه زمان زیادی را به دنبال محتوای همان روز بگردید، که قاتل بهره‌وری شما است.

۲- کمک تقویم به شما برای محتوای مربوط به هر شبکه اجتماعی

شما باید برای پیدا کردن محتوای هر شبکه اجتماعی وقت بگذارید و انجام این کار به شکل تخصصی در طول هفته، زمان زیادی را برای شما ذخیره می‌کند. همچنین می‌توانید اطمینان داشته باشید که برای هر پست کاملاً متفکر و متمرکز بودید.

۳- تقویم به شما کمک می‌کند تا کارایی خود را ببینید و برای پست‌های آینده برنامه‌ریزی کنید

بدون یک تقویم، شما در واقع در فضایی بزرگ و خلاء می‌گردید و هیچ‌گاه قادر به دیدن بازده واقعی خود و دیدن تصویری که از خود پیش مخاطبان ساخته‌اید نخواهید بود. به‌وسیله تقویم می‌توانید به گذشته نگاه کنید و ببینید کدام محتوا بهتر جواب می‌دهد و بر این اساس می‌توانید استراتژی خود را آنالیز کنید.

۴- تقویم به شما برای تعطیلات و مناسبت‌ها کمک می‌کند

مانند روز جهانی گربه‌ها یا روز جهانی مادر که می‌توانید به این وسیله محتوای خود را شکل بدهید و تعداد بیشتری از مخاطبان را درگیر خود کنید و برنامه داشته باشید. 

۵- تقویم بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد

بر اساس گزارش انستیتو بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute)، ۶۰ درصد از بازاریابی‌های در شبکه های اجتماعی که همراه با استراتژی مکتوب بوده‌اند دارای بهره‌وری بالا هستند. همینطور در نقطه مقابل ۳۲ درصدی بودند که به‌صورت شفاهی استراتژی خود را چیدند. 

همچنین شما برای ساخت فروشگاه می‌توانید از بهترین فروشگاه ساز، بیدُک نهایت بهره و استفاده را ببرید و از خدماتش لذت ببرید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[7,8],"post__not_in":[709],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}

آموزش استفاده از افزونه تخفیف‌ها

طراحی لوگو خاص در فروشگاه ساز بیدُک

طراحی لوگو رو یاد بگیر، با لوگوت مشتری رو جذب کن!

چرا خرید آنلاین بهتر است در فروشگاه ساز بیدُک

۵ دلیل که چرا خرید آنلاین بهتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#