اهمیت بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای اینترنتی

با تغییر و انقلاب در دنیای فنّاوری‌های مدرن، کسب و کارهای آنلاین کوچک و متوسط هر کاری انجام می‌دهند تا در همین راستا حرکت کنند و از قافله عقب نمانند. حتی کسب و کارهای فیزیکی هم به فکر رقابت در محیط آنلاین افتاده‌اند و با توجه به روند بازار مدل کسب و کار خود را تا حد زیادی تغییر داده‌اند و رو به دنیای آنلاین آورده‌اند. یکی از فاکتورهایی که به کسب و کارها برای رقابت با رقبای کوچک و بزرگ خود کمک می‌کند، بازاریابی دیجیتالی و آنلاین است که با تأثیر از این موضوع می‌توانند به جذب بازاری آنلاین و سودآور دسترسی پیدا کنند و در این فضا رشد کنند.

اما چرا باید بازاریابی دیجیتالی انجام داد؟ وقتی حرف از موفقیت یک کسب و کار اینترنتی می‌زنیم، بازاریابی آنلاین نقش کلیدی را بازی می‌کند. برای پیدا کردن بازار هدف و نشان دادن محصول و خدمات شما به مخاطبان، نیاز به بازاریابی دیجیتال خواهید داشت. با داشتن یک استراتژی خوب در بازاریابی آنلاین می‌توان برند شدن، ترافیک زیاد به سایت و فروش بیشتر را انتظار داشت. حالت‌های ایجاد ارتباط در فضای اینترنت با مشتریان و بازاریابی دیجیتالی سازگارتر، سریع‌تر ، قابل اندازه‌گیری و نتیجه گرا تر از شیوه‌های سنتی تبلیغات به‌خصوص برای کسب و کارهای اینترنتی است. در ادامه تنها چند نمونه از مزایای بازاریابی دیجیتالی را بررسی می‌کنیم که این موارد با رشد این فضا در میان کسب و کارها بیشتر و پیشرفته‌تر نیز می‌شوند.

کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهید

امروزه همه چیز را می‌شود آنلاین دید و خرید از بلیت سینما تا کوچک‌ترین کالاهای خانگی. چیزی که از آن نمی‌شود گذشت و قبل‌تر هم به آن اشاره شد این است که کاربران از هر جایی می‌توانند محصولات شما در سطح اینترنت ببینند. با بازاریابی آنلاین کاربرهایی که دارند دنبال محصولی مشابه با محصول شما می‌گردند به سمت خود بکشانید. این امر باعث خواهد شد جمعیت بیشتری محصولات شما را ببینند و با برند شما آشنا شوند.

بهای کمتری بابت تبلیغات می‌پردازید

با شیوه‌های نوین تبلیغات دیجیتال چه در فضای وب مثل تبلیغات بنری و کلیکی چه در فضای شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات در صفحه‌ها و کانال‌های هدف، هزینه تبلیغات نیز پایین‌تر آماده و حتی هدفمندتر هم شده است. دیگر مجبور نیستید از رقبای بزرگ‌تر خود که خرج گزافی بابت تبلیغات میدانی و رسانه‌ای می‌کنند عقب بمانید. از دردسرها دور شوید، تبلیغات را در فضای اینترنت اجرا کنید و ببینید که چطور ترافیک به سایت فروشگاه اینترنتی شما می‌آید.

مشتریان خود را بهتر می‌شناسید و آنالیز می‌کنید

وقتی در فضای هدفمندتری تبلیغ می‌کنید با جنس مخاطبان خود آشنا می‌شوید. تمام این آمار را می‌توانید به‌صورت آنلاین ببینید و پس از آنالیز آن‌ها برای تبلیغات بعدی، روند رو به بهبودی را در پیش می‌گیرید. این اتفاقی است که در فضایی جز اینترنت تقریباً غیرممکن است. حتی بعضاً مخاطبان شما در این مسیر با شما ارتباط مستقیم می‌گیرند که این خود مزیتی بزرگ است تا به مشتری‌های خود نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

اما چطور باید بازاریابی دیجیتالی و آنلاین را اجرا کنیم؟

بیدُک سرویس متفاوتی را برای فروشنده‌های اینترنتی خود در نظر گرفته که با همکاری شرکت‌های خوب تبلیغات آنلاین، در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی چالش بازاریابی و فروش اینترنتی را برای فروشگاه اینترنتی مرتفع کند. از تبلیغات بنری و کلیکی در پر بازدیدترین وب‌سایت‌ها گرفته تا پست‌های تبلیغاتی در کانال‌های تلگرامی را می‌توان با هزینه‌هایی به مراتب کمتر در بخش بازاریابی بیدُک انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر از روش‌های بازاریابی آنلاین و تعرفه‌ها و همچنین درخواست تبلیغات به لینک زیر مراجعه کنید.

بازاریابی آنلاین در بیدُک

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید