مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • افزایش فروش با سایت، دلایلی که اعتماد شما را جلب خواهند کرد!

افزایش فروش با سایت، دلایلی که اعتماد شما را جلب خواهند کرد!

  • bdok
  • فروش و بازاریابی
  • نوامبر 8, 2021
  • ۵۶۴ بازدید
  • بدون دیدگاه
افزایش فروش با سایت

عموماً یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که به فروش اینترنتی محصول و یا خدماتی می‌پردازند این است که بتوانند بهترین روش را برای بهبود فروش خود انتخاب کنند. این روزها بسیاری از افراد، فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی را راحت‌ترین روش می‌دانند در صورتی که در بسیاری از ابعاد، استفاده از سایت‌های فروشگاهی برای فروش محصول و یا خدمات می‌تواند مزایای بسیاری داشته و کسب و کار شما را رسمی‌تر نماید. در این مطلب از وب‌سایت فروشگاه ساز بیدک با شما هستیم تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم و در رابطه با افزایش فروش با سایت برایتان بگوییم.

مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی

مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی

قبل از هر چیز باید نگاهی به مزایا و علت‌هایی بیندازیم که می‌تواند شما را به استفاده از فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارتان، ترغیب کند. در ادامه به طور کامل، آن‌ها را برایتان روشن‌سازی می‌کنیم:

بهبود هویت فروشگاه

به طور کلی، استفاده از یک فضای فروشگاهی در وب‌سایت باعث می‌شود که برند و البته به دنبال آن، محصولات و خدماتتان در نظر مخاطب و مشتریان، هویت پیدا کرده و به رسمیت شناخته شود. به همین دلیل است که معمولاً افراد، نسبت به خرید از وب‌سایت فروشگاهی اعتماد بیشتری دارند و با خیال راحت‌تر خرید می‌کنند. در نتیجه اولین مسئله‌ای که موجب افزایش فروش با سایت می‌شود این است که می‌توانید اعتماد بیشتری از مخاطب خود جلب کنید.

مزیت فروشگاه اینترنتی

امکان پرداخت بهتر

وقتی محصولات و خدمات خود را در قالب یک وب‌سایت فروشگاهی عرضه کنید می‌توانید فرآیند خرید و البته پرداخت را برای مشتریان خود بهبود ببخشید. این یعنی وجود یک درگاه پرداخت مطمئن در وب‌سایت شما، اعتماد مشتریان را برای پرداخت هزینه مربوطه جلب کرده و در کنار آن نیز فضای آسان‌تری را برای پرداخت، فراهم می‌سازد. به همین دلیل هم هست که انتخاب یک روش پرداخت آسان، موجب افزایش فروش با سایت می‌شود.

دسترسی آسان‌تر به محصولات

اگر بخواهید محصولات خود را در صفحات اجتماعی‌تان به فروش برسانید کار مشتریانتان را برای انتخاب و البته جستجوی محصول، سخت می‌کنید، چراکه آن‌ها مجبور می‌شوند برای انتخاب محصولی که از نظر مدل، رنگ، برند، هزینه و… برایشان مناسب است، تمام صفحه شما را بالا و پایین کرده و زمان زیادی را صرف این کار نمایند. این در حالی است که اگر بخواهید محصولات خود را در سایت فروشگاهی‌تان به فروش برسانید می‌توانید به مشتریان و کاربران خود کمک کنید تا با انتخاب فیلترهای موردنظر، دسته‌بندی‌های دقیق و… با سرعت بیشتری به محصول موردنظر خودشان دست پیدا کنند. به همین دلیل هم هست که احتمال افزایش فروش با سایت، به مراتب بیشتر خواهد شد.

نکات مهم در افزایش فروش با سایت

نکات مهم در افزایش فروش با سایت

پیش از این در مطلبی با عنوان «مهم‌ترین نکات در فروش؛ ۵ نکته ساده اما تأثیرگذار در کسب و کار شما!» در رابطه با مواردی برایتان گفتیم که می‌توانند در افزایش فروش با سایت مؤثر باشند. برخی از این موارد را در ادامه برایتان می‌آوریم:

شروع با اهداف

یکی از مهم‌ترین نکات در فروش این است که این است که از همان ابتدا قلم‌هایی محکم بردارید و دیگر نیازی برای عقب‌گرد و اصلاح دیدگاهتان نداشته باشید. به همین دلیل نیز از همان ابتدا اهدافتان را مشخص کنید و با اندازه‌گیری عملکردتان، مهم‌ترین مرحله را برای شروع، پیش بگیرید.

شناخت فروش به عنوان یک فرآیند

سعی کنید در قیف فروش خود حساسیت بالایی به خرج دهید و منحصر به فرد عمل کنید. اگر با هر فرآیندی از فروش خود به شکل یکسانی عمل کنید طبیعتاً فرصت‌های فروش را از خود می‌گیرید. بنابراین سعی کنید که با شناخت و یادگیری موقعیت‌یابی، استراتژی‌های مناسبی را برای طی کردن فرآیند فروش، آن هم متناسب با مشتری‌هایتان پیدا کنید.

شناخت دردسرهای تجاری

شما باید بتوانید مشکلات و دردسرهای احتمالی که پیش روی مسیر فروش شما قرار می‌گیرند را بشناسید و سعی کنید که راه حلی برای آن‌ها پیدا کنید. به عنوان یک فروشنده باید چشم‌اندازهای پیش روی خود را به خوبی ببینید و آن‌ها را بررسی کنید.

افزایش فروش با سئو

افزایش فروش با سئو

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در افزایش فروش با سایت به شما کمک کند استفاده از قواعد و قوانین سئو در جهت بهبود فرآیند بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر است. برای این کار هم لازم است که از اصول و قوانین مطرح‌شده در این زمینه کمک گرفته یا به سراغ ابزارهای مناسبی بروید که در این مسیر به شما کمک کرده و وب‌سایت فروشگاهی‌تان را بهینه‌سازی می‌کنند. پیش از این در مطلبی با عنوان «معرفی ابزارهای سئو، ۵ ابزاری که کار شما را راحت‌تر خواهند کرد!» به طور مفصل، به معرفی بهترین ابزارها پرداختیم تا در نهایت بتوانید به افزایش فروش با سایت خود دست یابید.

جلب رضایت مشتری در فروش

جلب رضایت مشتری در فروش

یکی از مواردی که پیش از این در مطلبی با عنوان «موفقیت در بازاریابی، مواردی که شانس فروش شما را افزایش می‌دهند!» در رابطه با اهمیت جلب رضایت مشتری برایتان گفته‌ایم. بر اساس این مطلب یادتان باشد که روند ارتباط‌گیری با مشتری، مانند یک باغ و مزرعه می‌ماند. این یعنی ممکن است که در ابتدا روند رشد برایتان کند باشد و یا مجبور باشید قدم‌های آرامی بردارید، اما در نهایت، جلب رضایت مشتری می‌تواند به معرفی افراد و مشتریان دیگر منجر شده و به طور کل، رشد بالا و چشمگیر برند شما را به دنبال داشته باشد.

مشتریان تکراری و یا حتی ثابت باید برای برند و کسب و کار شما ارزش بسیار زیادی داشته باشند، چراکه همین افراد هستند که محصولات شما را به دوستان هم سلیقه و همین‌طور آشنایان خود معرفی خواهند کرد. درست است که خریدهای تکراری برای شما به عنوان یک برند، رایگان نیست، اما سرمایه‌گذاری در همین موضوع هم می‌تواند برند شما را رشد داده و درآمدزایی‌تان را نیز افزایش دهد.

یادتان باشد که مشتریان شما به کالاهایی متناسب با نیاز خود احتیاج دارند و به همین دلیل نیز شما باید در ارائه محصولات و خدمات خود، انتظارات آن‌ها را برآورده نمایید. به همین دلیل نیز باید محصولاتی که مشتریان بیشتری داشتند را با مانور بیشتری ارائه دهید تا تعداد افراد بیشتری بتوانند نیاز خود را با کمک آن برطرف نمایند. برای این کار هم برای مثال می‌توانید محصولی پرفروش و محبوب را که طبق انتظار بسیاری از مشتریان شما بوده در مرکز وب‌سایت خود قرار داده و معرفی آن را به شکل ویژه‌ای ارائه دهید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[8,9],"post__not_in":[6138],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
استراتژی توسعه محصول

استراتژی توسعه محصول، ۷ قدم برای موفقیت بیشتر شما!

vراه‌های کسب درآمد برای نوجوانان در منزل

راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان در منزل | درآمدزایی در خانه برای نوجوانان

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#