مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • آموزش فروش اینترنتی لباس، چه نکاتی شما را به سوددهی بیشتر می‌رساند؟

آموزش فروش اینترنتی لباس، چه نکاتی شما را به سوددهی بیشتر می‌رساند؟

  • bdok
  • راهنمای خرید
  • نوامبر 2, 2021
  • ۴۳۸ بازدید
  • بدون دیدگاه
آموزش فروش اینترنتی لباس

دیگر به جرئت می‌توان گفت که فروش پوشاک و لباس، جزء پردرآمدترین و پرطرفدارترین کسب و کارهای اینترنتی است. به همین دلیل هم هست که تعداد کسب و کارهای آنلاینی که به فروش چنین محصولاتی می‌پردازند، روز به روز افزایش پیدا می‌کنند و در نتیجه، رقبای موجود در این حوزه نیز بسیار زیاد هستند. در نتیجه لازم است که یک فروشنده، اطلاعات و مهارت‌های بسیاری را برای افزایش فروش لباس خود به دست آورد. در این مطلب از وب‌سایت فروشگاه ساز بیدک با شما هستیم تا به مفهوم آموزش فروش اینترنتی لباس بپردازیم و شما را با این موضوع آشنا کنیم.

نکات مهم در آموزش فروش اینترنتی لباس

نکات مهم در آموزش فروش اینترنتی لباس

پیش از این در مطلبی با عنوان «فروش اینترنتی لباس و اصولی که به کارتان خواهد آمد!» به طور مفصل به بررسی نکاتی پرداختیم که می‌تواند فروش شما را تا حدودی افزایش دهد. بر اساس این مطلب طبیعتاً با وجود تمامی مزایایی که می‌توان برای فروش اینترنتی مطرح کرد لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که این نوع از کسب و کار، نکات مهم بسیاری دارد که بدون در نظر گرفتن آن‌ها نمی‌توان به موفقیت ماندگار و قابل قبولی رسید. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

ارائه تصاویر مناسب

شما باید تصاویر دقیق و مشخصی را از محصولات خود در اختیار مشتریان قرار دهید. این یعنی تمامی جزئیات، از جنس پارچه، نوع دوخت گرفته تا رنگ دقیق محصول، تن خور، طیف رنگی موجود، پالت‌های رنگی ست پیشنهادی و… همه و همه باید در تصاویر ارائه‌شده شما مشخص باشند.

افزایش فروش

مشخص کردن سایزبندی دقیق

احتمالاً بسیاری از مخاطبین شما نمی‌دانند که باید چه سایزی را برای خود خریداری کنند، چراکه معمولاً در زمان خرید حضوری، سایزهای مختلفی را به تن می‌کردند و گزینه موردنظر و مناسب خود را خریداری می‌کردند. به همین دلیل هم لازم است که شما ابعاد و سایز دقیق محصولات و لباس‌های خود را برای مخاطبینتان مشخص کنید تا آن‌ها بتوانند درست‌ترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایند.

پاسخگویی به‌موقع

مسئله مهم دیگری که نباید از قلم بیندازید، پاسخ‌دهی به‌موقع به مشتریان است. شما باید از روند انتخاب لباس گرفته تا روند ارسال محصول و… را دائماً با مشتری چک کرده و در صورت وجود هر سؤال و ابهامی، پاسخ‌دهی سریعی داشته باشید.

ارائه راهنمای خرید

بهتر است که برای کمک بیشتر به مشتریان خود، بخشی از محتوای خود را به صورت و با عنوان راهنمای خرید در اختیار آن‌ها قرار دهید تا بتوانند انتخاب درست‌تر و مناسب‌تری را برای خود پیدا کنند. با این کار، خیالتان هم راحت خواهد بود که تا جایی که می‌توانستید به آن‌ها کمک کرده‌اید تا انتخاب راحت‌تری داشته باشند.

بررسی امکان تعویض

در صورتی که محصول شما در زمان تحویل به مشتری دچار مشکلاتی همچون لکه‌گیری، پارگی و… باشد لازم است که آن را تحویل گرفته و با محصولی تازه و سالم تعویض کنید. اگر هم محصول موردنظر به گونه‌ای باشد که امکان تغییر آن وجود داشته باشد بهتر است که در صورت همخوان نبودن سایز محصول با مشتری، به فکر تعویض آن باشید تا مشتری‌تان نیز رضایت بیشتری پیدا کند.

قیمت‌گذاری محصولات

قیمت‌گذاری محصولات در فروش اینترنتی لباس

یکی از مهم‌ترین مسائلی که لازم است در رابطه با آموزش فروش اینترنتی لباس مطرح کنیم، اهمیت قیمت‌گذاری است. طبیعی است که یکی از اولین تمایزات و نقاط تفاوت شما و رقبایتان، قیمت‌هایی است که برای محصولات خود مشخص می‌کنید. پیش از این در مطلبی با عنوان «راز موفقیت در فروش پوشاک، چیزهای ساده‌ای که به آن‌ها بی‌توجهی می‌کنید!» در این رابطه گفته‌ایم که مورد بعدی که می‌توان به عنوان راز موفقیت در پوشاک مطرح کرد این است که قیمت‌گذاری درون فروشگاه را به شکل کاملاً درست و دقیقی مهیا کنید. در وهله اول، مطمئن شوید که تمامی لباس‌ها، اتیکت‌های توضیحات و قیمت‌گذاری را دارند. در کنار این است نیز مشخص کردن قیمت در قسمت‌های مختلف مغازه نیز دست مشتری را برای آشنایی با قیمت‌ها بازتر می‌گذارد.

یادتان باشد که هیچ مشتری دوست ندارد که دائماً تمامی قیمت‌ها را از شما بپرسد! بنابراین بهتر است که خودتان تمامی شرایط را برای مشتری‌هایتان فراهم کنید تا با خیال راحت و البته خیالی آسوده‌تر به انتخاب و خرید خود بپردازد.

شناخت فرآیند فروش

شناخت فرآیند فروش اینترنتی لباس

پیش از این در مطلبی با عنوان «مهم‌ترین نکات در فروش، ۵ نکته ساده اما تأثیرگذار در کسب و کار شما» به طور مفصل در رابطه با لزوم و البته اهمیت شناخت فرآیند اینترنتی فروش پرداخته‌ایم. بر اساس این مطلب فروش به طور کلی دائماً و با سرعت بالایی در حال تغییر است، با این حال، مواردی نیز وجود دارند که همیشه به شکل نسبتاً ثابتی باقی می‌مانند. برای مثال اینکه برای جذب مشتری‌تان باید نیازها و علایق آن‌ها را به خوبی تشخیص داده و آن‌ها را در محصولات و خدمات خود به کار بگیرید.

سعی کنید در قیف فروش خود حساسیت بالایی به خرج دهید و منحصر به فرد عمل کنید. اگر با هر فرآیندی از فروش خود به شکل یکسانی عمل کنید طبیعتاً فرصت‌های فروش را از خود می‌گیرید. بنابراین سعی کنید که با شناخت و یادگیری موقعیت‌یابی، استراتژی‌های مناسبی را برای طی کردن فرآیند فروش، آن هم متناسب با مشتری‌هایتان پیدا کنید.

جمع‌بندی

برای آنکه بتوانید آموزش فروش اینترنتی لباس خود را به خوبی پیش ببرید لازم است که با اصول و قوانین این کار آشنا شوید. توجه به تمامی اصول و کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه موجب می‌شود که بتوانید نسبت به رقبای خود حرفه‌ای‌تر پیش رفته و در نتیجه به فروش بیشتری برسید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[6,8,9],"post__not_in":[6116],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
استراتژی فروش موفق در فروشگاه ساز

۱۰ استراتژی فروش موفق (قسمت دوم و پایانی)

آموزش آنلاین

آموزش آنلاین مزایا و معایب و هر آن چیزی که باید بدانید!

راهنمای شروع کسب و کار

راهنمای شروع کسب و کار، برای پیشرفت باید قدم‌های اول را محکم برداشت!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#