ترفندهای بازاریابی برای افزایش دنبال کننده‌ها در اینستاگرام (قسمت اول)

اگر از هرکدام از بازاریاب‌های شبکه‌های اجتماعی بپرسید سؤال و دغدغه شماره یک شما در اینستاگرام چیست، جواب اکثر آن‌ها به دست آوردن دنبال...

نمونه‌های الهام بخش استفاده‌ی مناسب از شبکه‌های اجتماعی توسط کسب و...

در قسمت اول این مقاله نمونه‌ای از محتواهای تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، پینترست و اینستاگرام از کسب کارهای بزرگی مانند نایک، آی...

۵ نکته برای فروش کالا در اینستاگرام

به این فکر هستید گه چگونه در اینستاگرام بفروشید؟ برای ایجاد بیشترین تعامل با مشتری‌ها در اینستاگرام، عکس‌ها و توضیحات شما باید برجسته باشد و...

بات تلگرامی بیدک چه کمکی به فروش اینترنتی شما می‌کند

کاربرد بالای شبکه‌های اجتماعی و رشد جهشی این بستر در چند سال اخیر، رشد روز به روز تکنولوژی را در این فضا به همراه...

چرا رضایت مشتری مهم است (قسمت دوم)

رضایت مشتری از این رو بسیار مهم است که معیاری در اختیار بازاریاب‌ها یا صاحبان کسب‌ و کار قرار می‌دهد تا به‌ وسیله‌ی آن...

قابلیت خرید کالا به ‌زودی در اینستاگرام

موبایل در این مدت به راهی تغییر کرده که مردم می‌توانند به ‌وسیله‌ی آن خرید کنند. شما در حالی که منتظر شام نشسته‌اید محصولات...

۶ مرحله برای دستیابی به یک سیستم مؤثر پردازش سفارش

یک سیستم قابل اطمینان و کارآمد پردازش سفارش برای موفقیت کسب و کار بسیار حیاتی است. بدون آن عملیات پشت سیستم کورکورانه جلو می‌رود،...

بازاریابی و فروش در اینستاگرام: استراتژی یکپارچه سازی کانال‌های خرده فروشی...

اینستاگرام به سرعت به یک رسانه‌ی بسیار مهم در استراتژی یکپارچه سازی کانال‌های فروش و بازاریابی رشد پیدا کرده است. این برنامه کانالی با...

چرا رضایت مشتری مهم است (قسمت اول)

رضایت مشتری یک اصطلاح بازاریابی است که ارزیابی می‌کند چگونه محصولات و خدمات یک کمپانی در سطح انتظارات مشتری است یا از آن پیشی...

چرا برند شما باید در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشد و...

امروزه فن‌آوری‌ها برای اتصال به کانالی مورد استفاده قرار می‌گیرند که مشتری‌ها به پیچیده‌تر شدن خود ادامه می‌دهند و تا حد زیادی چالش را...