مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • ۴ گام موثر برای افزایش فروش آنلاین

۴ گام موثر برای افزایش فروش آنلاین

  • bdok
  • فروش و بازاریابی
  • ژانویه 24, 2022
  • ۶۴۱ بازدید
  • 2 دیدگاه ها
افزایش فروش آنلاین

همه ما بر اهمیت بازاریابی اینترنتی در حوزه تجارت الکترونیک که با باعث افزایش فروش می‌شود واقفیم. ازآنجایی‌که امروزه مردم بیشتر اطلاعات و اخبار را به‌صورت آنلاین و یا از طریق اپلیکیشن‌ها دنبال می‌کنند، و باتوجه‌به رشد روزافزون خریدوفروش آنلاین و تبدیل‌شدن آن به فرهنگ، می‌توان بازاریابی اینترنتی را مؤثرترین راه در کسب مصرف‌کنندگان و مشتریان جدید دانست.

با وجود این برخی از ما درک درستی از اثرات شبکه‌های اجتماعی نداریم. معرفی برند در از طریق فضای مجازی، بسیار عالی و مؤثر می‌باشد. اما درصورتی‌که شما بستری آسان و عملی برای خریدی امن و مطمئن نداشته باشید، این فرصت استثنائی را از دست خواهید داد. همچنین برای مطالعه ایده‌هایی برای افزایش فروش می‌توانید بر‌روی آن کلیک کنید و محتوای جامع‌ای را مطالعه کنید.

۴ روش فوق‌العاده برای افزایش فروش آنلاین

در ادامه با ۴ گام مؤثر و عملی برای تبدیل دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی به مشتریانی بالقوه و افزایش فروش از این طریق آشنا خواهیم شد.

گام اول: برند خود را معرفی کنید.

در ابتدا مردم باید شما را بشناسند.

راه‌های زیادی مانند درج بنرها و پست‌های تبلیغاتی در صفحات و کانال‌های پرطرفدار در شبکه های اجتماعی و… برای معرفی برند در فضای مجازی وجود دارد. این نوع تبلیغات که بعضی اوقات هزینه‌های زیادی هم در برخواهد داشت، شاید برای شما جذاب و راهی آسان برای کسب دنبال‌کنندگان باشد.

اما متأسفانه مردم معمولاً توجهی به این تبلیغات نمی‌کنند. همچنین پست‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، و‌یا باز‌شدن پنجره‌های تبلیغاتی که مانع از خواندن متن وبسایت می‌شوند، برای شما هم آزار‌دهنده است. این نوع تبلیغات بیشتر باعث سلب اعتماد مردم خواهد شد و حتی بدتر از آن ممکن است اکانت شما را مسدود کنند.

افراد و برندهای معروفی که با شما همسو و به‌نوعی مرتبط می‌باشند انتخاب مناسبی برای همکاری دوجانبه می‌باشد. این کار دنبال‌کنندگان شما را افزایش، و برند شما را به مردم معرفی خواهد کرد.

گام دوم: الهام بخش دنبال‌کنندگانتان باشید!

محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما را مجاب به خرید محصولتان کند. پرسش‌هایی پیرامون محصولتان مطرح و به آن پاسخ دهید. مثلاً هدف از این محصول چیست؟ چگونه از آن استفاده می‌شود؟ چه ارزشی برای مشتری دارد؟

اگر محتوای شما مناسب و جذاب باشد، در دنبال‌کنندگانتان احساسی مثبت ایجاد خواهد کرد. این را می‌توان از تعداد لایک‌ها و یا کامنت‌ها تشخیص داد. همچنین احتمال این که مردم چنین محتوایی را با دوستانشان به اشتراک بگذارند نیز به‌مراتب بیشتر خواهد بود. هدف از این گام، ارتباط با مشتریان و ایجاد نیاز به محصولتان در آنها می‌باشد.

گام سوم: با داشتن وبسایت ارتباطی عمیق تر ایجاد کنید!

شبکه‌های اجتماعی هیچ‌گاه جایگزین مناسبی برای وبسایت شما نخواهند بود.

اگر هدف شما فقط افزایش آگاهی مردم باشد، فقط حضور در این شبکه‌ها مؤثر خواهد بود. اما اگر قصد دارید تجارتتان را گسترش و فروشتان را افزایش دهید، داشتن وبسایت و فروشگاه اینترنتی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. داشتن وبسایتی عامه‌پسند و جذاب، می‌تواند دنبال‌کنندگانتان را به مشتری تبدیل کند.

انتظار دارید مشتریانتان کجا بیشتر با برند شما آشنا شوند؟

همه این اطلاعات می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی پراکنده باشد. اما اگر کسی به دنبال چیز خاصی باشد، گشتن برای این اطلاعات خسته‌کننده خواهد بود و شاید حتی باعث ازدست‌رفتن مشتری شود. سایت شما می‌تواند مکانی متمرکز برای همه اطلاعات موجود درباره برندتان باشد. جایی که برای دنبال‌کنندگانتان جذاب باشد.

هدف از این گام راحت‌تر کردن دسترسی به اطلاعات و افزایش آگاهی درباره محصولاتتان می‌باشد. همه صفحاتتان در شبکه‌های مجازی نیز می‌توانند به وبسایتتان لینک داشته باشند.

اگر هنوز وبسایت و فروشگاه اینترنتی ندارید، به فکر راه حلی برای آن باشید. شاید بهتر باشد الان بدانید که بیدُک می‌تواند بهترین راه حل برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی شما باشد.

گام چهارم: راهی برای ارتباط و خرید ایجاد کنید.

حالا با پشت سر گذاشتن گام‌های قبلی، دنبال‌کنندگانتان تنها ۲ کلیک با تبدیل‌شدن به مشتری فاصله دارند.

به آنها راه آسان خرید محصولاتتان را معرفی کنید. افرادی که در شبکه‌های اجتماعی با برند شما آشنا شده‌اند ممکن است از وجود فروشگاه اینترنتی شما آگاهی نداشته باشند. راحت‌ترین راه شاید یک جمله در زیر پست‌هایتان باشد: “لینک خرید داخل پروفایلمان می‌باشد“

با رعایت موارد ذکر شده می‌توانید برند خود را معرفی و از طریق داشتن فروشگاه اینترنتی راهی برای خرید آسان برای مشتریانتان ایجاد کنید و از این طریق کسب‌وکارتان را توسعه و فروشتان را افزایش دهید.

لطفاً نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[8],"post__not_in":[463],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
روش های دیجیتال مارکتینگ

روش‌های دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی می‌شود؟

طراحی لوگو خاص در فروشگاه ساز بیدُک

طراحی لوگو رو یاد بگیر، با لوگوت مشتری رو جذب کن!

برخورد جدی پست با ارسال کالاهای ممنوعه توسط فروشگاه های اینترنتی

2 دیدگاه ها

  1. سایبان
    اکتبر 6, 2016 در 11:08 ق.ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ
  2. followbaz.com
    آوریل 7, 2019 در 8:39 ق.ظ

    ممنون مطلبتون خیلی بدرد بخور بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#