۶ روش عملی و اثبات شده برای افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی جدید شما

Media influence word cloud concept with marketing network related tags

فروشگاه شما فقط یکبار راه اندازی میشه و شما میخواهید از این راه اندازی به عنوان یک فرصت برای گرفتن ترافیک و بازدید زیاد تا جایی که میتونید ازش استفاده کنید.

قبل از اینکه شما یک فروشنده با تجربه و با فروش بزرگ بشین چیزهایی وجود داره که شما میتونید با انجامش به راحتی ترافیک و بازدید زیاد برای فروشگاهتون به وجود بیارین.

پس بریم تا توی این سری از مقالات کلی بازدید و ترافیک برای فروشگاهتون به وجود بیاریم.

ارسال نمونه های رایگان به اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

اینستاگرام به سرعت تبدیل به یکی از موثر ترین کانال های بازاریابی برای بازاریابان تجارت الکترونیک(E-commerce) شده است.

یک مطالعه اخیرا نشان داده است که اینستاگرام برای برند شما ۲۵ درصد مشارکت بیشتری نسبت به هر پلتفرم اجتماعی دیگه به ارمغان میاره و تجزیه و تحلیل تیم ما نشان میده که مقدار متوسط سفارش بالاتری برای شما نسبت به پینترست،فیسبوک،توییتر و گوگل پلاس ایجاد میکنه.

همچنین این یک راه بسیار عالی برای هدایت ترافیک و آگاهی برای فروشگاه شما است مخصوصا اگر شما بدونین چجوری اینفلوئنسر مناسب کسب و کار خودتون رو پیدا کنین.

به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما میخواهید یک شرکت فروش محصولات مو و زیبایی آنلاین رو شروع کنید. چگونه شما برای فروشگاه و محصولات خود توجه جلب میکنید؟

با گشتن توی اینستاگرام و پیدا کردن اکانت های محبوب شروع میکنید که میتونه محصول شمارو به خوبی به صدها و هزاران فالوور اون پیج معرفی کنه.

خب سوال اینجاست که چجوری این اکانت های محبوب رو پیدا کنیم؟

یک راهش با سرچ کردن توی سایت WEBSTA

یک سایت که محبوبترین کاربران و هشتگ های اینستاگرام رو معرفی میکنه.

به عنوان نمونه با تایپ کردن عبارت “آرایشگر” توی نوار جستجو شما هم میتونید هشتگ های محبوب مرتبط با کارتون رو ببینید و همچنین میتونید کاربرانی رو ببینید که در قسمت بیو یا نام کاربریشون لغت آرایشگر رو استفاده کردن.

یکی دیگه از روش های موثر برای هدف قرار دادن اینستاگرام استفاده روزمره از اونه به این معنی که خودتون توی اینستاگرام گشت و گذار کنین و با پیج های ترند و محبوب یا با تعداد فالوور های زیاد آشنا بشین.

شما میتونید از نوار پایین اینستاگرام صفحه پیج های محبوب رو چک کنید که شامل عکس هایی هستند که ترند هستن و روزانه هزاران لایک میخورن.

به دنبال عکس های مرتبط با کسب و کار خود برید و بررسی کنید که آیا اون اکانت مخاطب های زیادی داره که از طریق تعداد افرادی که اون پیج رو فالو میکنند و همچنین از طریق تعداد لایک ها و کامنتها روی هر پست اون پیج مشخص میشه و در نهایت بررسی کنید که اون شخص صاحب اکانت راهی برای برقراری ارتباط با شمارو داره یا نه. مثلا در قسمت بیو دنبال آدرس ایمیل یا آی دی فرد باشید که به این معناست که اون فرد برای ارایه محصولات، مشارکت و یا فرصت های تبلیغاتی آماده است.

حالا وقتی که به مرحله عمل میرسیم خیلی مهمه که استراتژیک عمل کنیم.

هر کاربر اینستاگرام با تعداد فالوورهای زیاد علاقه ای به نمایش دادن محصولات دیگر کاربران نداره و یا هر کاربری با تعدا فالوور و مخاطب زیاد مناسب کسب و کار شما نیست انتخاب این که کجا تبلیغات خود رو انجام بدین بسیار مهمه و با تست کاربرهای مختلف و آنالیز اونها قابل انجام هست.

اگر اطلاعات تماس بود که به راحتی ارتباط برقرار میکنید ولی اگر وجود نداشت به سادگی از طریق دایرکت میتونید امکان همکاری و تبلیغات رو جویا بشید.

در اینجا من یک متن نمونه به عنوان الگو براتون میزارم که میتونید ازش برای ارتباط گرفتن با صاحب اون پیج استفاده کنید:

سلام سارا،

اسم من علیرضا هست و من طرفدار پروپا قرص پست های اینستاگرامت هستم.

ممکنه که برات جالب باشه که بدونی من اخیرا یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کردم(نوع محصول و زمینه فعالیتتون ذکر بشه) و این خیلی جذاب خواهد بود که بتونم یه نمونه از محصولاتم رو برات بفرستم و یک سری به فروشگاه ما بزنی.

اگه به اون اندازه که من علاقمند به همکاری با شما هستم شما هم باشید شاید تمایل داشته باشی که با کاربرات محصولات ما رو به اشتراک بزاری.

ممنون میشم اگه به من اطلاع بدی که آیا آدرس ایمیل کاری و یا شماره تماسی برای دریافت محصول هدیه ما و همکاری دارین؟ و همچنین هر سوالی در این زمینه داشته باشین.

علیرضا

(آدرس سایت شما)

2 نظر

پاسخ

Please enter your comment!
لطفا نام خود را وارد کنید