مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • مهم‌ترین نکات در فروش، ۵ نکته ساده اما تاثیرگذار در کسب و کار شما!

مهم‌ترین نکات در فروش، ۵ نکته ساده اما تاثیرگذار در کسب و کار شما!

  • طلوع حقیقت
  • فروش و بازاریابی
  • 13 تیر 1400
  • ۴۲۰ بازدید
  • بدون دیدگاه
مهم ترین نکات در فروش

باید این را بپذیرید که هیچ فروشنده‌ای از همان ابتدا با تمامی ویژگی‌های حرفه‌ای و مهم فروشندگی زاده نمی‌شود، بلکه این بهبود عملکرد است که می‌تواند یک فروشنده را به مهارت‌هایی حرفه و مؤثر برساند. به همین دلیل هم هست که برخی از فروشندگان با داشتن مهارت بالا در کار خود، سودآوری بسیاری به دست می‌آورند و کسب‌وکارشان رونق بسیار خوبی می‌گیرد. در این مطلب از وب‌سایت بیدک با شما هستیم تا در رابطه با برخی از مهم‌ترین نکات در فروش بگوییم و به شما کمک کنیم تا فروشنده‌ای با مهارت و حرفه‌ای شوید.

فهرست
با اهداف خود شروع کنید
فروش را یک فرآیند بدانید
دردسرهای تجاری را بشناسید
قدم‌هایتان را اندازه بگیرید
به افراد مناسب بفروشید

با اهداف خود شروع کنید

شروع فروش

یکی از مهم‌ترین نکات در فروش این است که این است که از همان ابتدا قلم‌هایی محکم بردارید و دیگر نیازی برای عقب‌گرد و اصلاح دیدگاهتان نداشته باشید. به همین دلیل نیز از همان ابتدا اهدافتان را مشخص کنید و با اندازه‌گیری عملکردتان، مهم‌ترین مرحله را برای شروع، پیش بگیرید. در ادامه برخی از مواردی که می‌توانید در همین ابتدا از خود بپرسید را مشاهده کنید:

  • شرکت شما به چه تعدادی مشتری در بازه زمانی مشخص نیاز دارد؟
  • برای داشتن این تعداد از مشتری به چه تارگت‌هایی نیاز خواهید داشت؟
  • برای ایجاد فرصت‌های شغلی به چه ارتباط‌هایی احتیاج دارید؟

شناخت فرآیند فروش

فروش را یک فرآیند بدانید

از دیگر مواردی که می‌توان جزء مهم‌ترین نکات در فروش دانست این است که لازم است بدانید فروش، یک هنر نیست، بلکه یک علم و فرآیند است. فروش به طور کلی دائماً و با سرعت بالایی در حال تغییر است، با این حال، مواردی نیز وجود دارند که همیشه به شکل نسبتاً ثابتی باقی می‌مانند. برای مثال اینکه برای جذب مشتری‌تان باید نیازها و علایق آن‌ها را به خوبی تشخیص داده و آن‌ها را در محصولات و خدمات خود به کار بگیرید.

سعی کنید در قیف فروش خود حساسیت بالایی به خرج دهید و منحصر به فرد عمل کنید. اگر با هر فرآیندی از فروش خود به شکل یکسانی عمل کنید طبیعتاً فرصت‌های فروش را از خود می‌گیرید. بنابراین سعی کنید که با شناخت و یادگیری موقعیت‌یابی، استراتژی‌های مناسبی را برای طی کردن فرآیند فروش، آن هم متناسب با مشتری‌هایتان پیدا کنید.

شناخت دردسرهای تجاری

دردسرهای تجاری را بشناسید

شما باید بتوانید مشکلات و دردسرهای احتمالی که پیش روی مسیر فروش شما قرار می‌گیرند را بشناسید و سعی کنید که راه حلی برای آن‌ها پیدا کنید. به عنوان یک فروشنده باید چشم‌اندازهای پیش روی خود را به خوبی ببینید و آن‌ها را بررسی کنید.

یادتان باشد که شما باید مشکلات و دغدغه‌های مشتریانتان را درک کنید و منابعی لازم برای حل و برطرف کردن آن‌ها را نیز پیش روی خود قرار دهید. از نظر اخلاقی، مهم‌ترین ویژگی یک فروشنده خوب، خوش‌قولی است. بنابراین در زمان انتقال محصول و خدمات خود، این موضوع را در نظر داشته باشید.

سنجش وضعیت

قدم‌هایتان را اندازه بگیرید

باید این را بدانید هر کاری که ارزش انجام دادن داشته باشد، ارزش سنجش نیز دارد و هر چیزی هم که قابلیت اندازه‌گیری و سنجش داشته باشد، از قابلیت بهبود نیز برخوردار خواهد بود. بنا بر تمامی این توضیحات باید بدانید که اندازه‌گیری عملکرد در تمامی قدم‌ها و مراحل به عنوان مهم‌ترین نکات در فروش می‌تواند استراتژی هوشمندانه‌ای را برایتان به وجود آورد که در نهایت به چشم‌اندازی موفقیت‌آمیز منجر خواهد شد.

منتظر نمانید تا سنجش و اندازه‌گیری خود را به ماه‌های بعد موکول کنید، یادتان باشد که زمان در گذر است و ممکن است دیر شود. اگر همه کارهایی که انجام می‌دهید را به موقع مورد بررسی و سنجش قرار دهید، می‌توانید سرعت بهبود و برطرف کردن مشکلات را بالا ببرید.

فروش به افراد مناسب

به افراد مناسب بفروشید

از دیگر مواردی که می‌توان به عنوان مهم‌ترین نکات در فروش معرفی کرد این است که هوشمندانه عمل کنید و بدانید که دقیقاً کدام افراد، مشتری‌های مناسبی برای شما هستند. سعی کنید با افزایش قدرت بازاریابی خود، محتواهای مفید و باکیفیتی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید تا به جای هدر دادن زمان، صرفاً مشتری‌های مناسب و هدفمندی را برای خود انتخاب کنید.

منبع: blog.hubspot

شما می‌توانید این مطالب را نیز مطالعه کنید:

  • چطور فروش اینترنتی داشته باشیم؟ راه‌هایی که به سودتان تمام خواهند شد!
  • جلب اعتماد مشتری حتی اگر هنوز فروشی نداشتید!
  • ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی خوب و نکاتی که نباید از قلم بیندازید!
  • آموزش فروشاستراتژی فروش

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2,8],"post__not_in":[5615],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
ایده هایی برای افزایش فروش

ایده‌هایی برای افزایش فروش، قدم‌هایی که باید بردارید!

استراتژی تجارت الکترونیک در فروشگاه ساز بیدُک

استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک خود را بسازید (قسمت نهایی)

فروشگاه ساز بیدُک

فروشگاه ساز بیدُک قوی‌تر از وردپرس! بیدُک، بهترین فروشگاه ساز!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • ۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که زحمات شما را به باد می‌دهد
  • چطور و از کجا مشتری‌های جدید پیدا کنیم؟
  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#