مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • بهترین منابع تولید محتوا، چگونه می‌توان به خوبی تولید محتوا کرد؟

بهترین منابع تولید محتوا، چگونه می‌توان به خوبی تولید محتوا کرد؟

  • bdok
  • فروش و بازاریابی
  • اکتبر 3, 2021
  • ۴۲۶ بازدید
  • بدون دیدگاه
بهترین منابع تولید محتوا

تولید محتوا در دنیای امروز نقش بسیار زیادی در حوزه‌های متفاوتی از بازاریابی را ایفا می‌کند. این موضوع تا حدی است که در تمامی شرکت‌ها و کسب و کارهای متفاوت، بخش بزرگی از یک تیم، زمان و هزینه خود را صرف تولید محتوا می‌کنند تا از این طریق بتوانند به ورودی‌های بالایی دست یافته و فروش خود را افزایش دهند. در این مطلب از وب‌سایت فروشگاه ساز بیدک با شما هستیم تا بیشتر در این رابطه برایتان بگوییم و بهترین منابع تولید محتوا را نیز معرفی کنیم.

اهمیت بازاریابی محتوایی

پیش از این در مطلب «کانتنت مارکتینگ چیست؟ چه تأثیری در کسب و کار ما دارد؟!» به طور مفصل در رابطه با اهمیت بازاریابی محتوایی و تأثیر تولید محتوا در فروش توضیح داده‌ایم. بر اساس این مطلب از جمله ویژگی‌های کانتنت مارکتینگ می‌توان در وهله اول به مقوله آموزش اشاره کرد. این کار می‌تواند در اطلاع‌رسانی مخاطبین در رابطه با کسب و کار شما تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. در کنار این نیز مقوله قدرت باعث می‌شود که محتواهای شما بتواند در ساخت کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ نیز تأثیرگذار بوده و نقش بسیار زیادی داشته باشد.

مسئله و ویژگی بعدی به ماندگاری مربوط می‌شود. کانتنت مارکتینگ تقریباً تا همیشه ماندگار است و در اختیار مخاطبین و کاربران شما قرار خواهد گرفت. به همین دلیل نیز می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در ذهن مشتری داشته باشد. این روش از بازاریابی با کمترین ریسک، بهترین و کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنند.

چگونه تولید محتوا کنیم؟

چگونه تولید محتوا کنیم؟

بعد از آنکه در رابطه با اهمیت محتوا در بازاریابی گفتیم نوبت آن می‌رسد که ببینیم اصولاً چگونه می‌توان تولید محتوا کرد. پیش از این در مطلبی با عنوان «چگونه تولید محتوا کنیم؟ مهم‌ترین نکات برای محتوای استاندارد» در رابطه با این موضوع به طور مفصل برایتان گفته‌ایم. بر اساس این موضوع  اولین مسئله‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که شما باید در مقدمه و جملات اولیه محتوای خود، مخاطب را به سمت خود هدایت کرده و جاذبه لازم را برای او به دنبال داشته باشید. یادتان باشد که هر چه در این مرحله، قوی‌تر پیش بروید به همان نسبت هم موفق‌تر و اثرگذارتر عمل خواهید کرد.

مسئله بعدی که لازم است در تولید محتوای خود مدنظر داشته باشید این است که مطالب خود را تا جای ممکن کوتاه نگه دارید یا حداقل به درازگویی نکشانید. درست است که کوتاهی و بلندی محتوا دارای استانداردهای مشخصی است، اما در بسیاری از افراد، محتواهای خود را چنان بلند و طولانی می‌نویسند که مطالعه آن از حوصله مخاطب خارج می‌شود و شانس دیده شدن را نیز از آن می‌گیرند. به همین دلیل لازم است که تا جای ممکن محتوا به صورت مختصر ولی در عین حال با ارائه نکات و توضیحات کامل و لازم تولید کنید.

سعی کنید در زمان تولید محتوای خود با مخاطبتان ارتباط فردی ایجاد کرده و احساسات و تجربیات او را درون محتوای خود بگنجانید تا با این کار بتوانید جذابیت بیشتری را ایجاد کنید و شانس دیده و خوانده شدن محتوا را افزایش دهید. برای این کار نیز راه‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که بسته به اهداف و پرسونای مخاطب شما قابل انتخاب و اجرا خواهند بود.

یادتان باشد که رعایت نکات نوشتاری و نگارشی در تولید محتوای شما نقش اساسی خواهد داشت. به همین دلیل نیز پیش از هر چیز مهارت نوشتاری‌تان را تقویت کرده و بعد با توجه به دانسته‌ها و اطلاعات خود، محتوایی درست و کاملاً استاندارد تولید نمایید.

اهمیت تقویم محتوایی در تولید محتوا

اهمیت تقویم محتوایی در تولید محتوا

در ادامه روند تولید محتوا لازم است که به اهمیت تقویم محتوایی نیز بپردازیم. بر اساس توضیحاتی که در مطلب «نوشتن تقویم محتوایی، توضیحاتی مختصر و مفید درباره یک برنامه‌ریزی هوشمندانه!» ارائه دادیم  اولین مسئله‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که شما باید در مقدمه و جملات اولیه محتوای خود، مخاطب را به سمت خود هدایت کرده و جاذبه لازم را برای او به دنبال داشته باشید. یادتان باشد که هر چه در این مرحله، قوی‌تر پیش بروید به همان نسبت هم موفق‌تر و اثرگذارتر عمل خواهید کرد.

مسئله بعدی که لازم است در تولید محتوای خود مدنظر داشته باشید این است که مطالب خود را تا جای ممکن کوتاه نگه دارید یا حداقل به درازگویی نکشانید. درست است که کوتاهی و بلندی محتوا دارای استانداردهای مشخصی است، اما در بسیاری از افراد، محتواهای خود را چنان بلند و طولانی می‌نویسند که مطالعه آن از حوصله مخاطب خارج می‌شود و شانس دیده شدن را نیز از آن می‌گیرند. به همین دلیل لازم است که تا جای ممکن محتوا به صورت مختصر ولی در عین حال با ارائه نکات و توضیحات کامل و لازم تولید کنید.

سعی کنید در زمان تولید محتوای خود با مخاطبتان ارتباط فردی ایجاد کرده و احساسات و تجربیات او را درون محتوای خود بگنجانید تا با این کار بتوانید جذابیت بیشتری را ایجاد کنید و شانس دیده و خوانده شدن محتوا را افزایش دهید. برای این کار نیز راه‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که بسته به اهداف و پرسونای مخاطب شما قابل انتخاب و اجرا خواهند بود.

یادتان باشد که رعایت نکات نوشتاری و نگارشی در تولید محتوای شما نقش اساسی خواهد داشت. به همین دلیل نیز پیش از هر چیز مهارت نوشتاری‌تان را تقویت کرده و بعد با توجه به دانسته‌ها و اطلاعات خود، محتوایی درست و کاملاً استاندارد تولید نمایید.

درباره بهترین منابع تولید محتوا

بهترین منابع تولید محتوا

بعد از آنکه تمامی توضیحات لازم را در رابطه با تولید محتوا ارائه دادیم وقت آن می‌رسد که شما را بهترین منابع تولید محتوا آشنا کنیم. برای آنکه بتوانید بهترین منابع را برای تولید محتوای خود پیدا کنید لازم است که چند معیار مهم را در آن‌ها مورد بررسی قرار دهید:

دقت در محتوا

منبعی که برای تولید محتوای خود انتخاب می‌کنید لازم است که از صحت و دقت بالایی برخوردار باشد. این یعنی شما باید مطمئن باشید که محتوای تولیدشده‌تان، دقیق و درست بوده و از منبع موثقی استفاده شده است. در صورتی که از صحت منبع خود مطمئن نیستید بهتر است که به سراغ یک منبع دیگر بروید.

اعتبار محتوا

مسئله بعدی که برای شناخت بهترین منابع تولید محتوا باید مدنظر قرار دهید اعتبار محتواست. این یعنی باید ببینید که آیا این منبع برای ارائه برخی از محتواها و منابع، اجازه ناشر و مالک اثر را دریافت کرده یا نه. این یعنی لازم است که مفهوم کپی‌رایت را در منابع تولید محتوای خود مدنظر قرار دهید.

زمان انتشار

مسئله مهم بعدی در انتخاب بهترین منابع تولید محتوا این است که به زمان انتشار مطالب آن نیز توجه داشته باشید. به طور کلی از آنجایی که دنیای فناوری و اطلاعات روز به روز در حال به‌روزرسانی بوده و تغییرات بسیاری پیدا می‌کند بهتر است که با توجه به محتواهای تولیدی خود به سراغ منابعی بروید که جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

منابع خارجی و داخلی

بهتر است که برای شناخت و انتخاب بهترین منابع تولید محتوا به سراغ نمونه‌ها و منابع داخلی و خارجی به صورت هم‌زمان بروید. به طور کلی لازم است که شما متناسب با مخاطب خود محتواهایی درخور و کاربردی تولید کنید. در چنین شرایطی شاید محتواهای خارجی پاسخگوی تمامی نیازهای مخاطبان شما نباشند و در مقابل نیز شاید منابع ایرانی، تمامی اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار ندهد. بنابراین بهتر است که با تلفیق و استفاده هم‌زمان از منابع داخلی و خارجی به انتخاب بهترین منابع تولید محتوا بپردازید و در نهایت نیز اطلاعات و محتوایی کامل را در اختیار مخاطب خود قرار دهید.

همه چیز درباره بهترین منابع تولید محتوا

جمع‌بندی

مقوله تولید محتوا بسیار بیشتر از آن چیزی که به نظر می‌رسد اهمیت دارد و به همین دلیل نیز لازم است که با بررسی تمامی جوانب و موارد مهم، به تولید محتوا بپردازید و تمامی جوانب را نیز مدنظر قرار دهید. طبیعی است که بررسی تمامی مواردی که در این مطلب مطرح کردیم می‌تواند در این روند به شما کمک بسیاری کند.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[8,9],"post__not_in":[6010],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
چگونه فروشنده خوبی باشیم؟

چگونه فروشنده خوبی باشیم؟ روش‌هایی برای اینکه حرفه‌ای باشید!

دراپ شیپینگ در فروشگاه ساز بیدُک

دراپ شیپینگ (Drop Shipping) چیست؟ چطور از آن استفاده کنیم؟

آموزش استفاده از افزونه تخفیف‌ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#