چرا برند شما باید در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشد و بفروشد

امروزه فن‌آوری‌ها برای اتصال به کانالی مورد استفاده قرار می‌گیرند که مشتری‌ها به پیچیده‌تر شدن خود ادامه می‌دهند و تا حد زیادی چالش را برای فروشنده‌ها به ارمغان می‌آورد.

اطمینان حاصل کردن از برقراری ارتباطی بدون اشکال میان فروشگاه خود و شبکه‌های اجتماعی‌ای که مشتریان شما از آن استفاده می‌کنند، دنیایی متفاوت را رقم می‌زند.

واقعیت: امروزه مردم به‌طور متوسط روزانه ۵۰ دقیقه از وقت خود را در فیسبوک، اینستاگرام و پلتفرم‌های پیام‌رسان مانند تلگرام صرف می‌کنند.

این واقعیت دو برابر بیشتر از زمانی است که ما وقت خود را صرف مطالعه و ورزش می‌کنیم. حتی بیشتر از ده باری که ما واقعاً صرف چک کردن و پرداختن به شبکه‌های اجتماعی می‌کنیم، تقریباً بیشتر از زمانی است که ما هر روز به خوردن و آشامیدن اختصاص می‌دهیم.

average-of-50-minutes-per-day-on-social-platforms

 

هنگامی که مشتری‌ها که زمانی را که به نیازهای اساسی خود, مانند خوردن و آشامیدن اختصاص می‌دهند، تقریباً به همان اندازه به‌صورت داوطلبانه خود را در معرض بازاریابی شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهند، شما باید متوجه شوید که این یک شانس بسیار بزرگ برای به دست آوردن مخاطب است!

بنابراین یکپارچه سازی کانال‌های فروش استراتژی‌ای است که کمپانی‌ها، چه بزرگ چه کوچک، باید آن را جلوی صف بازاریابی خود در حوزه تجارت الکترونیک بگذارند.

منبع: yotpo

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید