پرسونا چیست و چطور با شناخت پرسونا بیشتر بفروشیم

شناخت شخصیت مشتری نمونه (پرسونا) برای فروش بیشتر درست این است که بدون شناخت درست از مشتری قدمی برای...

روش اتصال دامنه اختصاصی به فروشگاه اینترنتی: ثبت نام در ابرآروان

اتصال دامنه به فروشگاه اینترنتی به روش جدید: با توجه به تغییر در زیرساخت‌ها و بهبود کیفیت خدمات بیدُک...

اتصال درگاه پرداخت آنلاین به فروشگاه اینترنتی: پی پینگ

داشتن یک روش پرداخت یکی از اساسی‌ترین نیازهای یک فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. برای اینکه مشتری‌های یک فروشگاه آنلاین به آخرین مرحله خرید برسند،...

کارهای 30 روز اول، برای رسیدن به اولین سفارش‌ها

اگر این مطلب رو مطالعه می‌کنید، به این معناست که شما فروشگاه خود را راه اندازی کرده‌اید و به دنبال دریافت ترافیک...

چطور اکانت گوگل آنالیتیکس بسازیم

گوگل آنالیتیکس یکی از محصولات گوگل است که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از این سرویس...

چطور از استوری اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم (قسمت اول)

استوری های اینستاگرام روش استفاده از اینستاگرام را تغییر داده است و به پلتفرمی فراتر از آلبوم آنلاین روزانه شما تبدیل شده...

روش‌های به دست آوردن اعتماد مشتری؛ حتی اگر هنوز فروشی نداشتید!...

کسب‌وکارها راه‌اندازی نمی‌شوند، آن‌ها ساخته می‌شوند. همین‌طور این جمله را نیز می‌توان در مورد شهرت نیز گفت. مهم نیست چقدر برند شما...

تگ کالا چیست و چطور از آن استفاده کنیم

تگ کالا چیست؟ تگ کالا یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی است که با وارد کردن آن در صفحه کالا می‌توانید کالاهای خود را در...

چطور دامنه خودمان را دریافت کنیم

برای رفتن به سایت‌های مختلف هر کدام از آن‌ها نیاز به یک آدرس اینترنتی دارند که از یک نام و یک پسوند...

در بازار رقابتی چگونه مشتریان خود را پیدا کنیم ؟

رقابت یک روی زندگی و تجارت است. اما وقتی شما یک فعالیت تجاری را شروع میکنید و یا استراتژی یک فعالیت تجاری...