مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • فروش و بازاریابی
  • >
  • همه چیز درباره رپورتاژ آگهی، یک تیر و چند نشان برای افزایش مشتری‌های شما!

همه چیز درباره رپورتاژ آگهی، یک تیر و چند نشان برای افزایش مشتری‌های شما!

  • طلوع حقیقت
  • فروش و بازاریابی
  • 26 خرداد 1400
  • ۳۳۴ بازدید
  • بدون دیدگاه
همه چیز درباره رپورتاژ آگهی

در تمامی کسب و کارها و به ویژه محتوای مربوط به آنها موضوع رپورتاژ آگهی از جایگاه بسیار مهم و مؤثری برخوردار است. اما متأسفانه بسیاری از کسب و کارها اهمیت چندانی به این موضوع نمی‌دهند و بدون آشنایی کامل با آن، رپورتاژ آگهی‌هایشان را تولید کرده و منتشر می‌کنند. در این مطلب از وب‌سایت بیدک با شما هستیم تا به طور مفصل به همین موضوع بپردازیم و شما را با همه‌چیز درباره رپورتاژ آگهی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

فهرست
رپورتاژ آگهی چیست؟
انواع رپورتاژ آگهی
اهمیت لینک سازی در این نوع از تبلیغات
انتخاب بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی
زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

آشنایی با رپورتاژ

رپورتاژ آگهی چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت که این نوع از تبلیغات به عنوان یکی از رسمی‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین نوع تبلیغات، در معرض دید مخاطبان و یا بهتر است بگوییم مشتریان بالقوه قرار می‌گیرد. این نوع از تبلیغات با داشتن قالب و همین‌طور فرمت خاص خود، بیشتر از سایر روش‌های رایج و عمومی تبلیغات قرار می‌گیرد، چراکه معمولاً در تبلیغات ساده و به شکل عام، افراد بر این باور هستند که درصد بالایی از محتواهای تولیدشده نادرست هستند و در آنها صرفاً از ترفندهای بازاریابی استفاده می‌شود.

این در حالی است که رپورتاژ آگهی به گونه‌ای به مخاطبان ارائه می‌شود که در نظر اول، آنها نمی‌توانند متوجه بعد تبلیغاتی این محتوا شوند، چراکه پیش از هر چیز، محتوایی کاربردی و مناسب به مخاطب ارائه می‌شود و در نهایت نیز ذهن مخاطب به صورت ناخودآگاه، پذیرای معرفی برند و بخش تبلیغات رپورتاژ آگهی خواهد شد. به همین دلیل هم هست که اثربخشی این نوع از تبلیغات بسیار زیاد است و می‌توان آن را از نظر تبلیغات، بسیار مؤثر و هوشمندانه دانست.

بررسی انواع رپورتاژ

انواع رپورتاژ آگهی

مسئله این نوع از تبلیغات به همین سادگی‌ها نیست و این روش از تبلیغات از روش‌های متفاوتی برخوردار است که آنها را می‌توان بسته به رسانه و مدیایی که در آن منتشر می‌شود تقسیم‌بندی کرد. به طور کلی مهم‌ترین انواع رپورتاژ آگهی شامل این موارد می‌شوند:

  • رپورتاژ آگهی تلویزیونی
  • رپورتاژ آگهی مربوط به سایت‌های خبری و رسانه‌های دیجیتال
  • رپورتاژ آگهی ویژه روزنامه و رسانه‌های کثیرالانتشار
  • رپورتاژ آگهی در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت لینک سازی در این نوع از تبلیغات

اهمیت رپورتاژ آگهی به همین جا ختم نمی‌شود و می‌تواند تأثیراتی فراتر از تبلیغات را برای شما به دنبال داشته باشد. از آنجایی که این نوع از تبلیغات در وب‌سایت‌های مختلف به عنوان یک پست مهمان منتشر می‌شوند و در نهایت نیز لینک سازی‌هایی در آن صورت می‌گیرد بخش مهمی از سئوی خارجی وب‌سایت شما به انجام می‌رسد.

با انتخاب یک وب‌سایت انتشاردهنده با دامنه بالا می‌توانید تأثیر بسیار خوبی بر سئوی سایت خود داشته باشید. این کار به صورت غیر مستقیم در بهینه‌سازی وب‌سایت شما در موتورهای جستجوگر مؤثر خواهد بود. وقتی رپورتاژ شما در یک وب‌سایت منتشر می‌شود، افراد با ورود به لینک وب‌سایتتان می‌توانند با محصولات شما آشنا شده و با احتمال بیشتری به مشتریان شما تبدیل گردند. بنابراین، داشتن این نوع از تبلیغات می‌تواند بیشترین بازدهی را برای شما به دنبال داشته باشد.

افزایش فروش با رپورتاژ

انتخاب بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی

با تمامی توضیحاتی که تا به اینجا در رابطه با این نوع از تبلیغات ارائه کردیم احتمالاً متوجه حساسیت انتخاب سایت مناسب برای انتشار این نوع از تبلیغات شده‌اید. به همین دلیل نیز لازم است که برایتان توضیح دهیم که چگونه می‌توانید بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی را انتخاب کنید. به طور کلی معیارهای مهمی وجود دارند که می‌توانند سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ را برای شما مشخص کنند:

  • موضوع وب‌سایت و ارتباط آن با حوزه کاری شما
  • مخاطبان وب‌سایت و میزان تعامل آنها
  • رتبه الکسای وب‌سایت
  • اعتبار وب‌سایت از نظر کاربران
  • اعتبار وب‌سایت از نظر سئو
  • تعداد و نوع لینک‌های موجود در رپورتاژ
  • انتخاب رپورتاژ دائمی یا موقتی
  • محل انتشار (صفحه اصلی باشد یا نه!)
  • محدودیت‌های موجود در تعداد کلمات و تصاویر

زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

با همه این توضیحات وقت آن است که ببینیم اصلاً چه زمانی لازم است که این نوع از تبلیغات را منتشر کنیم. اصولاً در زمان‌های مختلفی همچون وجود مراسم باشکوه آغاز به کار، تأسیس وب‌سایت تازه، عرضه یک محصول جدید، بهبود و به‌روزرسانی محصولات محبوب، توسعه خط تولید محصولات، افتتاح دفتر یا فروشگاه تازه، همکاری با یک شرکت برجسته، تغییرات مدیریتی مهم، دریافت جایزه معتبر، گرامی داشت سالگرد یک اتفاق مهم در برند، میزبانی یک کارگاه یا سمینار، به‌کارگیری افراد برجسته و… می‌توانید از فرصت به‌دست‌آمده برای انتشار این نوع از تبلیغات استفاده نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم که این مطالب را نیز مطالعه کنید:

  • تبلیغات در تلگرام می‌تواند فروش شما را بیشتر کند!
  • تبلیغات در اینستاگرام به چه کارهایی نیاز دارد؟
  • مزایای بازاریابی دیجیتال: فراتر از سئو و تبلیغات
  • تبلیغات

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[2],"post__not_in":[5533],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
فروشگاه اینترنتی در ایران

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران خیال شما را راحت می‌کنند!

درباره کسب و کار اینترنتی

انواع کسب و کار اینترنتی برای درآمدزایی کدام‌ها هستند؟

جذب مشتری در فروشگاه ساز بیدُک

جذب مشتری در فروشگاه اینترنتی با محصولات کم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • ۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که زحمات شما را به باد می‌دهد
  • چطور و از کجا مشتری‌های جدید پیدا کنیم؟
  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#