گزارش نمایشگاه الکامپ ۹۶

نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در سال 1396 در تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد به مدت 4 روز و با فاصله چند ماهه از الکامپ قبلی برگزار شد.

مسئولان برگزاری اوایل امسال به این نتیجه رسیدند که تاریخ برگزاری نمایشگاه را تغییر بدهند و این موضوع شاید زیاد برای جامعه استارتاپی خوشایند نبود و با اعتراض‌هایی همراه بود. اما باز هم این مسئله مانع شرکت پرشور استارتاپ ها و فعالان حوزه الکترونیک نشد. البته که برگزاری نمایشگاه با تغییرات عمده دیگری نیز مانند تغییر مکان سالن الکامپ استارز به فضایی بزرگ‌تر و با دکوراسیونی جدید همراه بود.

مانند هر سال، سالن الکامپ استارز شلوغ‌ترین و پربازدیدترین سالن نمایشگاه بود و استارتاپ های شرکت کننده در نمایشگاه فرصت خوبی داشتند تا محصولات و کسب و کار خود را با علاقه‌مندان به این حوزه معرفی کنند. بازدید کننده‌ها با وجود گرمای هوا در طول 4 روز استقبال خوبی داشتند و مشتاقانه با استارتاپ ها به گفتگو می‌پرداختند.

بیدُک نیز از این قائله مستثنا نبود و با تغییراتی که نسبت به نمایشگاه پیش در محصول خود داشت، حضوری قدرتمند و متفاوت را در الکامپ 96 تجربه کرد. گفتگوی جذاب با شرکت کننده‌ها و میزان توجه آن‌ها به شیوه کار بیدُک در حوزه تجارت الکترونیک باعث شد ما با چند تن از بازدید کننده‌ها به گفتگو بپردازیم و نظر آن‌ها را در مورد نمایشگاه امسال و کسب و کار بیدُک جویا شویم.

مشروح مصاحبه‌ی انجام شده با بازدید کنندگان از غرفه بیدک در قالب ویدیو فراهم شده است که نظر شما را به آن جلب می‌کنیم.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید