گزارش نمایشگاه الکامپ ۹۶

نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در سال ۱۳۹۶ در تاریخ ۳۰ تیر الی ۲ مرداد به مدت ۴ روز و با فاصله چند ماهه از الکامپ قبلی برگزار شد.

مسئولان برگزاری اوایل امسال به این نتیجه رسیدند که تاریخ برگزاری نمایشگاه را تغییر بدهند و این موضوع شاید زیاد برای جامعه استارتاپی خوشایند نبود و با اعتراض‌هایی همراه بود. اما باز هم این مسئله مانع شرکت پرشور استارتاپ ها و فعالان حوزه الکترونیک نشد. البته که برگزاری نمایشگاه با تغییرات عمده دیگری نیز مانند تغییر مکان سالن الکامپ استارز به فضایی بزرگ‌تر و با دکوراسیونی جدید همراه بود.

مانند هر سال، سالن الکامپ استارز شلوغ‌ترین و پربازدیدترین سالن نمایشگاه بود و استارتاپ های شرکت کننده در نمایشگاه فرصت خوبی داشتند تا محصولات و کسب و کار خود را با علاقه‌مندان به این حوزه معرفی کنند. بازدید کننده‌ها با وجود گرمای هوا در طول ۴ روز استقبال خوبی داشتند و مشتاقانه با استارتاپ ها به گفتگو می‌پرداختند.

بیدُک نیز از این قائله مستثنا نبود و با تغییراتی که نسبت به نمایشگاه پیش در محصول خود داشت، حضوری قدرتمند و متفاوت را در الکامپ ۹۶ تجربه کرد. گفتگوی جذاب با شرکت کننده‌ها و میزان توجه آن‌ها به شیوه کار بیدُک در حوزه تجارت الکترونیک باعث شد ما با چند تن از بازدید کننده‌ها به گفتگو بپردازیم و نظر آن‌ها را در مورد نمایشگاه امسال و کسب و کار بیدُک جویا شویم.

مشروح مصاحبه‌ی انجام شده با بازدید کنندگان از غرفه بیدک در قالب ویدیو فراهم شده است که نظر شما را به آن جلب می‌کنیم.

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید