چگونه از روانشناسی و اهداف فروش برای دو برابر کردن نرخ تبدیل استفاده کنیم (قسمت دوم)

نرخ تبدیل

در قسمت اول این مقاله به ۳ مورد از مواردی که باعث افزایش نرخ تبدیل خواهد شد اشاره کردیم. اثبات اجتماعی، عمل متقابل و تعهد و ثبات این موارد بودند. در ادامه در به معرفی ۳ مورد دیگر خواهیم پرداخت.

۴) قدرت

بر اساس این قانون مردم به نظرات و درک مسئولین و متخصصین بیشتر اعتماد دارند. پزشکان، سیاستمدارن، سایت های تخصصی، افراد مشهور و شرکت ها از این دسته اند.

برای همین نمونه‌هایی نظیر این را در بعضی از سایت ها می بینید.

Authority

سایت Kettle & Fire bone broth از این قانون با آوردن سخنان نویسنده های شناخته شده و دکترها در صفحه اول خود استفاده کرده است.

Kettle & Fire bone broth

چطور از این قانون استفاده کنیم:

توصیفات افراد مشهور و تاثیرگذار را قرار دهید
لوگوی سایت هایی که از شما صحبت کرده اند را در سایت خود قرار دهید
جملات محققان، دکترها و دیگر چهره های تاثیرگذار را درباره محصول خود بیاورید
بریم سراغ مورد بعدی!

۵) تمایل داشتن

این مورد خیلی ساده است، مردم دوست دارند با کسانی ازدواج کنند که دوستشان دارند!

هرچه سایت شما دوست داشتنی تر، جذاب و دوستانه تر باشد مردم بیشتر علاقه به خرید از شما هستند.

ساده است.

به همین دلیل مردم از برندهایی مثل Dollar Shave Club، Chubbies و بقیه برندهایی که جذابیت دارند ارتباط برقرار می کنند.

Chubbies

این دشوارترین قانون برای بالا بردن نرخ تبدیل است. در هر حال با تزریق هویت به وب سایت خود، شما نوع خاصی از مشتریان را جذب خواهید کرد که هویت شما واکنش نشان خواهند داد.

و اما قانون آخر …

۶) کمیابی

آیا تا به حال با حراج و یا پیشنهادی مواجه شده اید که اینطور بنویسد: برای مدت محدود!؟

قطعا دیده اید. شما قبلا هم در اینترنت بوده اید. این در عمل قانون کمیابی است.
برای همین است که در برخی از فروشگاه ها آخرین موجودی ها را نمایش می دهند و یا تخفیف های روزانه قرار می دهند.

تخفیف روزانه دیجی کالا

برای اجرای این قانون شما می توانید:

از پیشنهادات زماندار استفاده کنید. این پیشنهادات باید لحظه شمار دارای انقضا داشته باشند.
تخفیف‌های ۲۴ ساعته ارائه دهید.
به مشتریان نمایش دهید چه تعداد از محصول مانده است.

و تمام! این بود ۶ قانون تاثیرگذار برای بالا بردن نرخ تبدیل در وب سایت‌ها که می توانید از آن ها استفاده کنید.

بهترین راه برای بالا بردن نرخ تبدیل تست‌های A/B است که می توانید از طریق آن های تاثیر بهتر قوانین بالا را رصد کنید. من پیشنهاد می کنم که آن را به صورت متفاوت انجام دهید:

تیترها
پیشنهادات
تصاویر
جملات مشتریان
نقدها
سایز دکمه ها، رنگ ها
قالب وب سایت
اگر هفته ای ۱-۲ بار تست A/B انجام دهید در چند ماه شاهد رشد ۲۰-۲۰۰ درصدی نرخ تبدیل خود خواهید بود.

دستاوردهای بسیار مهم و مفیدی از اجرای قوانین ذکر شده به دست خواهید آورد. برید و از آن‌ها استفاده کنید.

منبع: Bigcommerce

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید