مزایای استفاده از یک تقویم محتوای شبکه‌های اجتماعی

بیایید روراست باشیم. شما سرتان شلوغ است و زمانی که سرتان شلوغ است برنامه‌ای برای دسته‌بندی انجام کارهایی که باید انجام شوند و به ناچار بر سرتان خراب شده‌اند ندارید. در یک استراتژی موفق در شبکه‌های اجتماعی برای دیدن نتایج مثبت نیازمند پست‌های منظم و ارتباط با دنبال کنندگان چه در لغات مورد استفاده برای بهبود در موتورهای جستجو، چه در برند سازی، چه در جذب بازدیدکننده و یا در هر سه مورد است.

پس درصورتی‌که هم‌اکنون از تقویمی برای مشخص کردن محتوای شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنید، این مطلب را بخوانید:

  • ۱- تقویم‌ها به شما کمک می‌کنند تا از تلاش‌های سخت در زمان وقوع اتفاقات دوری کنید. با یک تقویم شبکه اجتماعی، می‌توانید تمام پست‌های یک هفته یا یک ماه را برنامه‌ریزی کنید، که در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند تا بتوانید برای آینده برنامه‌ریزی کنید و از پست‌هایی مانند گذاشتن خبر رها شوید. در غیر این صورت باید روزانه زمان زیادی را به دنبال محتوای همان روز بگردید، که قاتل بهره‌وری شما است.
  • ۲- تقویم به شما کمک می‌کند تا برای هر شبکه اجتماعی محتوای مربوط به آن را تولید کنید به‌جای این‌که برای همه یک پست را ارسال کنید. شما باید برای پیدا کردن محتوای هر شبکه اجتماعی وقت بگذارید و انجام این کار به شکل تخصصی در طول هفته، زمان زیادی را برای شما ذخیره می‌کند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که برای هر پست کاملاً متفکر و متمرکز بودید.
  • ۳- تقویم به شما کمک می‌کند تا کارایی خود را ببینید و برای پست‌های آینده برنامه‌ریزی کنید. بدون یک تقویم، شما در واقع در فضایی بزرگ هرز می‌گردید و هیچ‌گاه قادر به دیدن بازده واقعی خود و دیدن تصویری که از خود پیش مخاطبان ساخته‌اید نخواهید بود. به‌وسیله تقویم می‌توانید به گذشته نگاه کنید و ببینید کدام محتوا بهتر جواب داده است و بر این اساس می‌توانید استراتژی خود را آنالیز کنید.
  • ۴- تقویم به شما کمک می‌کند تا برای تعطیلات و مناسبت‌ها مانند روز جهانی گربه‌ها یا روز جهانی مادربزرگ‌ها که می‌توانید به این وسیله محتوای خود را شکل بدهید و تعداد بیشتری از مخاطبان را درگیر خود کنید برنامه داشته باشید.

۵- تقویم بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد. بر اساس گزارش انستیتو بازاریابی محتوا، ۶۰ درصد از بازاریابی‌های در شبکه‌های اجتماعی که همراه با استراتژی مکتوب بوده‌اند دارای بهره‌وری بالا بودند و در نقطه مقابل ۳۲ درصدی بودند که به‌صورت شفاهی استراتژی خود را چیدند.

منبع: hubspot

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید