مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک

مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُکفروشگاه ساز بیدُک، ساده ترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی با امکانات بی‌ نظیر و بدون نیاز به دانش فنی. مجله آکادمی فروشگاه ساز بیدُک

  • فروش و بازاریابی
  • شبکه‌های اجتماعی
    • آموزش اینستاگرام
    • آموزش تلگرام
    • آموزش توییتر
  • کسب و کار
  • راهنمای خرید
  • ویدئو
  • اخبار
  • بیدُک
  • صفحه خانگی
  • >
  • کسب و کار
  • >
  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!

تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!

  • mnaqikhani
  • کسب و کار
  • 15 تیر 1401
  • ۵۱ بازدید
  • بدون دیدگاه
سراع کار جدید نروید

 

فهرست
۱- اگر در مدت زمان کم به دنبال سود زیاد هستید
۲- اگر فقط و فقط به دنبال پول هستید و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنید

ممکن است شما هم اخیرا به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خود افتاده باشید تا با ارائه محصولات و خدمات خودتان به درآمدی پایدار و مستقل دست پیدا کنید. راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی و کارآفرینی در نگاه اول اقدامی درست به نظر می‌رسد زیرا شما را از بند محدودیت‌های کارمندی رها می‌کند و از طرفی امکان فعالیت اقتصادی و ارائه محصولات به میل خودتان را برایتان به ارمغان می‌آورد؛ اما برخلاف چیزی که از دور به نظر می‌رسد این اقدام نیازمند رعایت نکات مختلف و لحاظ کردن جزئیاتی است که عدم توجه به آن‌ها می‌تواند به سرعت کسب‌وکار شما را به سمت شکست سوق دهد.

اداره کردن کسب و کار شخصی در عین حال که از جنبه‌های مختلفی زمینه رشد و ارتقای فردی را برای شما فراهم می‌کند از طرفی در صورت شکست نیز می‌تواند روی جنبه‌های مختلف زندگی‌تان تاثیر منفی بگذارد پس بهتر است پیش از هر اقدامی جوانب مختلف این تصمیم را بررسی کنید تا ریسک عدم موفقیت کسب‌وکار خود را به حداقل برسانید.

برای این که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و آن را با موفقیت به سرانجام برسانید بهتر است ابتدا نسبت به ویژگی‌های شخصیتی خودتان نگاهی بیندازید و از آمادگی خود برای فعالیت به عنوان یک کارآفرین اطمینان حاصل کنید. در ادامه این مطلب به معرفی مشخصه‌هایی می‌پردازیم که داشتن هر یک از آن‌ها به معنی عدم آمادگی شما برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار مستقل خواهد بود.

 

۱- اگر در مدت زمان کم به دنبال سود زیاد هستید

طبیعتا یکی از اصلی‌ترین اهداف هر فعالیت اقتصادی، کسب درآمد و رسیدن به درآمد است اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که راه‌اندازی یک کسب‌وکار به احتمال زیاد در روزهای اول منجر به سوددهی نمی‌شود. توجه به این نکته می‌تواند مانع دلسردی‌تان شود. در صورتی که مسیر درستی را برای ادامه کسب‌وکار خود طی کنید مسلما به سود نیز خواهید رسید اما شتاب‌زدگی و بی‌صبری برای رسیدن به درآمد هنگفت تنها باعث اتخاذ تصمیمات اشتباه می‌شود. در نهایت نیز اگر توقعات شما با مدت زمان فعالیت و رشد کسب‌وکارتان متناسب نباشد احتمالا با سرخوردگی بازار را ترک خواهید کرد.

 

۲- اگر فقط و فقط به دنبال پول هستید و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنید

پول همه چیز نیست! بدون شک این جمله را بارها در زندگی‌تان شنیده‌اید. شاید عجیب به نظر برسد ولی این عبارت حتی در مورد کسب‌وکارها نیز صدق می‌کند. به عنوان تولیدکننده محصول یا ارائه‌دهنده خدمات این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر در اداره کسب‌وکار خود فقط به دنبال کسب درآمد باشید به موفقیت نخواهید رسید. مشتری‌ها به احتمال زیاد متوجه این مساله خواهند شد و به مرور در بیزنس خود با شکست مواجه خواهید شد. بهتر است در کنار کسب درآمد، به ساختن تجربه خوب برای مشتری، ایجاد حس اعتماد، اهمیت دادن به خریداران و اعتبار و خوش‌نامی را نیز مد نظر قرار دهید.

 

 

۳- اگر حاضر نیستید زیاد کار کنید و از تحمل سختی‌ها گریزانید

هرچند اداره یک کسب‌وکار سخت‌تر از چیزی‌ست که به نظر می‌آید اما راه‌اندازی یک کسب‌وکار از آن نیز سخت‌تر است! در ماه‌ها و شاید حتی سال‌های اول مدیریت یک کسب‌وکار باید سخت کار کنید. روزهای آغازین یک کسب‌وکار پر است از لحظاتی که باید به جای چند نفر کار کنید، به اندازه‌ی چند نفر زمان بگذارید و بارها تصمیمات سخت و سرنوشت‌ساز بگیرید. اگر برای چنین شرایطی آمادگی ندارید و برای تحمل سختی‌های آغازین راه‌اندازی یک کسب‌وکار آماده نیستید به سمت این کار نروید.

 

۴- اگر در زمینه‌ی کاری مورد نظر بسیار کم‌تجربه هستید

مسلما در آغاز راه به اندازه فردی که سال‌ها تجربه دارد از زیروبم فعالیت اقتصادی و مدیریت یک کسب‌وکار آگاه نیستید و به مرور متخصص‌تر و باتجربه‌تر خواهید شد اما داشتن اطلاعات پایه‌ای و اولیه نیز برای شروع فعالیت در یک زمینه خاص الزامی است. در صورتی که هیچ دید و آگاهی‌ای نسبت به یک صنف نداشته باشید احتمالا پیش از آن که بتوانید دانش و تجربه کافی را کسب کنید در کسب‌وکار خود شکست می‌خورید. برای شروع بهتر است به سراغ مشاغلی بروید که از آن‌ها سررشته دارید و می‌توانید سختی روزهای نخست مدیریت کسب‌وکار را پیش‌بینی کنید. به مرور زمان و با قرار گرفتن در موقعیت‌های سخت‌تر می‌توانید به دانش خود بیافزایید و کم‌کم رشد کنید.

 

 

۵- هیچ برنامه‌ای برای ادامه کسب‌وکار در درازمدت ندارید

رسیدن به موفقیت مستلزم طی کردن زمانی طولانی است و میزان موفقیت یک کسب‌وکار در درازمدت بررسی می‌شود. در صورتی که برنامه‌ای برای آینده بلندمدت ندارید و تنها به موفقیت‌های مقطعی و کوتاه‌مدت فکر می‌کنید به سراغ راه‌اندازی هیچ کسب‌وکاری نروید. بهتر است پیش از عملی کردن ایده‌های خود برای آینده و روزهایی که بیزنس شما به موفقیت رسیده و رشد کرده نیز آمادگی داشته باشید و مسیر رسیدن به موفقیت و ادامه آن‌ را در ذهن خود ترسیم کرده‌باشید.

 

۶- برای مشکلات احتمالی راه حلی ندارید و آماده مواجهه با چالش‌ها نیستید

قرار نیست در راه‌اندازی و اداره یک کسب‌وکار همه‌چیز طبق پیش‌بینی‌ها و مطابق میل شما پیش برود. باید از قبل برای مواجهه با مشکلاتی که در این مسیر وجود دارند آماده باشید و از قبل برای هریک از آن‌ها راه حل مناسبی را در نظر داشته باشید. اگر پیش از مواجهه با مشکلات برای حل آن‌ها برنامه‌ای نداشته باشید یا با ذهنیت درست همواره به دنبال بهبود اوضاع نیستید احتمالا هنوز برای راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان به آمادگی نرسیده‌اید.

 

 

۷- اگر به جلب رضایت همه و عمل به میل دیگران اهمیت می‌دهید

اولویت شما به عنوان کارآفرین و مدیر یک بیزنس باید رشد و توسعه کسب‌وکارتان باشد. برای رسیدن به این هدف ممکن است مجبور شوید با بسیاری از دوستان و اعضای خانواده خود قطع رابطه کنید یا به نظراتشان بی‌توجهی و از دخالت مخرب اطرافیان خود جلوگیری کنید. کارآفرین بودن و محبوبِ همه بودن لزوما با هم برابر نیستند و ممکن است به دلیل کمبود زمان، خیرخواهی برای کسب‌وکار خود، محدودیت‌های مالی یا موارد دیگر مجبور شوید تا حدی از اطرافیان خود فاصله بگیرید. در صورتی که آماده قرار گرفتن در این شرایط نیستید هم بهتر است به سراغ راه‌‌اندازی کسب‌وکار خودتان نروید.

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"category__in":[8],"post__not_in":[6853],"posts_per_page":3,"ignore_sticky_posts":1,"orderby":"rand","post_type":"post"},"title":"\u0647\u0645\u0647","post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_3","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":{"between":"between-2","layout":"layout-3"},"box_layout":"boxed-item-2","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_3","post_status":"publish"}
استراتژی فروش موفق در فروشگاه ساز

۱۰ استراتژی فروش موفق (قسمت دوم و پایانی)

افسانه کسب و کار در فروشگاه ساز بیدُک

افسانه کسب و کار؛ خودش سر و صدا راه می‌اندازد!

ایده‌های فوق‌العاده تجارت الکترونیک در آگوست ۲۰۱۶

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

{"number":"","cats":"","orderby":"views","post_title":1,"title":"\u0647\u0645\u0647","excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":"","meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio-auto","image_width":"40","box_layout":"boxed-item-2","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
ساخت فروشگاه اینترنتی

چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

طراحی لوگو در فروشگاه ساز بیدُک

آنلاین طراحی لوگو رو انجام بده!

منابع دیجیتال مارکتینگ

منابع دیجیتال مارکتینگ – معرفی ۱۰تا از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ

فروش در اینستاگرام در مجله فروشگاه ساز بیدُک

نکات طلایی برای پیج فروش در اینستاگرام

راه اندازی شبکه های اجتماعی در فروشگاه ساز بیدُک

راه‌اندازی شبکه های اجتماعی، استارت فروش آنلاین شما

دسته‌بندی

  • آموزش اینستاگرام
  • آموزش تلگرام
  • اخبار
  • بیدُک
  • دسته‌بندی نشده
  • راهنمای خرید
  • شبکه‌های اجتماعی
  • فروش و بازاریابی
  • کسب و کار
  • ویدئو

آخرین نوشته‌ها

  • ۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که زحمات شما را به باد می‌دهد
  • چطور و از کجا مشتری‌های جدید پیدا کنیم؟
  • تا اطلاع ثانوی هیچ کسب‌و‌کاری راه نیندازید!
  • هک رشد (Growth Hacking) چیست؟ هک رشد مناسب کیست؟
  • افزایش فروش چطور اتفاق می‌افتد؟ چگونه بیشتر بفروشیم؟

شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۹ © تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ساز بیدُک می‌باشد
#