شمارش معکوس برای فروش اینترنتی شما (شبکه های اجتماعی)

فروش اینترنتی
شبکه‌های اجتماعی

همه چیز هیجان انگیز می شود. وقتی شما با دقت ایده‌ای به به ذهنتان می رسد و نهایتا محصولی برای فروش در اینترنت پیدا می کنید. بعد از جست و جوی کم یا زیاد شما تولیدکننده و یا توزیع کننده محصول مورد نظر خود را پیدا می کنید و متوجه می شوید حتی از آنچه در فکر شما بود بهتر است. در نهایت شما نخستین سفارش خود را ارسال می کنید و منتظر رسیدن آن‌ها می شوید. اما حالا چی؟!

شما کارهای بسیاری دارید تا انجام دهید، چون در حال حاضر در فاز پیش راه اندازی هستید. این زمان بسیار حساسی است برای تمام فروشگاه‌های اینترنتی که کارهای اولیه را برای ادامه انجام دهند. به سخت کار کردن خوش آمدید!

راه و اندازی یک کسب و کار بدون آماده شدن برای آن دستورالعملی است برای بدبختی. برای همین است که ما مجموعه مقالاتی برای مهیا شدن شما جهت حضور در بازار رقابت آماده کرده ایم، که در این قسمت درباره شبکه‌های اجتماعی صحبت خواهیم کرد.

کارهای بسیاری وجود دارند، پس لطفا شروع کنید.

[smallheader]شبکه‌های اجتماعی خود را راه اندازی کنید[/smallheader]

برای بسیاری از کسب و کارها، شبکه‌های اجتماعی خون حیاتی هستند که روند مناسبی از ترافیک و مشتری را با خود همراه خواهند داشت. آن‌ها دریچه ورود علاقه‌مندان به محصول و برند شما هستند.

نکات بسیاری هستند که هر کسب و کار آنلاینی باید برای آماده سازی شبکه‌های اجتماعی خود انجام دهد.

نام خود را انتخاب کنید

شما چه بخواهید و چه نخواهید ایستاگرام و تلگرام محبوب‌ترین‌ها در ایرانند. صرف نظر از اینکه شما می خواهید در این‌ها فعالیت داشته باشید یا نه، نام خود را در این شبکه‌ها رزرو کنید، تا دیگران این نام را به اسم خود ثبت نکنند.

در شبکه‌های اجتماعی هیچ چیزی بدتر از این نیست که نام شما در هر کدام از آن‌ها متفاوت باشد. شما می توانید قبل از انتخاب اسم از ابزارهایی چون namechk و knowem استفاده کنید تا مطمئن شوید که اسم شما در شبکه‌های مختلف رزرو نشده است.

[warning]هشدار: استفاده از ربات‌ها و یا خرید دنبال‌کننده (follower) اشتباهی است که باعث می‌شود پست‌های شما فقط به ۵ الی ۱۰ درصد مخاطبین خود نمایش داده شود. در هر حال اگر اقدام به خرید دنبال کننده کنید، شما هرگز با مخاطبین اصلی خود روبرو نخواهید شد و این برای شما گران تمام خواهد شد.[/warning]

شبکه‌ های اجتماعی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

بجز تلگرام و اینستاگرام قطعا شما علاقه دارید تا در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز فعال باشید. بعضی از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار شما بهتر جواب خواهند داد. شما باید کشف کنید که موثرترین شبکه‌ها برای شما کدامند.

توجه داشته باشید که هر شبکه برای محتوای خاصی طراحی شده است. همچنین شبکه‌های اجتماعی به زمان نیاز دارند. پس اگر می توانید در مدت زمان طولانی شبکه ای را به روز نگه دارید سراغ آن بروید.

مشخصات و عکس‌های پیش زمینه

پروفایل خود را سریعا کامل کنید و نخستین پست‌های خود را انتشار دهید. مسلما بازدیدکنندگان و دنبال کننده‌های نخستین باید چیزی برای دیدن داشته باشند و دوست ندارند شبیه کسانی باشند که زودتر از بقیه به مهمانی رسیده اند!

شما می توانید لیست سایز تصاویر اولیه شبکه‌های مختلف را اینجا ببنید.

دنبال کننده‌های خود را بسازید و ارتباط بگیرید

حالا به سخت ترین قسمت رسیدید.اگر بخواهم صادقانه به شما بگویم ۱۰۰ به دست آوردن دنبال‌کننده اول بسیار سخت و پیچیده است. به همین دلیل شما باید روزانه برای این کار زمان گذاشته و نتیجه را بررسی کنید.

روش‌هایی جهت بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که می توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید