مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • راز موفقیت در فروش پوشاک، چیزهای ساده‌ای که به آن‌ها بی‌توجهی می‌کنید!

راز موفقیت در فروش پوشاک، چیزهای ساده‌ای که به آن‌ها بی‌توجهی می‌کنید!

  • bdok
  • فروش و بازاریابی
  • جولای 27, 2021
  • ۷۴۴ بازدید
  • بدون دیدگاه
راز موفقیت در فروش پوشاک

در میان کسب و کارهای مربوط به فروش یک محصول، ارائه و فروش پوشاک از بازار گرم و پرطرفداری برخوردار است و به همین دلیل نیز تقریباً می‌توان گفت که فروش پوشاک و لباس جزء بازاری پررقابت به حساب آمده و برای موفقیت نیز نیازمند ترفندها و راه‌های متفاوتی خواهد بود. در این مطلب از وب‌سایت بیدک با شما هستیم تا به طور مفصل به همین موضوع بپردازیم و شما را با راز موفقیت در فروش پوشاک آشنا کنیم.

چیدمان لباس

چیدمان لباس‌ها در فروشگاه

اگر فروش پوشاک شما به صورت حضوری است و در یک فروشگاه و مغازه مشغول فعالیت هستید باید به چیدمان لباس‌هایتان توجه ویژه‌ای داشته باشید. یکی از انواع راز موفقیت در فروش پوشاک این است که چینش پوشاک را به گونه‌ای انجام دهید که دست مشتری برای بررسی و دیدن آن‌ها باز باشد.

سعی کنید لباس‌ها را به گونه‌ای در قفسه‌ها و رگال‌ها قرار دهید که مشتری بر روی آن‌ها اشراف کاملی داشته باشد و بتواند به دقت آن‌ها را ببیند. در این میان ایجاد هارمونی در رنگ و تناسبات رنگی لباس‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی در چیدمان آن‌ها خواهد داشت.

نورپردازی فروشگاه

نورپردازی فروشگاه لباس

راز موفقیت در فروش پوشاک بعدی این است که بتوانید نورپردازی درست و اصولی را در فضای فروشگاه و مغازه خود ایجاد کنید. طبیعی است که نور مناسب می‌تواند قدرت تشخیص رنگ، جنس و همین‌طور جزئیات پوشاک را برای مشتری بیشتر کند.

در بسیاری از شرایط، فروشگاه‌ها با ایجاد نورپردازی بسیار نامناسب، مشتری را در تشخیص دقیق رنگ و همین‌طور جنس لباس‌ها به اشتباه و یا در بهترین حالت ممکن به شک می‌اندازند. به همین دلیل نیز طبیعتاً نارضایتی مشتری در چنین شرایطی افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت گذاری لباس ها

قیمت‌گذاری محصولات در فروشگاه

مورد بعدی که می‌توان به عنوان راز موفقیت در پوشاک مطرح کرد این است که قیمت‌گذاری درون فروشگاه را به شکل کاملاً درست و دقیقی مهیا کنید. در وهله اول، مطمئن شوید که تمامی لباس‌ها، اتیکت‌های توضیحات و قیمت‌گذاری را دارند. در کنار این است نیز مشخص کردن قیمت در قسمت‌های مختلف مغازه نیز دست مشتری را برای آشنایی با قیمت‌ها بازتر می‌گذارد.

یادتان باشد که هیچ مشتری دوست ندارد که دائماً تمامی قیمت‌ها را از شما بپرسد! بنابراین بهتر است که خودتان تمامی شرایط را برای مشتری‌هایتان فراهم کنید تا با خیال راحت و البته خیالی آسوده‌تر به انتخاب و خرید خود بپردازد.

احترام به مشتری

رفتار مناسب با مشتری

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید تحت عنوان راز موفقیت در فروش پوشاک مطرح کنیم این است که شما به عنوان یک فروشنده لباس باید بیشترین ارزش و احترام را برای مشتریان خود قائل شوید. در وهله اول داشتن صداقت با مشتری مهم‌ترین چیزی است که می‌تواند اعتماد مشتری را جلب کند.

سعی کنید زبان‌بازی و چاپلوسی را به طور کلی کنار بگذارید تا اعتماد مشتری را از بین نبرید و باعث فرار او از مغازه نشوید! در کنار این بهتر است که مشتری را به حال خود بگذارید تا به شکل کاملاً آزاد و البته با خیالی راحت، لباس خود را انتخاب کند. البته این بدان معنا نیست که هیچ کاری با مشتری‌تان نداشته باشید! بلکه بهتر است دائماً به دنبال او نیفتید و لباس‌ها را به زور به دستش ندهید!

طراحی فروشگاه لباس

بازی با حس بویایی و شنوایی

تحریک حس‌های بویایی و شنوایی مسئله بسیار مهمی است که به عنوان راز موفقیت در فروش پوشاک به حساب می‌آید. اینکه بتوانید در فضا فروشگاه، مشتری را به بوی خوش عطر و یک عود و همین‌طور یک موزیک دلنشین مهمان کنید می‌توانید باعث ایجاد حس و حال فوق‌العاده‌ای برای او شوید. با این کار، ذهنیت زیبا و خوبی از خود در ذهن مشتری ایجاد خواهید کرد.

نکته مهم اینجاست که در انتخاب هر کدام از این المان‌ها باید دقت بالایی داشته باشید. بنابراین بهتر است که این موارد را به طور کلی کنار بگذارید:

  • بوی تند عطر
  • موزیک بسیار تند
  • صدای بالای موزیک
  • بوی بیش از حد شیرین
  • بوی بیش از حد گرم

تخفیف و حراج

برگزاری حراجی‌های مناسب

فرقی نمی‌کند که فروشگاه پوشاک شما، اینترنتی باشد یا حضوری، مهم اینجاست که بتوانید با مشخص کردن تخفیف‌ها و حراجی‌های مناسب، مشتریان خود را برای خرید محصول، قلقلک دهید! یادتان باشد که حراجی‌های شما نباید بیش از اندازه باشند، چراکه در ذهن مخاطب، چنین ذهنیتی ایجاد می‌شود که محصولات شما آن‌قدر بی‌کیفیت هستند که حاضرید آن‌ها را دائماً با تخفیف و جراحی به فروش برسانید!

سعی کنید حتی در زمان برگزاری حراجی و تخفیف نیز پرستیژ کاری‌تان را حفظ کرده و با مشخص کرده دوره‌های زمانی محدود و موقتی برای جراحی و تخفیف، شرایط مناسب و معقولی را برای مشتریان خود فراهم کنید.

تنخور لباس ها

نشان دادن تنخور لباس‌ها

اگر فروشگاه اینترنتی دارید باید بدانید که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران شما تنخور لباس‌هاست! بنابراین راز موفقیت در فروش پوشاک به صورت آنلاین این است که حتماً تنخور لباس‌ها را با کمک تعدادی عکس برای مشتریان خود روشن کنید. با این کار به مشتری خود کمک می‌کنید که با بررسی و دقت بیشتری، محصولات موردنظر خود را انتخاب کند و مطمئن باشد که آن لباس بر تن او نیز به خوبی خواهد نشست.

شما می‌توانید این مطالب را نیز مطالعه کنید:

  • نکات خرید لباس نوزاد، همه این‌ها برای راحتی جگرگوشه شماست!
  • فروش اینترنتی لباس و اصولی که به کارتان خواهد آمد!
  • راهنمای خرید اینترنتی پوشاک و تمام آن چیزهایی که باید بدانید!

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[8,9],"post__not_in":[5698],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
راهنمای خرید محصول

چگونه راهنمای خرید محصول خوبی برای مشتریان خود آماده کنیم؟

وب دولوپر چیست

وب دولوپر چیست؟ چرا شغل پرتقاضایی به حساب می‌آید؟

vراه‌های کسب درآمد برای نوجوانان در منزل

راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان در منزل | درآمدزایی در خانه برای نوجوانان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#