مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • شبکه‌های اجتماعی
  • >
  • آموزش تلگرام
  • >
  • آموزش تبلیغات در تلگرام، چیزهایی که فروش شما را بیشتر کند!

آموزش تبلیغات در تلگرام، چیزهایی که فروش شما را بیشتر کند!

  • bdok
  • آموزش تلگرام
  • ژانویه 3, 2021
  • ۷۵۱ بازدید
  • بدون دیدگاه
تبلیغات اینستاگرام

هر کسب و کاری برای سراپا ماندن نیاز به تبلیغ دارد. این تبلیغات می‌توانند در قالب‌‌های مختلف و به صورت آفلاین یا آنلاین انجام شوند. تبلیغات آفلاین شامل تیزر‌‌های تلویزیونی و تبلیغات روزنامه‌‌ها و بیلبورد‌‌های تبلیغاتی است. حتی ‌تراکت‌‌هایی که در پیاده رو به افراد داده می‌شود نوعی از تبلیغات آفلاین است. از نمونه‌‌های دیگر تبلیغات می‌توان به تبلیغات دور زمین‌‌های ورزشی که مسابقات در آن‌‌‌ها انجام می‌شوند اشاره کرد. فضای مجازی بخش اعظم فعال جامعه را به خود جذب کرده است بنابراین نوعی از تبلیغات بر بستر آنلاین نیز بوجود آمده است که تبلیغات تلگرام یکی از زیرشاخه‌‌های آن است.

تبلیغات شبکه اجتماعی

تبلیغات در تلگرام

تلگرام نوعی پیام رسان است که در کشور ما با استقبال ۸۰ درصد از دارندگان گوشی‌‌های هوشمند روبرو شده است. کار با این پیام رسان به قدری آسان است که وقتی برای اولین بار در دسترس قرار گرفت جامعه مجازی با سرعت خیره کننده‌ای از وایبر به تلگرام روی آورد. گستردگی و نفوذ تلگرام به قدری است که باید روش‌‌های تبلیغات در آن سازمان یافته باشد. شرکت‌‌های تبلیغاتی که به معرفی محصولات مختلف می‌پردازد، از تلگرام به طور گسترده برای تبلیغات در فضای مجازی استفاده می‌کنند. تبلیغات در تلگرام تاثیر محسوسی بر روی کسب و کار‌های آنلاین گذاشته است.

تلگرام در ایران میلیون‌‌ها کاربر داشته و از این رو جمعیت قابل ملاحظه‌ای از فضای مجازی میلیونی کشور را تشکیل می‌دهد. این پیام رسان محبوبیت بالایی دارد از این رو برای تبلیغات جای بسیار مناسبی است. در کشور ما بسیاری از افراد تازه کار توانستند با استفاده از تبلیغات در تلگرام به جایگاه مناسبی در فضای مجازی و کسب و کار خود دست یابند.

مطالب مفیدی که در علاوه بر ربات‌ تلگرام، در کانال‌‌های تلگرام تولید و ارائه می‌شود معمولا آگاهی میلیون‌‌ها نفر را بالاتر می‌برد؛ در حین این سرگرمی می‌توان از تبلیغات برای معرفی به جامعه هدف استفاده کرد.

فواید تبلیغات در تلگرام

تبلیغات در تلگرام چه فوایدی دارد؟

  • در تلگرام بجز هزینه ‌ترافیکی که خریداری می‌کنید هیچ هزینه دیگری جهت ارسال پیام عکس و فیلم پرداخت نخواهید کرد.
  • تعداد کلماتی که در تبلیغات تلگرامی می‌توانید استفاده کنید محدودیتی ندارد.
  • در تلگرام می‌توانید لینک سایت یا صفحات اینترنتی را قرار دهید.
  • در تلگرام می‌توانید پیام‌‌های تبلیغاتی خود را بر اساس منطقه، پیش شماره و اصناف مختلف ارسال کنید.
  • تلگرام برای برند سازی بسیار مناسب است.
  • در تلگرام می‌توانید با تک تک مشتریان در ارتباط باشید.

روش‌‌های تبلیغات در تلگرام

به روش‌‌های مختلفی می‌توان در تلگرام تبلیغات کرد؛ در ادامه لیست این فعالیت‌‌ها و پس از آن شرحی بر هر یک خواهیم آورد.

  • افزایش تضمینی اعضای کانال تلگرام
  • تبلیغات بازدیدی تلگرام
  • تبلیغات ثابت و ساعتی تلگرام
  • تبلیغات کلیکی در تلگرام
  • تبلیغات توسط افراد تاثیرگذار

 ۱- افزایش تضمینی اعضای کانال تلگرام

برخی مواقع تبلیغاتی را می‌بینیم مبنی بر افزایش تضمینی تعداد اعضای کانال. کانال‌‌هایی که این کار را انجام می‌دهند معمولا از راه‌‌های اشتباهی که در نهایت باعث افزایش فروش نخواهد شد استفاده می‌کنند. یکی از این راه‌ها ممبر فیک است. باید توجه کنید که کاربر فیک در نهایت هیچ فایده‌ای برای کسب و کار شما نداشته و تنها یک عدد در اختیار خواهید داشت.

راه های تبلیغات در اینستاگرام

۲– تبلیغات بازدیدی تلگرام

یکی از مهم‌ترین روش‌‌های تبلیغ در تلگرام برای کسب درآمد از تلگرام، بازدیدی است. در این روش تعداد بازدید‌‌هایی که از تبلیغات شما انجام می‌شود، در هزینه های شما در نظر گرفته می‌شود. خود تلگرام نیز بر اساس بازدید عمل می‌کند. تبلیغات بازدیدی بسیار مورد اعتماد است.

در روش بازدیدی شما به تعداد بازدید‌‌هایی که از بنر تبلیغاتی شما صورت می‌گیرد مبلغی را پرداخت می‌کنید. در این روش معمولا بازدید‌‌ها محدود شده و هزینه تعداد مشخصی بازدید از قبل پرداخت می‌شود.

در روش تبلیغات بازدیدی تلگرام می‌توانید تبلیغ را بر اساس موضوع انجام دهید یعنی تبلیغ شما در کانال‌‌های مرتبط با تبلیغ شما نمایش داده شود. این روش بازدهی بیشتری خواهد داشت اما در نهایت باعث افزایش هزینه تبلیغات شما خواهد شد.

۳- تبلیغات ثابت و ساعتی تلگرام

تبلیغات ثابت یا ساعتی روشی برای تبلیغ در تلگرام است که اخیرا در حال محبوب شدن است. در کشور‌‌های دیگر هم این روش کاملا جا افتاده است. در این روش شما مبلغی پول پرداخت می‌کنید و پس از آن مدت زمان مشخصی مثلا ۱۲ یا ۲۴ ساعت تبلیغ شما در کانال‌‌های مختلف نمایش داده می‌شود.

۴- تبلیغات کلیکی در تلگرام

روش کلیکی روش دیگری در تبلیغات تلگرام است. این روش را خود تلگرام ابداع کرده و از طریق سامانه‌‌های تبلیغات تلگرام پیاده‌سازی می‌شود.

در این نوع تبلیغات خریدار برای هر کلیکی که بر روی صفحه تبلیغات می‌شود بایستی مبلغی پول بپردازد. در این روش قیمت هر کلیک مشخص شده و تعداد مشخصی کلیک خریداری می‌شود و بعد از این تعداد مشخص دیگر تبلیغ در کانال‌‌ها نمایش داده نخواهد شد.

در تبلیغات کلیکی تلگرام، شما بر اساس قیمت هر کلیک، بودجه کلی تبلیغات تلگرام خود را تعیین می‌کنید و در صورت تمایل، موضوع کانال‌‌هایی که می‌خواهید تبلیغ در آن‌‌‌ها منتشر شود را هم مشخص می‌کنید. در این صورت هزینه شما افزایش خواهد یافت.

راه های متفاوت تبلیغات در اینستاگرام

 ۵- تبلیغات توسط اینفلوئنسر‌ها

تبلیغات اینترنتی در کانال‌‌های تلگرام توسط اینفلوئنسر‌‌ها اخیرا در تمام جهان مورد توجه قرار گرفته است. این افراد روی مردم اثر دارند و نظر آن‌‌‌ها در واقع می‌توانیم نظر افراد را نسبت به محصولات خود تغییر دهیم.

اینکه شخصیت محبوب افراد نسبت به کالایی و یا خدماتی نظر مثبت خود را اعلام کند می‌تواند روی نظر طرفداران این شخص اثر بگذارد. این روشی تبلیغاتی است که تا حدی هزینه بالاتری دارد اما می‌تواند اثرات خوبی بر کسب و کار داشته باشد. خصوصا این روش برای برندینگ عالی عمل می‌کند.

افزایش رایگان اعضای کانال

اولین قدم در راه ایجاد ممبر‌‌های زیاد برای کانال تلگرامی شما این است که به سراغ مخاطبان گوشی خود بروید. این روش خوبی است اما برای یک کسب و کار تلگرامی کافی نیست. فقط باید به ساخت کانال در تلگرام فکر کنید.

تبادل گروه‌‌ها بهترین روش افزایش رایگان ممبر تلگرام

یکی از روش‌‌های رایگان افزایش ممبر کانال که تاثیر زیادی در جمع‌آوری ممبر دارد تبادل گروه‌‌ها و یا کانال‌‌های تلگرامی با یکدیگر است. گروه‌های زیادی هستند که مانند گروه تازه تاسیس شما به دنبال عضو هستند و تعداد اعضای این کانال‌‌ها به اندازه کانال شماست. شما می‌توانید با ادمین این کانال‌‌ها صحبت کرده و نسبت به قرار دادن تبلیغ کانال یا گروه خود در کانال این افراد اقدام کنید.

در این نوع تبادل شما و ادمین کانال دیگر قرار می‌گذارید که راس ساعت مشخصی کانال خود را در گروه یکدیگر تبلیغ کنید.‌ای تبلیغات معمولا شامل عکس و متن‌‌های تبلیغاتی برای افزایش ممبر گروه است. در این بنر‌‌ها غیر از موارد ذکر شده لینک کانال مورد نظر باید قرار داده شود.

این معامله دو طرفه و بسیار مناسب است؛ اما باید در نظر داشته باشید میزان فایده‌ای که از این روش می‌برید به کیفیت بنر تبلیغاتی شما بسیار بستگی دارد. هرچه بنر شما جذاب‌تر و کاربر پسند‌تر باشد می‌توانید خروجی بهتری از کار بگیرید. اگر بنر خوبی طراحی کنید می‌توانید به نتیجه این کار بیشتر امیدوار باشید.

روش های مختلف تبلیغات

تبادل اعضا با شمارش بازدید (تعداد View)

یک روش بسیار خوب در افزایش ممبر کانال تبادل اعضای کانال است. این شیوه می‌تواند به صورت بازدیدی باشد در ادامه به توضیح بازدید می‌پردازیم.

منظور از تعداد ویو (view) چیست؟

در هر پست تلگرامی که درج می‌شود در گوشه پایین سمت راست آن علامتی شبیه چشم وجود دارد که در کنار آن تعداد بازدید‌‌هایی که از پست انجام شده است نوشته می‌شود. مفهوم این عدد این است که پوست مزبور چند بار دیده شده است.

نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که با اسکرول کردن صفحه تلگرام و گذشتن از روی پست مورد نظر باز هم تلگرام بازدید در نظر گرفته و یک عدد به بازدید‌‌ها اضافه می‌کند.

تبادل اعضا به صورت بازدیدی

در این روش با کانال‌‌های دیگر هماهنگ می‌شویم و با توافق بر روی عددی خاص پست‌‌های خود را در کانال دیگر می‌گذاریم و زمانی که بازدید‌‌ها به عدد خاصی رسید این پست از داخل کانال مقابل و یا کانال شما حذف می‌شود.

 مزیت تبادل اعضا تلگرام:

از مزایای این روش می‌توان به این نکته اشاره کرد که کیفیت بنر شما تاثیری در قیمت پرداختی ندارد و تعداد مشخصی بازدید باید روی بنر شما انجام شود. تا زمانی که به تعداد بازدید مورد نظر نرسیدید آن بنر حذف نمی‌شود.

تلبلیغات در اپلیکیشن

تبادل ساعتی اعضا 

این روش نیز یکی دیگر از روش‌‌های رایج در این باره است. در این روش تعیین می‌کنید که بنر‌‌ها در ساعاتی مشخص به کاربران نمایش داده شوند.

مزیت روش ساعتی:

اگر تبلیغ خوبی طراحی کرده باشید اعضای بسیار بیشتری نسبت به حالت بازدیدی خواهید داشت.

عیب روش ساعتی:

عیب این روش این است که هیچ گارانتی‌ای برای بازدید از گروه شما وجود ندارد و ممکن است در ساعاتی که این تبلیغ را ارسال می‌کنید بازدید مناسبی دریافت نکنید.

طراحی بنر‌های تبلیغاتی در این زمینه بسیار اهمیت بالایی دارد بایستی سعی شود تا بنر‌‌های جذابی طراحی شده تا به تعداد کافی بازدید‌کننده وارد کانال ما کند.

تبادل دائمی

در این روش ساعتی را تعیین نمی‌کنید و بنر شما برای همیشه در کانال شخص مقابل خواهد ماند فقط برای این موضوع توافق می‌کنید که چه ساعت‌‌هایی بنر نمایش داده شود.

در تلگرام چالش یا مسابقه برگزار کنید

این روش یکی از روش‌‌های هیجان انگیز و جالب در جذب ممبر است. این روش به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و هیچ هزینه‌ای برای صاحبان گروه و کانال ندارد.

در این روش بایستی یک چالش مطرح کنید و مدتی برای انجام آن زمان بدهید؛ بهتر است در این مدت جوایزی در نظر بگیرید تا افراد انگیزه کافی برای شرکت در چالش شما داشته باشند.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[12],"post__not_in":[4121],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
اکانت تلگرام

ساخت کانال در تلگرام برای داشتن ارتباطی گسترده‌تر!

رفع ریپورت تلگرام

رفع ریپورت تلگرام چیست و چگونه انجام می‌شود؟

اد اجباری تلگرام

اد اجباری تلگرام و تمامی مواردی که بهتر است بدانید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#