مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروشگاه ساز بیدک
  • تعرفه ها
  • سوالات متداول
  • مرکز خدمات
  • بیدک آکادمی
    • کسب و کار
    • شبکه‌های اجتماعی
    • فروش و بازاریابی
    • ویدئو

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • منوی مدیریت را ایجاد کنید
  • صفحه خانگی
  • >
  • شبکه‌های اجتماعی
  • >
  • اینستاگرام و رازهای پنهان آن

اینستاگرام و رازهای پنهان آن

  • bdok
  • آموزش اینستاگرام
  • نوامبر 22, 2020
  • ۱۰۲۹ بازدید
  • بدون دیدگاه
اینستاگرام و رازهای آن

اینستاگرام را می‌توان محبوب‌ترین و موفق‌ترین شبکۀ اجتماعی در ایران دانست. آزادبودن دسترسی، ظرفیت‌های کسب‌وکاری، استقبال گروه‌های گوناگون افراد و… دلایلی‌اند که می‌شود برای این گزاره مطرح کرد. رقابت گسترده‌ای که این روزها در میان پیج‌های اینستاگرامی جریان دارد نشان می‌دهد که موفقیت در اینستاگرام و جذب مخاطب/مشتری پیچیده‌تر و دشوارتر شده است.

البته هر کاری راه و رسم خود را دارد. برای آن‌که در جذب فالوئر اینستاگرام موفق باشید و بتوانید از فرصت‌های ایجادشدۀ آن بهره‌مند شوید باید راه و رسم اینستاگرامی‌شدن را بیاموزید. هدف از نوشتن این یادداشت نیز همین است که شما را با اینستاگرام و رازهای پنهان آن آشنا کنیم. اگر یک صفحۀ تاثیرگذار می‌خواهید، یا دوست دارید خیلی‌زود به صف اینفلوئنسرهای اینستاگرام بپیوندید، این مقالۀ آموزشی را با دقت بخوانید.

همه چیز درباره ساخت اینستاگرام
ساخت اینستاگرام

ساخت اینستاگرام

برای ایجاد صفحۀ اینستاگرام چه باید کرد؟ ما این‌جا مراحل ثبت نام در اینستاگرام را به‌اختصار می‌آوریم تا خیلی سریع بتوانید پیج خودتان را بسازید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را از اپ استور (برای آیفون) یا پلی استور (برای اندروید) دانلود کنید؛
  2. روی آیکون اپ کلیک کنید و وارد شوید؛
  3. گزینۀ Sign Up With Email or Phone Number (اندروید) یا Create New Account (آی‌اواِس) را انتخاب کنید؛
  4. آدرس ایمیل یا شماره موبایلتان را برای دریافت کد تایید وارد کنید؛
  5. گزینۀ Next را انتخاب کنید؛
  6. همچنین می‌توانید از اکانت فیس‌بوک‌تان برای ثبت نام اینستاگرام استفاده کنید؛
  7. اگر از ایمیل یا شماره موبایل استفاده می‌کنید؛
  8. نام کاربری و رمز عبور خود را مشخص کنید؛
  9. اطلاعات اکانت‌تان را تکمیل کنید؛
  10. گزینۀ Next را انتخاب کنید؛
  11. اگر می‌خواهید بدون اپلیکیشن ثبت‌نام کنید؛
  12. وارد سایت Instagram.com شوید؛
  13. گزینۀ Sign Up را انتخاب کنید؛
  14. و باقی مراحل را مانند اپلیکیشن پیش ببرید.

اگر سوالی درباره مراحل ثبت‌نام دارید، یا به مشکلی در این پروسه برخورده‌اید، لطفاً همین‌جا مطرح کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

افزایش فالوور اینستاگرام
فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

حالا که با موفقیت توانستید پیج خودتان را ایجاد کنید نوبت به افزایش فالوور اینستاگرام می‌رسد. باز هم با ما همراه باشید تا راه و روش‌های حرفه‌ای‌ها را یاد بگیرید. فراموش نکنید که در کنار این راهنماهای کوچک، باید تجربۀ خودتان را نیز افزایش دهید تا بتوانید به بهترین و مفیدترین بهره‌وری برسید.

پس سخن را کوتاه کنیم و برویم سراغ راه‌های افزایش دنبال‌کننده در اینستاگرام:

  • استراتژی داشته باشید؛
  • کاربرد صحیح و مناسب از هشتگ‌ها را یاد بگیرید؛
  • از اینفلوئنسرها و تبلیغات کمک بگیرید؛
  • مسابقه برگزار کنید؛
  • افراد و صفحه‌های مرتبط را در پست‌تان تگ کنید؛
  • قصه‌گویی را یاد بگیرید؛
  • کیفیت تصاویر و ویدیوهای خود را افزایش دهید؛
  • محتوای خاص و منحصربه‌فرد تولید کنید؛
  • تعامل دوجانبه‌ای با مخاطبان خود داشته باشید.

هرکدام از این موارد توضیحاتی دارند که می‌توانید با مراجعه به لینک‌های مشخص‌شده در این بخش آنها را بخوانید و بیاموزید. اگر شما هم راهکار منحصربه‌فردی برای افزایش فالوئر اینستاگرام سراغ دارید لطفا با ما و خوانندگان بیدُک به‌اشتراک بگذارید.

استوری در اینستاگرام
استوری

استوری اینستاگرام

دو راه کلی برای انتشار محتوا در اینستا وجود دارد؛ پست و استوری. جذابیت و بازخورد بیشتر استوری‌ها و امکان لینک‌گذاری در آن‌ها باعث می‌شود که اینفلوئنسرها برای انتشار محتوای تاثیرگذار در استوری اینستاگرام هم برنامه‌ای کامل داشته باشند. همین امکان ارسال لینک (حتماً «صفحه را بالا بکشید» را دیده‌اید!) باعث می‌شود که استوری اینستا گزینۀ خوبی برای تبلیغات و همکاری با برندها باشد.

به این نکته هم توجه داشته باشید که امکان ارسال لینک در استوری اینستاگرام دو پیش‌نیاز دارد: ابتدا باید به ۱۰هزار فالوئر برسید، و دوم این‌که صفحه‌تان را بیزینسی کنید. در یادداشت دیگری به‌صورت مفصل دربارۀ ایجاد صفحۀ Business در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. نکتۀ مهم این است که باید تلاش کنید تا به ۱۰هزار فالوئر برسید که بتوانید از امکان لینک‌گذاری جهت معرفی محصولات خود، همکاری با برندها و تبلیغات و دیگر کارکردها بهره‌مند شوید.

پس اگر قصد حضور قدرتمند و تاثیرگذار در اینستاگرام را دارید، حتماً روی استوری‌هایتان هم سرمایه‌گذاری کنید و محتوایی جذاب جهت انتشار در آن بخش آماده نمایید.

هشتگ‌های اینستاگرام

استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام به بهتردیده‌شدن پست شما کمک خواهد کرد. پس الزامی‌ست که اصول و قواعد کاربرد هشتگ را یاد بگیریم. ابتدا ببینیم هشتگ چیست.

حتماً کلید مربع را روی صفحه‌کلید موبایل‌تان دیده‌اید. این کلید (#) علاوه‌بر نماد «عدد» بودن، با عنوان «دکمۀ هَش» (Hash Key) نیز شناخته می‌شود. بگذریم از تاریخچۀ هشتگ و مستقیم برویم سراغ توضیح دربارۀ آنچه امروز بدان نیاز داریم.

کاربرد هشتگ چیست؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان نوشت: – کمک به یافته‌شدن پست مرتبط در جست‌وجوهای شبکه مجازی؛ – طبقه‌بندی موضوعات در پیج‌تان؛ – ابراز نکتۀ کلیدی پست‌تان و برجسته‌سازی یک کلمه یا عبارت خاص.

توجه به نکات زیر هم برای استفاده مفید از هشتگ در اینستا مفید است:

  • در هر یادداشت بیش از ۳۰ هشتگ استفاده نکنید؛
  • پیش از استفاده، ابتدا هشتگ‌ها را سرچ کنید تا از میزان اهمیت آنها در میان دیگر کاربران آگاه شوید؛
  • هشتگ‌های غیرمرتبط را صرفاً چون ترند شده‌اند انتخاب نکنید؛
  • همۀ هشتگ‌ها را در متن پست استفاده نکنید؛
  • بیشتر هشتگ‌ها را به بخش کامنت‌ها منتقل کنید تا ظاهر پست‌تان زیباتر و جذاب‌تر باشد؛
  • امکان استفاده از فاصله و نیم‌فاصله در هشتگ وجود ندارد، کلمات هشتگ‌های طولانی‌تان را با آندرلاین به‌هم متصل کنید؛
  • با استراتژی مناسب، خودتان را در برخی از هشتگ‌های مرتبط به کارتان برجسته کنید.

استفاده صحیح و مناسب از هشتگ هم از آن مواردی است که رفته‌رفته با افزایش تجربه‌تان در اینستاگرام در آن ماهرتر خواهید شد. از آزمون و خطا نترسید. عملکرد و اثربخشی هشتگ‌ها را به آزمون بگذارید و در نهایت بهترین بستۀ هشتگی پیج‌تان را بیابید.

کسب درآمد از اینستاگرام
درآمد اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

اگر برای شما هم سوال شده است که «چطور از اینستاگرام پول دربیاوریم؟» در ادامه با ما همراه باشید. حتماً شما هم افرادی را دیده‌اید که تنها با به‌روزرسانی پیج‌شان درآمدزایی می‌کنند و گاهی اوقات درآمدهای نجومی و وسوسه‌برانگیزی نیز دارند. این افراد چگونه توانسته‌اند به این مرحله برسند؟

کلید کسب درآمد از اینستاگرام تولید محتوای جذاب و جذب فالوئرهای مرتبط است. زمانی که بتوانید گروهی از مخاطبان خاص یک حوزه را جذب کنید، به فردی/صفحه‌ای تاثیرگذار در آن حوزه تبدیل خواهید شد و خواهید توانست از راه تبلیغات و… درآمدزایی کنید.

داشتن فالوئرهای زیاد خوب است؛ امّا باید توجه داشته باشید که رمز موفقیت در برقراری تعامل پویا با مخاطبان است. پس ضمن تلاش برای بالابردن تعداد فالوئرها، باید تعامل سازنده و هدف‌مندی نیز برقرار کنید تا مخاطب صفحه‌تان به هوادار شما تبدیل شود.

حالا نوبت سوال دیگری است: از چه راه‌هایی می‌توان در اینستاگرام درآمدزایی کرد؟

  • جذب اسپانسر مالی برای نوشتن پست‌ها و انتشار عکس‌ها
  • کمک به فروش محصولات دیگران و دریافت کارمزد همکاری
  • فروش محصولات و خدمات خودتان
  • همکاری با برندها و اینفلوئنسرها برای تبلیغات

موفقیت در هرکدام از این روش‌ها مستلزم آن است که ابتدا توانسته باشید اعتماد مخاطب و فالوئر خود را جلب کنید. هرچه که فالوئرهای شما اعتماد بیشتری به شما داشته باشند، فعالیت تبلیغاتی‌تان نیز بازخورد بهتری خواهد داشت و در نتیجۀ آن، برندها نیز برای همکاری با شما اشتیاق بیشتری نشان خواهند داد.

مارکتینگ در اینستاگرام بالا و پایین‌ها و تکنیک‌ها و ترفندهای خاصی دارد. اگر دوست دارید بیشتر در این زمینه یاد بگیرید و یک حرفه‌ای پُردرآمد باشید یادداشت مفصل‌تر ما دربارۀ آموزش اینستاگرام مارکتینگ را بخوانید.

بازاریابی از طریق اینستاگرام
بازاریابی

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام راه و روش خاص خودش را دارد. محدودیت پیج‌ها در ارائۀ توضیحات در قسمت Bio باعث می‌شود که دست شما نسبت به صفحاتی مانند وب‌سایت و… بسته‌تر باشد. برای همین است که باید در انتخاب کلمات دقیق‌تر عمل کنید؛ تا مخاطب بتواند آن‌چه را که شما در صفحه‌تان عرضه می‌کنید در یک نگاه بفهمد.

این‌جا به‌اختصار ۴ راهکار کلیدی برای ایجاد یک صفحۀ بیو هدفمند را می‌نویسیم؛ برای آشنایی بیشتر حتماً مقالۀ جامع بازاریابی اینستاگرام را بخوانید.

  1. توضیحات Bio خود را متقاعدکننده بنویسید
  2. یک کلمۀ کلیدی مرتبط به بیو اضافه کنید
  3. از نکات کپی‌رایتینگ برای جذب مخاطب استفاده کنید
  4. کال تو اکشن CTA (فراخوان) مناسب بنویسید

توضیح مفصل این موارد را – همان‌گونه که پیش‌تر هم اشاره کردیم – می‌توانید در لینک بالا بخوانید. ما مشتاقیم که سوالات شما را در این زمینه بشنویم و پاسخ بدهیم. از تجربه‌ها و مشکلات‌تان در این مسیر برای ما – در بخش دیدگاه‌ها – بنویسید تا درباره‌اش صحبت کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام

می‌خواهید خودتان تبلیغات‌چی شوید یا محصولتان را تبلیغ کنید؟ دربارۀ مورد اول باز هم در ادامه صحبت خواهیم کرد؛ و می‌توانید قسمت اینفلوئنسرها را در ادامۀ مقاله بخوانید. برای این‌که بتوانید به این مرحله و کسب درآمد برسید، ابتدا باید گروهی از دنبال‌کنندگان را جذب کنید که تبلیغ‌دهنده بتواند به قدرت اثربخشی شما اعتماد کند.

این‌جا صحبت‌مان از تبلیغات در اینستاگرام است. شما می‌خواهید محصول، خدمت، و یا حتی پیج شخصی یا سرگرمی‌تان را تبلیغ کنید؛ چه راه‌هایی برای این کار وجود دارد:

  • قراردادن بنر و کپشن در پست‌های پیج‌های پربازدید
  • قراردادن بنر در استوری پیج‌های محبوب
  • تبلیغات اینفلوئنسری و کمک‌گرفتن از چهره‌های تاثیرگذار اینستاگرام
  • استفاده از تبلیغات اسپانسری خود اینستاگرام

البته روش آخر در ایران چندان جوابگو نیست. چون این روش با کمک پنل تبلیغاتی فیس‌بوک انجام می‌شود و هزینۀ آن به دلار محاسبه خواهد شد. همین باعث می‌شود که روش تبلیغات اسپانسری برای ما چندان کاربردی نباشد. در این میان کمک‌گرفتن از اینفلوئنسرها و پیج‌های پرمخاطب و محبوب بهترین روش‌ها برای بالاآمدن در اینستا و جذب مخاطب، فروش محصول، و شناخته‌شدن است.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام
اینفلوئنسر

اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر در لغت به‌معنای فرد تاثیرگذار است. پس وقتی دربارۀ اینفلوئنسرهای اینستاگرام صحبت می‌کنیم منظورمان متوجه افرادی است که در حوزه‌ای خاص چهره‌ای تاثیرگذار شده‌اند و می‌توانند جریانی را در میان مخاطبان خود ایجاد کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ – کمک‌گرفتن از چهره‌های تاثیرگذار برای بازاریابی – زمانی موثر واقع خواهد شد که به چند نکتۀ اساسی توجه داشته باشید:

  • شخصیت مناسب و متناسب با محصول یا خدمت‌تان را انتخاب کنید؛
  • نرخ تعامل شخصیت منتخب را بررسی کنید؛
  • هدف اصلی‌تان را از اینفلوئنسر مارکتینگ مشخص کنید.

اینفلوئنسرها در شاخه‌های گوناگونی فعالیت می‌کنند؛ و این محصول شماست که مشخص می‌کند کدام فرد را باید انتخاب کنید. لباس، اپلیکیشن، کتاب، خدمات در منزل، فروشگاه آنلاین، فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی، تدریس و…؛ محصول و خدمت شما در کدام شاخه است؟ ضروری است که با توجه به زمینۀ فعالیت خودتان چهرۀ تاثیرگذار مناسب را برای تبلیغات‌تان انتخاب کنید.

برای بررسی نرخ تعامل روش‌ها و ابزارهایی موجود است که در لینک بالا می‌توانید آنها را بخوانید و یاد بگیرید. قبل از آنکه با یک اینفلوئنسر همکاری کنید، باید اثرگذاری او را از طریق این ابزار و روش‌ها بسنجید تا حرکت تبلیغاتی‌تان موثر و سودمند باشد.

پیش از همۀ این کارها، در آغاز باید هدف‌تان را از اینفلوئنسر مارکتینگ مشخص کرده باشید. آیا می‌خواهید فالوئر جذب کنید؟ فالوئر علاقه‌مند به چه حوزه‌ای را می‌خواهید جذب کنید؟ آیا هدف‌تان صرفاً برندینگ یا دیده‌شدن است؟ لینک‌کردن روی لینک‌تان برایتان مهم‌تر است یا تعداد دفعاتی که تبلیغ‌تان دیده می‌شود؟

بالا بردن تعامل در اینستاگرام

اینستاگرام امروز تبدیل به فروشگاه بزرگی برای کسب‌وکارهای کوچک و خانگی شده است. پس بالا بردن تعامل در اینستاگرام می‌تواند به‌معنای افزایش فروش و سود بیشتر باشد. برای افزودن این تعامل و رابطه با مخاطبان باید سلیقه و علاقه‌مندی آنها را بسنجید و ببینید که چه حرکت‌هایی ایشان را بیشتر سر ذوق می‌آورد. شاید تماشای پشت صحنۀ فعالیت‌های شما، زندگی شخصی‌تان، پروسۀ تولید محصولتان و… همان چیزی باشد که مخاطب با دیدنش مشتاق به خرید می‌شود. شاید هم اجرای مسابقه با جوایز جذاب و طرح پرسش‌های مرتبط راهی باشد که به شما در افزایش تعامل با فالوئرهایتان کمک کند.

اگر تکنیک خاصی بلدید که می‌تواند به این تعامل کمک کند لطفاً برای ما هم بنویسید تا درباره‌اش صحبت و هم‌فکری کنیم. منتظر ایده‌های هیجان‌انگیز و ابتکاری شما هستیم.

فروش در اینستاگرام

کلید افزایش فروش در اینستاگرام بالا بردن تعامل با مخاطبان صفحه‌مان است. در قسمت قبلی دربارۀ افزایش تعامل صحبت کردیم. چرا تعامل را باید بالا ببریم؟

شما یک محصول/خدمت، و یا مجموعه‌ای از محصولات متنوع را در پیج‌تان عرضه می‌کنید؛ این محصولات ممکن است کیفیت و جذابیت بالایی داشته باشند، ولی تا زمانی که نتوانید مخاطب وفادار خود را جذب کنید، این کیفیت و جذابیت ارزشی نخواهد داشت. هرچه فالوئرها در معرفی محصول شما مشتاق‌تر و فعال‌تر باشند، میزان فروش و به‌تبع آن سودآوری‌تان نیز افزایش خواهد یافت.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل و فروش برگزاری مسابقه‌های اینستاگرامی است. ارزش مادی و معنوی جوایز مسابقۀ اینستاگرامی شما باعث خواهد شد که فالوئرها از طریق صفحات خودشان به تریبون تبلیغاتی شما تبدیل شوند. هرچه میزان مشارکت بالاتر برود، به این معناست که افراد بیشتری از وجود فروشگاه اینستاگرامی شما آگاه می‌شوند.

توجه داشته باشید که عواملی مانند مشتری‌مداری، ارائۀ تخفیف‌ها و… هم برای افزایش تعامل و فروش ضروری‌اند؛ امّا این‌جا مورد بحث ما نیستند و برای همین در بخش آموزش فروش در اینستاگرام به آنها نپرداخته‌ایم.

بازیابی رمز در اینستاگرام
بازیابی رمز اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام

اگر چنانچه رمز عبور اکانت خود را فراموش کرده‌اید می‌توان به‌آسانی مراحل بازیابی رمز اینستاگرام را انجام داده، پسوردتان را عوض کنید:

  • وارد اپلیکیشن خود شوید؛
  • گزینۀ فراموشی رمز (Forget) را انتخاب کنید؛
  • در این مرحله ۳ گزینه پیش روی شماست: استفاده از نام کاربری یا ایمیل، استفاده از پیامک، و استفاده از اکانت فیس‌بوک؛
  • با توجه به اتصال اکانت‌تان به فیس‌بوک، یا شماره موبایل‌تان، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید؛
  • اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید و منتظر ایمیل یا پیامک بمانید؛
  • در این مرحله از شما خواسته خواهد شد تا رمز عبورتان را بازیابی کنید.

با این حال، کار بازیابی پسورد اینستاگرام همیشه به این آسانی نیست. گاهی اوقات مشکل فراموش‌کردن رمز نیست. در چنین شرایطی باید از روش‌های دیگری مانند ارتباط با پشتیبانی استفاده کنید. اگر شما هم با چنین مسئله‌ای مواجه‌اید، با ما در ارتباط باشید تا دقیق‌تر و مفصل‌تر راهنمایی‌تان کنیم. پیش از این کار، ابتدا مقالۀ مفصل ما را در لینک بالا بخوانید؛ به‌احتمال زیاد سوالتان پاسخ داده خواهد شد.

بازگردانی پیج غیرفعال‌شدۀ اینستاگرام

آیا تا به‌حال با پیام Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms از سمت اینستاگرام روبه‌رو شده‌اید؟ دریافت این پیام یعنی پیج شما به‌دلیل نقض یکی از قوانین اینستاگرام به‌حالت تعلیق درآمده است. در این شرایط چه‌کار باید کرد؟ ما در ادامه روش بازگردانی پیج غیرفعال‌شدۀ اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

فقط حتماً توجه داشته باشید که این موارد به‌صورت قطعی و ۱۰۰درصدی منجر به بازگشت صفحه‌تان نخواهد شد. زمان بازگشت پیج غیرفعال‌شده اینستاگرام هم چیزی حدود ۳ تا ۲۰ روز است.

  • اپلیکیشن را باز، و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید؛
  • پیام Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms نمایش داده می‌شود؛
  • گزینه Learn More را بزنید؛
  • در صفحۀ بازشده گزینۀ Let Us Know را انتخاب کنید؛
  • در بخش My Instagram Was Deactivated گزینۀ No را تیک بزنید و Send کنید؛
  • در این مرحله باید اطلاعات خواسته‌شده را تکمیل کنید؛
  • منتظر ایمیل از سمت اینستا بمانید؛
  • اطلاعات درخواست‌شده را روی کاغذ بنویسید، با چهره‌ای مشخص عکس بگیرید، و ارسال کنید؛
  • اگر مدتی گذشت و پاسخی دریافت نکردید، به [email protected] ایمیلی ارسال کنید که حاوی توضیح دربارۀ بسته‌شدن بی‌دلیل پیج‌تان باشد.
بازیابی پیج حک شده در اینستاگرام
امنیت اینستاگرام

بازیابی پیج هک‌شدۀ اینستاگرام

پیشگیری بهتر از درمان است! حواستان را جمع کنید که هدف هکرها قرار نگیرید؛ چراکه بازیابی پیج هک‌شدۀ اینستاگرام کار دشواری است و همیشه نمی‌توان به نتیجۀ آن امیدوار بود. به‌هرحال، اگر اکنون با این مسئله مواجه‌اید، راهنمای زیر را بخوانید.

توجه داشته باشید که اگر هکر اطلاعات اکانت‌تان را تغییر نداده باشد، به‌راحتی می‌توانید از طریق حساب‌تان درخواست تنظیم مجدد پسورد داده، از این راه امنیت اکانت‌تان را دوباره به‌دست بگیرید. فقط این‌بار حواس‌جمع‌تر باشید و یک کلمۀ عبور قدرتمند انتخاب کنید تا هکرها نتوانند به‌سادگی کنترل صفحۀ شما را در دست بگیرند.

آسان‌ترین راه بازگردانی پیج این است که از پیش اکانت‌تان را به فیس‌بوک متصل کرده باشید. در این صورت می‌توانید از گزینۀ Log in with Facebook استفاده کرده، وارد اکانت اینستاگرام‌تان شوید و پسورد جدیدی بسازید.

راه دیگر، بازیابی اکانت هک‌شدۀ اینستاگرام با ایمیل است. این روش برای حالتی است که هکر تلاش کرده باشد ایمیل ثبت‌شده در اکانت‌تان را تغییر دهد. در این صورت یک ایمیل از سمت اینستاگرام برای شما ارسال شده است. این ایمیل را باز کنید، روی لینک Secure your account here کلیک کنید، و گزینۀ Send Security Code را انتخاب کنید تا کد امنیتی برای شماره موبایل‌تان ارسال شود. این شماره را در صفحۀ بازشدۀ مرحلۀ بعدی وارد کرده، کلید Submit را فشار دهید. حالا در این قسمت می‌توانید اطلاعات اکانت‌تان را تغییر داده و دوباره آن‌ها را به حالت ابتدایی بازگردانید.

اگر هیچ‌کدام از این روش‌ها موثر نبود؛ آخرین راه ارتباط مستقیم با پشتیبانی است. در صفحۀ لاگین گزینۀ Get help Signing in را بزنید. اطلاعات‌تان را وارد کرده، گزینۀNext  را انتخاب کنید. در این مرحله Need more Help را بزنید. اطلاعات خواسته‌شده در صفحۀ Submit Request را تکمیل کنید. در کادر انتهای صفحه توضیحات خود را به زبان انگلیسی وارد کنید. در نهایت گزینۀ Submit Reguest را کلیک کنید. منتظر ایمیل اینستاگرام بمانید.

ساخت ربات اینستاگرام

اگر قصد دارید فعالیت حرفه‌ای خود را در اینستا دنبال کنید حتماً به این فکر افتاده‌اید که با ساخت ربات اینستاگرام خیلی سریع و کم‌دردسر فالوئرهایتان را افزایش دهید. اما خبر بد این است که ساخت ربات به این آسانی‌ها نیست که با یک راهنما بتوانید عملی‌اش کنید. ساخت ربات اینستا نیاز به دانش برنامه‌نویسی و پشتیبانی همیشگی دارد. این ربات‌ها باید خودشان را با قوانین جدید اینستا وفق بدهند تا مشکلی برای استفاده‌کنندگان پیش نیاید.

چاره چیست؟

شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای ماهیانه، از ربات‌های ایرانی اینستاگرام کمک بگیرید. توجه داشته باشید که یک ربات بد می‌تواند به کیفیت صفحه‌تان لطمه بزند. پس پیش از استفاده، از کیفیت و حرفه‌ای‌بودن ربات مدنظر مطمئن شوید و هوشمندانه انتخاب کنید.

شادوبن چیست
شادوبن

شادوبن اینستاگرام

چرا ناگهان حجم بالایی از اینگیجمنت خود را از دست داده‌اید؟ شاید دچار شادوبن اینستاگرام شده باشید! ماجرا از چه قرار است؟

الگوریتم‌های اینستاگرام هر روز پیشرفت می‌کند. بنابراین روش‌های افزایش فالوئر سال‌های پیش الان دیگر پاسخگو نیست و هوش مصنوعی اینستا به‌راحتی متوجه تقلب کاربران می‌شود. اگر کسی از ربات استفاده کند، هشتگ‌های پُرتعداد بزند، فالوئر و… بخرد، از سوی دیگران ریپورت شود، و… ممکن است اسیر شادوبن شود.

در این حالت اتفاقی که می‌افتد این است:

اینستاگرام بدون این‌که شما متوجه شوید، ورود پست‌هایتان را به صفحۀ اکسپلور خود ممنوع می‌کند و تنها دنبال‌کنندگان‌تان می‌توانند پست‌های شما را ببینند. در چنین حالتی، حجم بالایی از بازدیدکنندگانی که از اکسپلور و هشتگ‌ها وارد می‌شدند دیگر پیج شما را نخواهند دید و در نتیجه تعامل (کامنت، بازدید، لایک و…) پیج‌تان سقوط خواهد کرد.

برای خروج از شادوبن اینستاگرام چه باید کرد؟

  • هرچه زودتر تمام اپلیکیشن‌ها و ربات‌های متصل به پیج‌تان را حذف کنید؛
  • پیج‌تان را از بیزینسی به شخصی تبدیل کنید؛
  • اتصال صفحه به اکانت فیس‌بوک را به‌صورت موقت قطع کنید؛
  • هشتگ‌های بی‌مورد و اضافی صفحه را حذف کنید؛
  • از فالوئر و لایک و کامنت و… فیک و خریداری‌شده استفاده نکنید؛
  • قوانین جدید اینستاگرام را بخوانید تا با تازه‌ترین تغییرات آشنا شوید؛
  • تا ۷ روز صبر کنید، اگر شادوبن رفع نشده بود با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

مدت‌زمان رهایی از شادوبن مشخص نیست. تجربه نشان داده که این پروسه معمولاً ممکن است تا دو هفته نیز طول بکشد. بعد از خروج از شادوبن باید حواس‌جمع‌تر باشید، چون اگر شادوبن تکرار شود خروج از آن دشوارتر خواهد بود.

اگر شما هم تجربۀ شادوبن‌شدن را دارید لطفاً راهکارهایتان را این‌جا بنویسید تا همه از تجربه‌های آموزنده شما استفاده کنیم.

حذف کامل اینستاگرام
پاک کردن اینستاگرام

حذف کامل اکانت اینستاگرام

حذف کامل اکانت اینستاگرام یعنی از دست رفتن تمام عکس‌ها، ویدیوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، فالوئرها و… . پس اگر هنوز کاملاً برای این کار مطمئن نیستید، از تعلیق موقت اکانت استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر اکانت خود را حذف کنید، دیگر نمی‌توانید با همان نام کاربری اکانتی بسازید.

اینستاگرام برای رعایت مسائل امنیتی هیچ اکانتی را به‌روش «درخواست کاربر» حذف نمی‌کند. تنها راه حذف اکانت این است که خود کاربر نام کاربری و پسورد را داشته باشد و وارد صفحه‌اش شود.

اگر تصمیم‌تان قطعی‌ست؛ پیش از هر کار می‌توانید بک‌آپ لازم را بگیرید. گفتیم که پس از حذف اکانت، دیگر هیچ راهی برای دسترسی به دیتای پیج‌تان نخواهید داشت. پس از گرفتن بک‌آپ، مراحل زیر را طی کنید:

  • امکان حذف اکانت از طریق اپلیکیشن اینستاگرام وجود ندارد؛
  • پس از طریق مرورگر موبایل یا کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید؛
  • وارد بخش Delete Your Account شوید؛
  • اینستاگرام از شما دلیل حذف اکانت را خواهد پرسید؛
  • جواب بدهید و سپس دوباره پسوردتان را وارد کنید؛
  • گزینۀ Permanently Delete my Account را کلیک کنید؛
  • اکانت شما برای همیشه حذف شد.

در پایان…

سعی کردیم در مختصر و مفیدترین شکل ممکن شما را با اینستاگرام و رازهای آن آشنا کنیم. اگر قصد داشتید در هر شاخه‌ای اطلاعات مفصل‌تر و جامع‌تر تهیه کنید می‌توانید از لینک‌های دیگر ما (که در هر بخش آورده‌ایم) کمک بگیرید. علاوه‌بر این، ما این‌جا هستیم تا پاسخگوی سوالات شما دربارۀ اینستا و مسائل پیرامون این شبکۀ اجتماعی محبوب باشیم. شما هم اگر تجربه‌ای دارید که می‌تواند به دیگر کاربران ایرانی اینستاگرام کمک کند، لطفاً با من به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[11,7],"post__not_in":[3580],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
کسب درآمد

کسب درآمد از اینستاگرام و راه‌هایی برای یک بیزینس پر از سود!

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

آمار کابران شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

جامعه آماری کاربران شبکه های اجتماعی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چیست؟ | آموزش کسب‌و‌کار

انواع مدل‌های کسب‌وکار اینترنتی

آشنایی با بهترین ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

انواع مدل‌های کسب‌و‌کار اینترنتی را بشناسید!

مزایا و معایب کسب‌و‌کار اینترتی

با مزایا و معایب کسب‌وکار اینترنتی آشنا شوید!

میزان سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب‌و‎‌کار اینترنتی

ads
۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#