۴ روش برای بالا بردن تعامل و فروش در ایستاگرام

فروش در اینستاگرام

این یک حقیقت است.

اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و به شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شده که خیلی سخت است که از آن بگذریم.

به هر حال، مطالعات نشان داده که تعاملات با برند‌ها در ایستاگرام ۲۵ درصد از دیگر شبکه‌ها مانند فیسبوک، توییتر و پینترست بیشتر است. یک شبکه اشتراک‌گذاری عکس که رشد سالانه ۹۰۰ درصد را سپری کرده است و بر اساس آمار ۷۰ درصد خانم‌ها و ۳۰ درصد آقایان در آن حضور دارند.

در اینجا ۴ روش برای بهبود کسب و کار شما توسط اینستاگرام را ذکر می کنیم.

۱) کمپین یا مسابقه راه اندازی کنید

زمانی که در مورد محتوایی برای بدست آوردن کاربر بیشتر صحبت می‌کنیم، نمی‌توانید روش بهتری نسبت به راه‌اندازی کمپین یا مسابقه در ایسنتاگرام فکر کنید.

زمانی که شما درباره شناخت برند نایک یا استارباکس مطالعه می‌کنید، متوجه می شوید این یک راه بسیار عالی برای انگیزه دادن به مشتریان است تا خریدها و آنچه که درباره برند شما را دوست دارند را به اشتراک بگذارند.

شروع کردن با یکی از موارد بسیار ساده است:

  • انگیزه درستی را انتخاب کنید، با دادن راهی که مردم آن را میخواهند
  • هشتگ ساده و یکتایی برای کمپین خود انتخاب کنید
  • قالب مشخصی انتخاب کنید تا به توجه‌ها را متمرکز کنید
  • متراکم و انبوه محتوا را در فضای آنلاین نشر دهید

اگر اونقدر خوش شانس نیستید که بتوانید از طریق API مستقیما پست کنید تصاویر را، ابزارهای زیادی هستند که می توانید به راحتی از طریق آن‌ها محتوا و کمپین خود را راه اندازی کنید.

برخی از این‌ها که ما به شما پیشنهاد می کنیم:

رونگار

TINT

PIXLEE

Statigram

Olapic

Venueseen

Candid

یکی از نمونه ‌های موفق بازاریابی از طریق محتوا در اینستاگرام بزند Michael Kors است. اونها مسابقه ای طراحی کردند برای کسانی که یکی از ساعت‌های آن ها را خرید کرده بودند تا آن‌ها عکسی با آن ساعت را با هشتگ #mktimeless پست کنند.

این نمونه ای از آن‌هاست:

مشارکت مردم با در اینستاگرام شما از طریق مسابقه یک راه بسیار خوب برای تعامل و جذاب بودن شما برای کاربرانتان خواهد بود.

۲) عکس‌های که مردم در ایستاگرام گذاشته اند را در صفحه محصول خود قرار دهید

این بهترین روش است تا به مشتریان فعلی و آینده خود ثابت کنید که محصولات شما فقط محبوب نیستند، بلکه باید به طور مرتب مجذوب پدیده روانشناختی اثبات اجتماعی شوند.

به طور خلاصه باید موجودات اجتماعی باشید! ما تمایل داریم چیزهایی را دوست داشته باشیم که بقیه هم دوست داشتن آن‌ها را نقل کنند. چرا نباید به مشتریان آینده خودتان نشان دهید که مشتریان فعلی شما هم از محصولاتتان استفاده می کنند و هم آن‌ها را بسیار دوست دارند؟

در این جا یک نمونه بسیار خوب از این مفهوم را می بینید:

فروش لباس

۳) به پشت صحنه بروید

هیچ چیزی تعامل کاربران را همانند اجازه دیدن پشت صحنه فعالیت های شما و فرصت لایک و نظر دادن به آن ها برنمی‌انگیزد. این مانند آن است که کسی را برای شام دعوت کنید و لبریز از احساس وفاداری به برند یا قدمی جلوتر برای صمیمیت با مشتریانی که به دنبال گزینه‌هایی بی پایانند.

برای مثال، Threadless به دنبال کنندگان خود اجازه می‌دهد نه تنها ببینند آن ها چطور کار می کنند بلکه چطور تیشرت‌های آن ها رنگ می‌ شود.

A post shared by threadless (@threadless) on

A post shared by threadless (@threadless) on

رفتن به پشت صحنه به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا تجریه خصوصی‌تر داشته باشند، مساله ای بسیار ازشمند که اساسا به پیشرفت کمک خواهد کرد.

۴) کاتالوگ محصولات خود را در حرکت نمایش دهید

قطعا شما میتوانید همان تصاویر ساده با پیش‌زمینه سفید را برای محصولات خود در سایت استفاده کنید اما اینستاگرام این فرصت را به شما می‌دهد تا محصولات خود را در شرایط واقعی به نمایش بگذارید.

این به دنبال کنندگان شما کمک می کند تا محصولات شما در شرایطی که می توانند با محیط روزانه خود وقف دهند ببینند.

به طور مثال نایک که به عنوان یک برند بسیار خوب در اینستاگرام شناخته می‌شود، آخرین کفش‌های خود را به طوری که در زندگی واقعی استفاده می‌شوند در عکس‌ها نمایش میدهد و دنبال کنندگان این فرصت را دارند تا آن‌ها را لایک کنند و یا نظرات خودشان را در این رابطه بگویند.

A post shared by Nike+ Run Club (@nikerunning) on

به روش‌هایی فکر کنید که مشتریان شما با محصولاتتان ارتباط برقرار می کنند، آن‌ها را میپوشند و یا آن‌ها را از طریق اینستاگرام پر رنگ‌تر نمایش می‌دهند.

امیدواریم این روش‌ها به شما کمک کنند تا بیشتر مزیت‌های اینستاگرام را بشناسید و به روش‌های خودتان از آن بهره ببرید.

اگر روش‌ دیگری میشناسید به ما هم بگویید.

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید