جدیدترین مطالب

استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک خود را بسازید (قسمت دوم و نهایی)

وقتی که فروشگاه اینترنتی خود را می‌سازید تازه اولین قدم برای ساخت امپراتوری آنلاین خود را برداشته‌اید. مشتریان احتمالی شما باید درباره‌ی شما بدانند...

۲۵هزار فروشگاه اینترنتی ایرانی و درآمد ۱۸ میلیارد دلاری

25هزار فروشگاه اینترنتی ایرانی وجود دارد که تا ماه می سال 2017 ای نماد دریافت کرده‌اند. درآمد این فروشگاه‌های آنلاین در سال گذشته بیش...

۴ نکته برای آگاه‌سازی از برند در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند آگاهی و وفاداری به برند را بسازند. در یک نظرسنجی توسط شرکت Sprout Social در سال 2017 از 1000 مصرف‌کننده در...

۵ دلیل که چرا خرید آنلاین بهتر است

اینترنت در روش‌های متفاوتی به یک مزیت تبدیل شده است. ما در جامعه‌ای پیشرفته زندگی می‌کنیم جایی که همه چیز به صورت آنلاین انجام...

استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک خود را بسازید (قسمت اول)

می گویند اگر بسازیدش، آن‌ها خواهند آمد. خب، وقتی که این موضوع وارد حوزه تجارت الکترونیک می‌شود کاملاً صحت ندارد. وقتی که فروشگاه اینترنتی...

یک سؤال پایه‌ای: تجارت الکترونیک (Ecommerce) چیست؟

به زبان ساده معامله کردن یا تسهیل کردن کسب‌وکار در اینترنت تجارت الکترونیک نامیده می‌شود. به اَشکال جذابی من چند سالی است که در تجارت...
فروش در اینستاگرام

۴ روش برای بالا بردن تعامل و فروش در ایستاگرام

این یک حقیقت است. اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و به شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شده که خیلی سخت است...

چگونه یک فروشگاه اینترنتی جذاب با محصولات کم داشته باشیم

تمام فروشگاه‌های اینترنتی یک هدف رایج دارند: هر تعداد محصولی که ممکن است بفروشند. فراتر از آن، فروشگاه‌های اینترنتی در مراحل مختلف شامل ساختار،...

ترفندهای بازاریابی برای افزایش دنبال کننده‌ها در اینستاگرام (قسمت دوم)

یک استراتژی قوی و متعهدانه در نقش شما در بازار، بدون شک با تعداد دنبال کننده‌ها و اندازه جامعه‌ای که ساخته‌اید قابل مشاهده است....

تاکتیک‌های جذب مشتری بیشتر برای فروشگاه اینترنتی

در این پست ما قصد داریم نگاهی به تعدادی از تاکتیک‌های بازاریابی بی اندازیم. هر کسی که یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده است باید...